quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:20 schreef Janmetdeschevepet het volgende:
Ik zeg: Rot op Bitch waar haal je het lef vandaan om mij op die toon aan te spreken?
Klacht: klote wijven laat me rustig schijten
Ja want ik heb geen geld voor photoshop helaas.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:23 schreef Boor-rat het volgende:
Je bent uiterst triest, maar je paints zijn wel tof.
zijn ze wel in paint gemaakt![]()
Beetje bij beetje.quote:
En dan claimen je moeder zo aan te sprekenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:45 schreef Janmetdeschevepet het volgende:
Hey
Ik wil binnenkort een woning gaan huren alleen is mijn inkomen er niet helemaal na op moment.
Ben nog niet zo lang geleden ontslagen gezien er geen werk meer was,
en woon momenteel bij ouders.
Leef op het moment van een bijstanduitkering en ben natuurlijk op zoek naar werk.
Helaas valt dat niet mee.
Jij schijt altijd buiten, samen met de hond?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:25 schreef Janmetdeschevepet het volgende:
[..]
Beetje bij beetje.
Er zit nog een beetje maar dat gaat er vanavond uit.
Moet de hond toch nog uitlaten.
Dat zeg ik nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:28 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jij schijt altijd buiten, samen met de hond?
Ik steek regelmatig me vinger in me anus om te checken of het al doordringt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:29 schreef quirina het volgende:
Er klopt iets niet aan de paint want als je lekker zit te bouten ben je nog niet bezig met wcpapier.
Toch?
Hij zit de hele tijd in zijn anus te wroeten en dat veegt ie aan de rol af zegt ie.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:44 schreef NeverEatYellowSnow het volgende:
TS houdt de hele tijd zijn pleepapier vast tijdens het poepen
voor jou Biquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:54 schreef gabberklaas het volgende:
Puur genieten op de wc? Ben je homo ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |