Nog 1 volgend jaar dusquote:
Zit je in de brugklas en ben je nog een ijverige leerling?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:33 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Kan niet klasgenoten hebben het heel vaak geprobeerd ze kiezen altijd de kant van de docenten.
Omdat je dan eventuele herkansing enzo kwijtraakt, jwzquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:49 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Zit je in de brugklas en ben je nog een ijverige leerling?![]()
Zo ja; Dat gaat vanzelf over![]()
Zo nee, je bent ouder dan 12, waarom zou je nog lessen volgen die toch niet nodig zijn?
Ik ben ouder dan 12 maar ik ga niet spijbelen oidquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:49 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Zit je in de brugklas en ben je nog een ijverige leerling?![]()
Zo ja; Dat gaat vanzelf over![]()
Zo nee, je bent ouder dan 12, waarom zou je nog lessen volgen die toch niet nodig zijn?
Het is de middelbare school, elke gek haalt dat zonder inzet en naarmate de jaren vorderen meer te spijbelen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:51 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Ik ben ouder dan 12 maar ik ga niet spijbelen oid
Ja maar tegenwoordig is er een spijbelrechter slimmerikquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:55 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Het is de middelbare school, elke gek haalt dat zonder inzet en naarmate de jaren vorderen meer te spijbelen.
Waar gaat het heen met de jeugd
Dus dat hequote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:55 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Het is de middelbare school, elke gek haalt dat zonder inzet en naarmate de jaren vorderen meer te spijbelen.
Waar gaat het heen met de jeugd
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:51 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Ik ben ouder dan 12 maar ik ga niet spijbelen oid
Jij kent die mensen bij me op school nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:58 schreef Ascendancy het volgende:
[..]_!
Mensen die denken dat je bij elke les moet zijn op de middelbare school.
Daar word je alleen maar moe van.
De onderwijsinspecteurs controleren steeds strenger. Daar waar je 3 jaar geleden nog twee weken lang ziek kon zijn om langer op vakantie te gaan, krijg je nu al gekanker als je onverantwoord een paar lessen mist.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:58 schreef Ascendancy het volgende:
[..]_!
Mensen die denken dat je bij elke les moet zijn op de middelbare school.
Daar word je alleen maar moe van.
Je ouders het niet goed vinden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:59 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Jij kent die mensen bij me op school nietDaarbij komt nog dat me ouders het niet goed vinden ik heb heus wel af en toe gespijbelt trouwens
dat dacht ik ook alquote:
Mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:06 schreef Jimbo het volgende:
leuk detailtoen TS 3 was , was ik al fok! actief
![]()
/phail
Ik zit niet in de eerste. Dat constateer jij gewoon uit mijn schrijfstijlquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:05 schreef Jimbo het volgende:
ts zit in de eerste
kan je zien aan zn schrijfstijl en het enorme 'probleem'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |