Dit is wat ik wil bedoelen jaquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:09 schreef pfaf het volgende:
Echt, als je in nerds (of N*rds) en niet-nerds denkt zou je de brugklas beter eerst eens afmaken, voor je aan een academische opleiding begint te denken...
Ik heb me toch al aangemeld als nerd? Ik gebruk linux, luister indie-muziek en kijk alleen films in filmhuizen heb een technische studie afgerond en ben vrijgezel.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:25 schreef mathematicus het volgende:
Wel opmerkelijk dat iedereen iets heeft tegen nerds. Maar dan ook iedereen: Vraag me af waar de nerds blijven?
(Moraal: TS zou ook vast als een nerd worden bestempeld)
D66 natuurlijk. En wel een rijbewijs.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:37 schreef mathematicus het volgende:
Niks mis mee toch?
En waarschijnlijk stem je ook nog SP en heb je nog geen rijbewijs.
Ik heb overwogen op D66 te stemmen, volg een technische studie, heb 2 rijbewijzen (cat. B én A) en rijd motorquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:38 schreef pfaf het volgende:
[..]
D66 natuurlijk. En wel een rijbewijs.KUT, nu ben ik dus geen nerd meer?
* droom spat uiteen....
Halloquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:19 schreef GroninguTheBest het volgende:
haha
er zullen vast ook bij EWI een paar niet-nerds rondlopen
Nou...quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:15 schreef GroninguTheBest het volgende:
dus jij zegt dat veel Nerds stoppen met de studie, of dat ze bestuur gaan doen.
Maar niet-nerds doen toch juist bestuur?
Je overschat volgens mij echt het percentage studenten dat je als "nerd" bestempelt. Waar hebben we het over? 10% of zoiets? Op 25 man kom je dan op 2 of 3 mensen uit (je merkt het, mijn opleiding betaalt zich hier al terug).quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:15 schreef GroninguTheBest het volgende:
dus jij zegt dat veel Nerds stoppen met de studie, of dat ze bestuur gaan doen.
Maar niet-nerds doen toch juist bestuur?
Nee, die foto's plaatsen ze voor de grapquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:23 schreef GlowMouse het volgende:
Ik stel voor dat we namen noemen ipv foto's plakken, lijkt me niet dat die foto's bedoeld zijn om hier te plakken.
Niet de reden die jij zoekt. Bij mij was het voornamelijk de afstand tot en "reputatie" van de universiteit. Studentenverenigingen interesseerden me niet erg en het lijkt volgens mij sowieso niet echt te leven onder de andere wiskundigen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:29 schreef GroninguTheBest het volgende:
maar waarom heb je voor Delft gekozen en niet voor Eindhoven?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:13 schreef -jos- het volgende:
P.S. ik wil onze groepfoto best in PM sturen als je dat interessant vind
Was meer voor TS bedoeldquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |