Zo komen de praatjes in de wereldquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:54 schreef Laysa het volgende:
ik moet van mezelf naar bed want ik moet morgen vroeg op
Daar zat ik al op te wachtenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je nou om een technische vrouw had gevraagd......
Begin een idee te krijgen, der is geen knuffel smiley hier. Komt goed.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik moet eten...anders val ik af...en dr valt niets meer af te vallen...stom he
Ik zag pas een programma over extreem dikke en dunne mensen.Als je wilt aankomen yoga doen.ben je toch in beweging"maar niet dat je afvalt" en relaxed tegelijkertijd..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik krijg er niets meer bij....sport nl ook 3 x per week
Of ik te laatquote:Op woensdag 10 juni 2009 07:32 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Murning, ik was zeker weer te vroeg wakker.
Geen idee, het is ietwat stil op fok en ik zit graag op fok op de vroege ochtend of juist de late avond.quote:
Weekniet, werd ooit veel gedraaid op vakantie, periode van boten Anna was datquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:43 schreef Copycat het volgende:
Daar kan je toch niet vrolijk op swingen.
Bob Sinclair en The Sugarhill Gang hebben deze zomer een hitje in handen, wat ik je brom.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:45 schreef Manu82 het volgende:
Weekniet, werd ooit veel gedraaid op vakantie, periode van boten Anna was dat
Zou best kunnenquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bob Sinclair en The Sugarhill Gang hebben deze zomer een hitje in handen, wat ik je brom.
Let's do it, do it, do itquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:31 schreef Copycat het volgende:
Ook hier een zomerhitje om de boel up te shaken op de woensdagochtend.
Now somebody, anybody, everybody scream.
Nee. Het is een Back in the days when hiphop was all about fun en not about mo' money clip. Een tribute aan old skoolquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:52 schreef Manu82 het volgende:
Zou best kunnen
Het is trouwens wel een beetje zo'n 'Fresh Prince of Bell Air' clip
Oooooh, dat is lang geleden. Heerlijk.quote:
Nu heb ik deze in mijn hoofdquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Weekniet, werd ooit veel gedraaid op vakantie, periode van boten Anna was dat
Wat hebben zomerhits met smaak te maken?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:16 schreef Copycat het volgende:
Ik geloof dat de muzieksmaken hier mijlenver uit elkaar liggen.
quote:
Echte zomerhits horen WALCHELIJK te zijnquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig. Ging van mezelf uit. Ik plaats geen zomerhits die ik WALCHELIJK vind.
Compleet mee eensquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:28 schreef D. het volgende:
[..]
Echte zomerhits horen WALCHELIJK te zijn
zo vrolijk dat ze je strot uitkomen
Hé Jeroen!quote:
I beg to differ.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:28 schreef D. het volgende:
Echte zomerhits horen WALCHELIJK te zijn
zo vrolijk dat ze je strot uitkomen
Jep... alles gesussed hier, m'n schoon ouders alweer de deur uit... en het is lekker weer... Hmmm eigenlijk perfect setting voor een biertje.. hmmzzz effe een polletje plaatsenquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hé Jeroen!
Niet mijn kopje thee, dat Mystery land.
Alles bien, God in Frankrijk?
Dat singletje had mijn zus. Ook grijsgedraaid.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:31 schreef beequeen het volgende:
Heul veul jaren geleden hoorde je in Spanje de hele dag dit nummer. Van 's morgens vroeg tot 's avonds laat.
Die's leukquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:34 schreef Anniebab het volgende:
Lang geleden in Mallorca.....Hands up van Ottawan,mooooie tijd met vriendinnen
Ja ook, toppiequote:Op woensdag 10 juni 2009 10:36 schreef D. het volgende:
[..]
Die's leuk
Disco
En D.I.S.C.O. natuurlijk
Bonjour Jeroen, ik stem voor.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:33 schreef de8ste het volgende:
Jep... alles gesussed hier, m'n schoon ouders alweer de deur uit... en het is lekker weer... Hmmm eigenlijk perfect setting voor een biertje.. hmmzzz effe een polletje plaatsen
Geweldigquote:
Oh jemig, moet je de muzieksmaak van mij kennen, niet te vatten: van klassiek tot hard en house en weet ik het allemaal, ook jazz spreekt mij aan. Zelfs moderne jazz.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:16 schreef Copycat het volgende:
Ik geloof dat de muzieksmaken hier mijlenver uit elkaar liggen.
Lekker hoor.quote:
Nou, dat mag wel hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:45 schreef beequeen het volgende:
Deze mag natuurlijk niet ontbreken.
Check mijn PI.quote:
Leuk!quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:49 schreef Anniebab het volgende:
Ik hou ook van allerlei soorten muziek , ik had t net over de jeugd herrinneringen aan een plaat,bijv. Fire van the Pointer sisters.
Lief, dank je, heb net een traantje gelaten.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Check mijn PI.![]()
@Kaat, ik hou ook van vanalles en nog wat. Jazz staat bij mij wel bovenaan, ouwe jazz that is.
Sterkte vandaag.
Dit is vast meer jouw dingquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:51 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Leuk!
Ja, ik vind sommige klassieke nummers supermooi maar ook muziek uit deze tijd.
Dus vraag mij niet waar ik echt van hou, dat verschilt enorm.
Hou het maar op kwaliteit, althans zoals ik het aanvoel.
Ja dat heb ik met Mull of Kintyre van the Wings draaiden we bij me vaders uitvaart,het valt me altijd zwaar die plaat te horen .quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:46 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Oh jemig, moet je de muzieksmaak van mij kennen, niet te vatten: van klassiek tot hard en house en weet ik het allemaal, ook jazz spreekt mij aan. Zelfs moderne jazz.
Laat me is het nummer wat ik een week draaide na het overlijden van mijn pa, hij zou vandaag jarig geweest zijn dus vandaar.
Skippyballen hahahahaha, was meer een sadistische poging hoor! Doe ik liever zelf niet aan, steun je me bij deel 2?quote:
Mij niet, vroeg laat me net aan op de radio, kost een traantje maar is goed en nu ga ik zijn verjaardag vieren.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:54 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja dat heb ik met Mull of Kintyre van the Wings draaiden we bij me vaders uitvaart,het valt me altijd zwaar die plaat te horen .
Oh ja, Kaat en de skippyballen, had wel lachen geweest.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:56 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Skippyballen hahahahaha, was meer een sadistische poging hoor! Doe ik liever zelf niet aan, steun je me bij deel 2?
One (U2) en Heaven (Bryan Adams) zijn nummers waar ik dat ook bij heb ivm begrafenissen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:54 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja dat heb ik met Mull of Kintyre van the Wings draaiden we bij me vaders uitvaart,het valt me altijd zwaar die plaat te horen .
Ik doe niet aan zelfpijnigingquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:56 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Skippyballen hahahahaha, was meer een sadistische poging hoor! Doe ik liever zelf niet aan, steun je me bij deel 2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |