quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:24 schreef marcb1974 het volgende:
Het wordt leuker nog hier
Nu vragen de collega's van die afdeling of de functie niets voor mij is. Maar ik zou toch niet aangenomen worden daar, dat geloven ze weer niet
Echt hequote:
Het was niet laat hoorquote:
Zeg dat niet op een vrijdag tegen me, want dan zou je je nog wel eens lelijk kunnen vergissenquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:40 schreef afro het volgende:
over 14 uur lig je weer in je bedje moet je maar denken
geen zin vandaag MPGquote:
Dat was gisterquote:
ik zeg niksquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zeg dat niet op een vrijdag tegen me, want dan zou je je nog wel eens lelijk kunnen vergissen
kloptquote:
Brute seksquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt![]()
en vandaag heb ik wel zin![]()
weet alleen nog niet waarin
niet elke dag dan wordt het saaiquote:
Ja ja, in elk geval laat genoeg om te laat op je foon te kijkenquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het was niet laat hoor
en dan kan ik nog niet uitslapen he... moet immers vroeg werken
Mn tas begon ineens licht te geven in de auto, mja toen stond je dus op te grondquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja ja, in elk geval laat genoeg om te laat op je foon te kijken![]()
te laat dus
Ik las je sms wel hoor, lag tv te kijken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mn tas begon ineens licht te geven in de auto, mja toen stond je dus op te grond
en na een uur snap ik wel dat ik te laat ben
Grote kans van wel. Al is dat deels ook omdat ik niets anders kan vinden op het moment.quote:
Oh dat denk je dus als je sms van mij krijgt...quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik las je sms wel hoor, lag tv te kijken.
Mijn bed gaf ineens licht en toen dacht ik: Ja ja... nu even niet
Jij blijft tenminste in mijn bed... ik word naar de grond afgeserveerdquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh dat denk je dus als je sms van mij krijgt...
*insert smily van gebroken hartje*
hij had zijn handen niet vrijquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh dat denk je dus als je sms van mij krijgt...
*insert smily van gebroken hartje*
Klopt ... één op de afstandbediening, de ander op een poesquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij had zijn handen niet vrij
quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Klopt ... één op de afstandbediening, de ander op een poes
heb ik al vaker gehad of krijg ik een id foutquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:13 schreef Ladylike het volgende:
Hoere fok
Voer ik wat in, is door een connectionfout de post helemaal niet doorgevoerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |