heb het geprobeerd liefje maar het gaat echt niet. ik doe gewoon niks. op werk niet, thuis niet en i kword er depressief van. dat is natuurlijk mijn eigen schuld en moet i kzelf oplossen en niet op fok afschuiven, maar het helpt iig om de verleidingen uit de buurt te houden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
joh, doe gewoon niet. blijf gewoon posten, maar dat iets minder
Als dieren liefhebber een klein dingetje, dieren voor de voedsel ind worden op een redelijke humanitere manier omgebracht, bij stierengevechten is daar geen sprake van.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind het gevecht zelf ook niet al te prettig, maar de cultuur is schitterend.![]()
En de Nederlandse houding t.a.v. stierenvechten is natuurlijk hardstikke hypocriet, terwijl je bio-industrievlees weg zit te knagen.
Doe dan ook mijn best om dat niet te doen. Maar dan nog vind ik er een verschil tussen een dier doden (en laten lijden) voor voedsel of voor vermaak. Portugees stierenvechten kan ik nog enigszins waarderen, vooral vanwege het samenspel tussen ruiter en paard en omdat het niet als doel heeft de stier te doden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind het gevecht zelf ook niet al te prettig, maar de cultuur is schitterend.![]()
En de Nederlandse houding t.a.v. stierenvechten is natuurlijk hardstikke hypocriet, terwijl je bio-industrievlees weg zit te knagen.
Hoezo niet leuk?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:52 schreef Lub_ya het volgende:
Ja..........puntjes dat vind ik echt leuk!!! gebruik ik idd veel.
maar waarom vind iedereen mijn stijl van schrijven ni leuk?
ga je echt weg?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:53 schreef Murmeli het volgende:
heb het geprobeerd liefje maar het gaat echt niet. ik doe gewoon niks. op werk niet, thuis niet en i kword er depressief van. dat is natuurlijk mijn eigen schuld en moet i kzelf oplossen en niet op fok afschuiven, maar het helpt iig om de verleidingen uit de buurt te houden.
je zet een alcholist zeg maar ook niet in een huis met een krat bier.
maar ik ga jullie wel missen. Maar...geen nood er is nog PM en msn en foboen van sommigen heb i kde mail
Ik vind het gruwelijker om dieren letterlijk hun hele "leven" op 1 cm2 te houden en ze geen daglicht te gunnen dan ze een leven lang goed te verzorgen en de laatste 45 minuten van hun leven martelen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:53 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Als dieren liefhebber een klein dingetje, dieren voor de voedsel ind worden op een redelijke humanitere manier omgebracht, bij stierengevechten is daar geen sprake van.
oh okeyquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoezo niet leuk?
Je moet gewoon een plaatje nemen, dan denken ze niet meer dat je een kloon bent.. en anders gewoon negerenkomt goed
ik ben ook van de puntjes, maar ik gebruik er max 3
Nou doe je net alsof Spanjaarden verder heilig omgaan met hun dieren.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind het gruwelijker om dieren letterlijk hun hele "leven" op 1 cm2 te houden en ze geen daglicht te gunnen dan ze een leven lang goed te verzorgen en de laatste 45 minuten van hun leven martelen.
Dat van de kleine verblijven valt wel mee, een van de vele dingen waar dit kikker landje voorop looptquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind het gruwelijker om dieren letterlijk hun hele "leven" op 1 cm2 te houden en ze geen daglicht te gunnen dan ze een leven lang goed te verzorgen en de laatste 45 minuten van hun leven martelen.
Dieren zo effectief mogelijk op een vierkante centimeter proppen vind ik eerlijk gezegd moreel bezwaarlijker dan een oneerlijk gevecht tussen een gedrogeerde stier en een paar mannetjes met een muleta, een stel spiezen en een zwaard.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:54 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Doe dan ook mijn best om dat niet te doen. Maar dan nog vind ik er een verschil tussen een dier doden (en laten lijden) voor voedsel of voor vermaak. Portugees stierenvechten kan ik nog enigszins waarderen, vooral vanwege het samenspel tussen ruiter en paard en omdat het niet als doel heeft de stier te doden.
Wel es een varkenstransport gezien? Of een legbatterij?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:57 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat van de kleine verblijven valt wel mee, een van de vele dingen waar dit kikker landje voorop loopt
Ze heeft geeneens normale fotosquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:57 schreef ArTiC het volgende:
en naaktfoto's lub_ya, naaktfoto's...dat is keihard bewijs dat je geen kloon bent.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:57 schreef ArTiC het volgende:
en naaktfoto's lub_ya, naaktfoto's...dat is keihard bewijs dat je geen kloon bent.
Naakt meetsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:57 schreef ArTiC het volgende:
Waarom heb jij geen foto?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:57 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nou doe je net alsof Spanjaarden verder heilig omgaan met hun dieren.
Hangt een beetje van het weer en mn rolstoel af (heeft spastische voorwieltjes), maar ik ga er wel van uitquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
http://www.wantijpop.nl/
Kom jij ook dan?
quote:
mocht je willenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:57 schreef ArTiC het volgende:
Watje.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:59 schreef Murmeli het volgende:
[..](ik moet er zelfs een beetje van huilen...stom takkewijf ben ik ook)
Ik hoop dat jij je snel weer beter voelt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
heb het geprobeerd liefje maar het gaat echt niet. ik doe gewoon niks. op werk niet, thuis niet en i kword er depressief van. dat is natuurlijk mijn eigen schuld en moet i kzelf oplossen en niet op fok afschuiven, maar het helpt iig om de verleidingen uit de buurt te houden.
je zet een alcholist zeg maar ook niet in een huis met een krat bier.
maar ik ga jullie wel missen. Maar...geen nood er is nog PM en msn en foboen van sommigen heb i kde mail
Maar dat zei ik al in het begin........ik doe niet aan foto's remember!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze heeft geeneens normale fotos
(Bij voorkeur via PM!)
Mag ik dromen dat jij naakt voor me staat ?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:00 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
mocht je willen![]()
droom lekker verder zou ik zeggen![]()
![]()
riep u mij?quote:
Ach ik jank gewoon ff met je mee! En nee, je bent geen stom takkewijf! We gaan nog wel afspreken he?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:59 schreef Murmeli het volgende:
(ik moet er zelfs een beetje van huilen...stom takkewijf ben ik ook)
EENSquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:00 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Omdat mijn woorden verder niet aan een gezicht gekoppeld hoeven te worden.
Aahquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:59 schreef Murmeli het volgende:
[..](ik moet er zelfs een beetje van huilen...stom takkewijf ben ik ook)
En jij bepaalt dat voor ons, mannen? Bijzonder.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:00 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Omdat mijn woorden verder niet aan een gezicht gekoppeld hoeven te worden.
Daten dan maar meteen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:01 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Maar dat zei ik al in het begin........ik doe niet aan foto's remember!
Dat je weggaat voor je problemen terwijl dat soort dingen helemaal niks oplost.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
riep u mij?
ik weet niet waarom ik moe huilen, misschien alles bij elkaar....
Moppie toch.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
riep u mij?
ik weet niet waarom ik moe huilen, misschien alles bij elkaar....
jaaaa!!!! ik vind jou kei lief!!!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:01 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ach ik jank gewoon ff met je mee! En nee, je bent geen stom takkewijf! We gaan nog wel afspreken he?
Het meest onbekende glijmiddel ooit.quote:
quote:
oh vertel?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:02 schreef mrbox het volgende:
[..]
Aahhey kop op
komt wel goed
maar soms is iets drastisch verwijderen geen oplossing, weet daar alles vanaf
*geeft knuffel*
Oke, wie weet ik je daar wel.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:59 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Hangt een beetje van het weer en mn rolstoel af (heeft spastische voorwieltjes), maar ik ga er wel van uit
Mag ik dan jullie slaaf voor een avond zijn? die jullie rond rijdt en voor jullie kookt enzo?!quote:
Vind daar dus geen zak aan, echt zon boer.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:03 schreef KudFokker het volgende:
Doutzen![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)uw_fapmateriaal.html
Ik zou ja zeggen damesquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mag ik dan jullie slaaf voor een avond zijn? die jullie rond rijdt en voor jullie kookt enzo?!
ik hou ook van jou liefjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daten dan maar meteen?![]()
![]()
[..]
Dat je weggaat voor je problemen terwijl dat soort dingen helemaal niks oplost.
Boerin*quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vind daar dus geen zak aan, echt zon boer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |