Heatwave is een kutmod.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:08 schreef djayzz het volgende:
Het is wel focking irritant trouwens HeatWave dat je steeds door slotjes post!
Degene die de 300e post maakt denkt dat hij de laatste is, maakt een topic aan, en dan blijk jij ineens als laatste te staan en al een topic geopend te hebben...
Alsof ik daar ook iets van merkquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:08 schreef djayzz het volgende:
Het is wel focking irritant trouwens HeatWave dat je steeds door slotjes post!
Degene die de 300e post maakt denkt dat hij de laatste is, maakt een topic aan, en dan blijk jij ineens als laatste te staan en al een topic geopend te hebben...
van mij mag iedereen komen hoor..... hoe meer zielen hoe meer vreugd. denk dat we naar dizzy gaan in rotterdam. maargoed dat moet nog geregeld worden. ik ben iig tegen buitensluiten van mensenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:04 schreef mrbox het volgende:
[..]
Normaal wel maar dacht dat ze die wat kleinschaliger wilden houden, was het gister wat vaagheid over.
[..]
Nee teminste ... ik mag hopen van niet.
Ik hou wel van een feestje.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je zou bijna echt een kloon van me kunnen zijn.
Ja, en wat ik hierboven schrijf ..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:09 schreef KudFokker het volgende:
Je was post 301 HW!
Mods kunnen ook in dichte topics posten
Ik vind dat je er hier gewoon je mond over moet houden als je pertinent met een select gezelschap wil afspreken. Zoek daar maar een ander platform voor!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:05 schreef Kluts het volgende:
Net als ik, in een grijs verleden.
Those were the days.
Je hebt 2 van die dingen op je kop:quote:
Is blijkbaar nodig met die kut kliekjesquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind dat je er hier gewoon je mond over moet houden als je pertinent met een select gezelschap wil afspreken. Zoek daar maar een ander platform voor!
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind dat je er hier gewoon je mond over moet houden als je pertinent met een select gezelschap wil afspreken. Zoek daar maar een ander platform voor!
Ik sla deze zeker over, misschien dat ik een volgende meet wel kom (mits niet te groot denk ik)quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
van mij mag iedereen komen hoor..... hoe meer zielen hoe meer vreugd. denk dat we naar dizzy gaan in rotterdam. maargoed dat moet nog geregeld worden. ik ben iig tegen buitensluiten van mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |