quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:23 schreef foetre het volgende:
Je hebt momenteel 13 supporterslots tot je beschikking.
wie??
wie??
wie??
quote:Nieuwe supporter
Ik ben nu al bezig in Kazachstan:quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:59 schreef TheVulture het volgende:
Vanavond Malta over de vloer en dan op jacht naar een nieuw vlaggetje
quote:Counter-attacking seemed to be the preferred strategy of Uranium237
Eddo van Loo was in the clear after breaking the offside trap following a JHMWMJZMN counterattack from the left after 33 minutes. His neat finish made the score 0 - 1.
Nog 5 uur voor de aftrap in Polen wordt gedaan.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ben nu al bezig in Kazachstan:
[..]!
Dat heb ik idd ook een paar keer gezien, wel altijd leuk!quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
[..]!
Wel fijn dat dat op woensdag gebeurt....stel je voor dat je zo op zondag wintquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
[..]!
Als je ze toch kwijt moet...quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:23 schreef foetre het volgende:
wie??
winnenquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wel fijn dat dat op woensdag gebeurt....stel je voor dat je zo op zondag wint
Ik sta inmiddela al weer 'gewoon' 2-1 achter, dus de schade is ongedaan gemaakt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wel fijn dat dat op woensdag gebeurt....stel je voor dat je zo op zondag wint
*kuch*quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:23 schreef foetre het volgende:
wie??
oeh, die moet ik in de gaten houden!quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik sta inmiddela al weer 'gewoon' 2-1 achter, dus de schade is ongedaan gemaakt..
Komende zondag tegen botje, ik ben echt heel benieuwd. Eén van m'n grootste tactische uitdagingen ooit in HT..
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik sta inmiddela al weer 'gewoon' 2-1 achter, dus de schade is ongedaan gemaakt..
Komende zondag tegen botje, ik ben echt heel benieuwd. Eén van m'n grootste tactische uitdagingen ooit in HT..
[..]
*kuch*
Jij zit zeker ergens met je hoofd in de wolken?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag maar waarom wil je eigenlijk perse verliezen
Nou dat valt wel mee eigenlijk... ben er een beetje van afgedonderd maar we proberen er weer op te klimmenquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jij zit zeker ergens met je hoofd in de wolken?
Ik help jullie wel:quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou dat valt wel mee eigenlijk... ben er een beetje van afgedonderd maar we proberen er weer op te klimmen
quote:
Hoop het voor je!quote:
nou ja overtuigd.. ik heb me gewoon bij hem aangeslotenquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hoop het voor je!
Anyways, rpp is zich aan het af laten zakken, om met veel geld weer opnieuw te kunnen beginnen. Hij heeft Nico ook overtuigd dit te gaan doen.
Thanks, ook voor de toelichtingquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hoop het voor je!
Anyways, rpp is zich aan het af laten zakken, om met veel geld weer opnieuw te kunnen beginnen. Hij heeft Nico ook overtuigd dit te gaan doen.
Zojuist m'n definitieve tactiek bepaald:quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oeh, die moet ik in de gaten houden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |