Voorgoed? 0800-0700.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:11 schreef NielsTriple het volgende:
Stort neer in het Delftse Hout.
Mijn dochter wil slapen
Boehoehoehoequote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:22 schreef tralalala het volgende:
Wij hebben hier altijd F-16's boven het huis vliegen, dat is nog irritanter.
Als ik over straat loop en een willekeurig iemand vraagt hoe het gaat, geef ik een klap.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:43 schreef kikoooooo het volgende:
Je kunt ook best aan vreemde mensen vragen hoe het gaat.
Maar hé, zo ben jij en dat respecteer ik.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Als ik over straat loop en een willekeurig iemand vraagt hoe het gaat, geef ik een klap.
Een fregat in je tuin!?!?!?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:47 schreef Holy_Goat het volgende:
mijn balkon deur stond al tijden open.
Daarbij, vanuit mijn toch best flink hoge flat heb ik staan turen met mien verrenkiekert, en ik zag heul geen helikopter.
en anders:
zet dit in je tuin:
[ afbeelding ]
Ik woon ook in delft hij vloog hele tijd vlak bij me huis. bij dat nieuwe hotel vlak bij de vrijeban school.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:11 schreef NielsTriple het volgende:
...die nu al meer dan een uur rondjes vliegt boven Delft, en regelmatig vrij laag en langzaam over komt vliegen:
Mijn dochter wil slapen, en ik kan verdomme de TV niet normaal horen.
zal wel in de bomenwijk zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:23 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Potentieel familiedrama. De politie is al getipt
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:45 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Maar hé, zo ben jij en dat respecteer ik.
gek he?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:11 schreef Bravebart het volgende:
Ik zag hem van hier uit, ik heb er een bierflesje naartoe gegooid, maar gek genoeg met weinig resultaat.
Mja best wel!quote:
Ligt eraan van waar je gooidequote:
Ik had richting Mekka moeten gooien dusquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:18 schreef Realizer het volgende:
[..]
Ligt eraan van waar je gooide![]()
hij vloog de heletijd langs die flat(hotel) die ze aan het bouwen zijn vlak bij het "heilige land"
Nee richting die helicopterquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik had richting Mekka moeten gooien dus
Oh daar. Zeg dat dan eerder.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:22 schreef Realizer het volgende:
[..]
Nee richting die helicopter![]()
Zo heet een wijk in delft ^^
Weetje waar de vrijeban school is? waar die bouwput is bij de koepoortbrug. daar achter zijn ze een hotel iets aan het bouwen en daar vloog die heli de heletijd
Irenetunnelquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:40 schreef marcel-o het volgende:
als k Delft hoor moet k altijd aan dat graffity viaduct denken
adres doorgeven en naam,quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:11 schreef NielsTriple het volgende:
...die nu al meer dan een uur rondjes vliegt boven Delft, en regelmatig vrij laag en langzaam over komt vliegen:
Mijn dochter wil slapen, en ik kan verdomme de TV niet normaal horen.
Paupertunnelquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:40 schreef marcel-o het volgende:
als k Delft hoor moet k altijd aan dat graffity viaduct denken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |