mja.. ok dat is ook weer waar..quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ze hebben, zoals Gijs_ zegt, amper PM. en 37,5% van heel weinig is nog minder. Daarnaast scheelt het weer stootkracht voorin, mocht er toch nog per ongeluk een bal voor de goal komen..
en geaccepteerdquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:22 schreef foetre het volgende:
Ik ben ook maar weer hattrick supporter geworden voor een jaar.
Gelijk maar even bij fokfederatie aangemeld.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:23 schreef foetre het volgende:
Je hebt momenteel 13 supporterslots tot je beschikking.
wie??
Nog 2 te gaanquote:
quote:Teams die jij supportert
FC Bifröst
Divisie: 3e in VII.154
Laatste wedstrijd: FC Bifröst - Vessem-Nijmegen Birds 8 - 0
Laatste persbericht: Huilende derde NIEUW!
Supporter sinds 10-06-2009 12:41
TeamKoekje
Divisie: 2e in VI.641
Laatste wedstrijd: the fenders - TeamKoekje 4 - 0
Laatste persbericht: Déjŕ vu NIEUW!
Supporter sinds 10-06-2009 12:45
Puala United
Divisie: 5e in IX.29
Laatste wedstrijd: SC Zeeland - Puala United 3 - 3
Laatste persbericht: Ik verloor NIEUW!
Supporter sinds 10-06-2009 12:46
SC diepFries (Je laatste bezoek: 10-06-2009 13:49)
Divisie: 5e in V.11
Laatste wedstrijd: incredible boys - SC diepFries 1 - 5
Laatste persbericht: incredible boys - SC diepFries 1 - 5 (08-06-2009)
Supporter sinds 10-06-2009 13:19
Bonobo11
Divisie: 3e in VI.355
Laatste wedstrijd: bvobrandweer - Bonobo11 1 - 1
Laatste persbericht: Elke wedstrijd= FINALE NIEUW!
Supporter sinds 10-06-2009 13:22
Fc Francke
Divisie: 8e in VI.641
Laatste wedstrijd: Vrijhof Recruits - Fc Francke 4 - 0
Supporter sinds 10-06-2009 13:22
Gorbakalaznikovskiy
Divisie: 3e in V.30
Laatste wedstrijd: Nivavaaran Pallosulttaanit - Gorbakalaznikovskiy 2 - 2
Laatste persbericht: Perestroyka! NIEUW!
Supporter sinds 10-06-2009 13:23
Destron Elsloo FC
Divisie: 5e in VI.81
Laatste wedstrijd: Re-play - Destron Elsloo FC 1 - 0
Laatste persbericht: PROMOTIE!!!!!!! NIEUW!
Supporter sinds 10-06-2009 13:23
JHMWMJZMN
Divisie: 6e in VII.229
Laatste wedstrijd: Uranium237 - JHMWMJZMN 5 - 1
Laatste persbericht: Einde seizoen, einde VI NIEUW!
Supporter sinds 10-06-2009 13:30
Ladderzatsquad
Divisie: 1e in V.1
Laatste wedstrijd: Ladderzatsquad - FC Luilakken 4 - 0
Laatste persbericht: Question to the GMs NIEUW!
Supporter sinds 10-06-2009 14:10
Dynamo Groningen
Divisie: 1e in VI.863
Laatste wedstrijd: VV Frikandel - Dynamo Groningen 0 - 2
Laatste persbericht: Seizoen ten einde NIEUW!
Supporter sinds 10-06-2009 15:56
Merci!quote:
Bij mij is het ook nog even een paar minuten afwachten of mijn tegenstander met a of b-team speelt.. ik heb het steeds een beetje gedacht, maar nu zul je zien dat ie me helemaal wegspeelt met zijn a-team.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:49 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Opstelling voor de 4e ronde ligt vast.. Ik heb zondag wat contact gehad met m'n tegenstander en 'm een beetje gepolst of 'ie er vol voor wilde gaan of 'het wel geloofde'.. Waarschijnlijk speelt hij in ieder geval met z'n B-trainees (hoewel die niet veel minder zijn dan z'n A-trainees). Daarnaast hoop ik dat 'ie weer 4-3-3 speelt (ipv 3-4-3 uit z'n competitiewedstrijden). We'll see. Zelf heb ik m'n 3 B-trainees op de centrale posities opgesteld, gecombineerd met m'n A-trainees als WTM, OCD en DFW hoop ik voldoende middenveld te halen om vanmiddag ronde 5 te halen..
Nog even in spanning en dan weer los..
Bij mij is het nog 93 minuten afwachtenquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:52 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Bij mij is het ook nog even een paar minuten afwachten of mijn tegenstander met a of b-team speelt.. ik heb het steeds een beetje gedacht, maar nu zul je zien dat ie me helemaal wegspeelt met zijn a-team.
Hij speelt met zijn a-team, fok!cup volgende week dusquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:58 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Bij mij is het nog 93 minuten afwachten
Het middenveld van beide teams ligt dicht bij elkaar.. ik ben benieuwd wie de overhand zal hebben.. ik denk dat de persoon die daar de overhand heeft het ook zal winnen..
quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:04 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hij speelt met zijn a-team, fok!cup volgende week dus
Zonder jou is het ook erg gezellig hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
1-0 Voorsprong.En een rode kaart...
En ik kan niet op IRC komen via mobiel internet.
quote:Hey Outpost,
Je hebt je ingeschreven voor het AT, deze gaat volgende week woensdag van start. De loting voor de eerste ronde zal morgenvroeg plaatsvinden. Hou er vanavond en morgen dus rekening mee dat je geen andere wedstrijd regelt.
Greetz,
Dennis
Wordt lastig als mIRC niet werkt, JD zn versie ook niet en de chat op onze site dit tegen me zegt :quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:29 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Zonder jou is het ook erg gezellig hoor![]()
Kom op (andere) leute, waar zijn jullie nu het spannend is?
quote:Closing Link: possie[253-178-045-062.dynamic.caiway.nl] (User has been banned from Tweakers.net (Open proxy found on your host, please visit http://www.uceprotect.net/rblcheck.php?ipr=62.45.178.253))
Ik kom er op terug! 1-1 bij rust en meer balbezit!quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:04 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hij speelt met zijn a-team, fok!cup volgende week dus
http://irc.fok.nl?quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wordt lastig als mIRC niet werkt, JD zn versie ook niet en de chat op onze site dit tegen me zegt :
[..]
overloperquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En nu maar hopen dat ik nog uit de friendly pool kan komen
lolquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:00 schreef foetre het volgende:
De ruststand was 0-0. Deze helft was Panthers met 60 procent het meest aan de bal.
Tering counterhufters!
Nee werkt ook niet ik krijg weer de melding :quote:
quote:Closing Link: possie[253-178-045-062.dynamic.caiway.nl] (User has been banned from Tweakers.net (Open proxy found on your host, please visit http://www.uceprotect.net/rblcheck.php?ipr=62.45.178.253))
Eigen schuld dikke bultquote:
hebben ze daar wel 2 cups?quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee werkt ook niet ik krijg weer de melding :
[..]
[..]
Eigen schuld dikke bult
Dat kan niet beterquote:# 1 in V.1
Still in KNVB Beker.
The team is undefeated for 7 competitive games and has 7 consecutive wins
Team Spirit: Paradise on Earth!
Confidence: completely exaggerated
Fan mood: Sending love poems to you
Zal wel niet t is een internationale cup.quote:
gefeliciteerd.. ondanks dat het voor de cup niet uitkomtquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:10 schreef Gijs_ het volgende:
HOPPPAAA![]()
3-2 in de verlenging!! Dat is ronde 5 voor mijKan een leuke tegenstander uitrollen met m'n div VII teampje!
Misschien wel tegen mijquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:23 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
3-1 gewonnen met B-trainees
2 ervaringsstijgerts
Volgende bekerronde thuis?
quote:Bernard Bokken [playerid=121042779]
27 jaar en 12 dagen, volgende verjaardag: 18-09-2009
Geboren in: Nederland
redelijk in vorm, conditie uitstekend
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een rampzalig leider.
Eigenaar: spamdoria (sinds 30-06-2008 (3/36), 3s 1w 2d)
Total Skill Index (TSI): 90 660
Loon: 22452 ¤ (18 710 ) /week inclusief 20% bonus 359 232 / season
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Technisch
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: wonderbaarlijk Passen: uitstekend
Vleugelspel: bovennatuurlijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Deadline: 11-06-2009 14:25
(18u 39m)
Vraagprijs: 4 999 000 ¤
Dat wordt dan een makkie gezien jij moet MOTSen zondag om een kans te maken en ik kan PICcenquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:47 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat wordt dan een makkie gezien jij moet MOTSen zondag om een kans te maken en ik kan PICcen
Helaas:quote:
quote:17-06-2009 17:00 (5/28) Beker SC diepFries - Paloma
Neen..quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zal wel niet t is een internationale cup.Ik wist ook niet of ik t wel zou doen of niet. Maar afwisseling doet eten toch?
Ik vind het niet erg hoor, één poule van drie.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Neen..vooral nu ik nog wel een extra team had kunnen gebruiken voor de cup
ik denk ook dat ik er volgende week uitvlieg.. maar idd de 5de ronde halen is super en had ik ook nooit verwacht..quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:40 schreef Gijs_ het volgende:
Volgende week tegen een koploper uit de II, aangezien ik zondag vol aan de bak moet ben ik volgende week geen bekerheld meerMaar een vijfde ronde halen had ik al nooit verwacht!
Nee, ik ook niet! Vandaag weer een hatstats record en dat met PIC. En behoorlijke aanvalsratings ook!quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:45 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik denk ook dat ik er volgende week uitvlieg.. maar idd de 5de ronde halen is super en had ik ook nooit verwacht..
überhaupt de stats die mn team haalt dit seizoen had ik niet verwacht..
Hier idem.., voor wat betreft het halen van een vijfde ronde dan..quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:40 schreef Gijs_ het volgende:
Volgende week tegen een koploper uit de II, aangezien ik zondag vol aan de bak moet ben ik volgende week geen bekerheld meerMaar een vijfde ronde halen had ik al nooit verwacht!
ja ik zag het.. lekker bezig..quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:48 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet! Vandaag weer een hatstats record en dat met PIC. En behoorlijke aanvalsratings ook!
Een briljante keeper voor 3.320.000 doorverkocht, lekker hoor! En vullie: die heb ik zelf met matig keepen verkocht, dus je ziet waar dat al toe kan leiden.quote:11-06-2009 Received mother club money for a player: 66 400 ¤.
Ik zit in een poule met 2 VI teams en met nog een andere VII. Ik ben benieuwd of hier met B team of met A team gespeeld wordt.quote:Eerste kwalificatie ronde
17-06-09: Poule ronde 1
24-06-09: Poule ronde 2
01-07-09: Poule ronde 3
Tweede kwalificatie ronde
08-07-09: Poule ronde 1
15-07-09: Poule ronde 2
22-07-09: Poule ronde 3
Hoofdtoernooi
29-07-09: Start poules hoofdtoernooi (4 poules van 4 teams; totaal 16 deelnemers)
05-08-09: Tweede wedstrijd poule
12-08-09: Derde wedstrijd poule
19-08-09: Kwartfinales
26-08-09: Halve finales
02-09-09: De grote finale
Voor de teams die langer in de beker zitten, is het mogelijk om later in te stromen. Deze twee instroommogelijkheden zijn op 08-07-09 en 29-07-09.
veel plezier..quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:55 schreef Outpost76 het volgende:
Geen 2 cups dus :
[..]
Ik zit in een poule met 2 VI teams en met nog een andere VII. Ik ben benieuwd of hier met B team of met A team gespeeld wordt.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:55 schreef Outpost76 het volgende:
Geen 2 cups dus :
[..]
Ik zit in een poule met 2 VI teams en met nog een andere VII. Ik ben benieuwd of hier met B team of met A team gespeeld wordt.
Thxquote:
quote:Fan updates
11-06-2009: -3
08-06-2009: -3
04-06-2009: -1
01-06-2009: -1
28-05-2009: -3
én 2 cups wilde..quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Omdat je hier niet tegen VI teams wilde spelen...
ja hoor.. maar als ie met redenen aan komt en vervolgens in een andere cup is het eigenlijk hetzelfde als deze dan mogen we em daar toch wel op wijzen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:22 schreef Flappekz het volgende:
Ach ja.... Als Possie met een andere cup mee wil doen, moet ie dat lekker zelf weten, toch?
Dat heb ik nooit gezegd!quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Omdat je hier niet tegen VI teams wilde spelen...
Liever wel ja maar als dat niet gaat dan niet. Ik had al besloten dit seizoen niet mee te doen aan de Fok!Cup en toen kreeg ik een HT mailtje over deze cup. Om eens te kijken hoe dat gaat heb ik me maar ingeschreven.quote:
Dat zal ie zelf vast wel al weten....quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:24 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja hoor.. maar als ie met redenen aan komt en vervolgens in een andere cup is het eigenlijk hetzelfde als deze dan mogen we em daar toch wel op wijzen?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:25 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ah, leuk... Ga door...
[ afbeelding ]
Klopt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat zal ie zelf vast wel al weten....
quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mooi. Berg allemaal de popcorn maar weer op, leute! Discussie is afgelopen!
Pfff..., wat jammer nouquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Niet om 't één of ander, maar... Ben je bang om te degraderen? Of denk/hoop je nog voor promotie/kampioenschap te kunnen gaan? Als het om degradatie gaat, gezien je ratings (alltid) heb je daar echt geen Algemeen-training voor nodig.. Dat trekt wel weer bij. Gaat het om promotie/kampioenschap, dan zou ik ook geen Algemeen trainen. Ten opzichte van de huidige top3 kom je als ik het zo snel bekijk gewoon tekort. Of wilde je ook nog ergens gaan investeren? En die wedstrijd van zondag ga je, ook al train je Algemeen, toch verliezen..quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:33 schreef Outpost76 het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd naar mn TU van komende nacht! Lekker Training weg gooien![]()
en dus Algemeen trainen
![]()
![]()
wat ben je streng vandaagquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
nee daar is zn loon te laag voor..quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:45 schreef foetre het volgende:
Toch redelijk jeugdspelertje gepromoveerd.
Rikus Coens (248889066)
17 jaar en 99 dagen, volgende verjaardag: 24-06-2009
redelijk in vorm, conditie zwak
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een rampzalig leider.
Eigenaar: United Black Panthers (sinds 11-06-2009)
Total Skill Index (TSI): 460
Loon: 370 ¤/week
Huidige vaardigheden
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
Zit hij een beetje hoog?
Vermoed nog 2 a 3 trainingen, redt ie dus niet voor zn 18equote:Op donderdag 11 juni 2009 11:45 schreef foetre het volgende:
Rikus Coens (248889066)
Huidige vaardigheden
Zit hij een beetje hoog?
Redelijk hoog, maar toch 2 of 3 trainingen nog...quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:45 schreef foetre het volgende:
Rikus Coens (248889066)
Huidige vaardigheden
Zit hij een beetje hoog?
Ik train hem nog ff voordat de jongere defs uit de jeudopleiding komenquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:50 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vermoed nog 2 a 3 trainingen, redt ie dus niet voor zn 18e
Dit is mijn tegenstander van komend weekend. Zijn mid is onmogenlijk voor mij om te halen. Mijn cv is komend weekend (zonder de algemeen training van komende nacht) Uitstekend laag. (met 5-3-2) Die vleugel aanval van hem is een eitje. Mijn ca is op t moment 1 subniveau hoger dan zijn cv. (al kan dat hoger worden door de training van komende nacht) Zal ik maar weer eens gaan counteren? Mijn mid is dan wel weer iets minder maar ik haal zonder counter slechts matig heel laag..... Dat win ik zonder counter dus al niet.quote:Fc M1k3
Middenveld uitstekend (hoog)
Rechterverdediging zwak (zeer hoog)
Centrale verdediging matig (heel laag)
Linkerverdediging slecht (hoog)
Rechteraanval matig (laag)
Centrale aanval uitstekend (laag)
Linkeraanval slecht (zeer hoog)
HatStats 197
Verdediging: 44
Middenveld: 93
Aanval: 60
Indirecte vrije trappen
Verdediging zwak (hoog)
Aanval matig (laag)
Teammotivatie (Verborgen)
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Dat valt me nog wel mee, 50%quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:53 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik train hem nog ff voordat de jongere defs uit de jeudopleiding komen
Trouwens heb vandaag van een jeugdscout gehoord dat secundaire training 50% van de primaire training is
Lijkt erop dat je idd moet gaan counteren, en bidden...quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dit is mijn tegenstander van komend weekend. Zijn mid is onmogenlijk voor mij om te halen. Mijn cv is komend weekend (zonder de algemeen training van komende nacht) Uitstekend laag. (met 5-3-2) Die vleugel aanval van hem is een eitje. Mijn ca is op t moment 1 subniveau hoger dan zijn cv. (al kan dat hoger worden door de training van komende nacht) Zal ik maar weer eens gaan counteren? Mijn mid is dan wel weer iets minder maar ik haal zonder counter slechts matig heel laag..... Dat win ik zonder counter dus al niet.
Iemand tips?
Idd counter en mischien vleugeldef naar het middenquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dit is mijn tegenstander van komend weekend. Zijn mid is onmogenlijk voor mij om te halen. Mijn cv is komend weekend (zonder de algemeen training van komende nacht) Uitstekend laag. (met 5-3-2) Die vleugel aanval van hem is een eitje. Mijn ca is op t moment 1 subniveau hoger dan zijn cv. (al kan dat hoger worden door de training van komende nacht) Zal ik maar weer eens gaan counteren? Mijn mid is dan wel weer iets minder maar ik haal zonder counter slechts matig heel laag..... Dat win ik zonder counter dus al niet.
Iemand tips?
Ik ga vannacht algemeen trainen omdat ik nu al 2 waardeloos in vorm heb, 1 slecht en 2 zwak..... Dat doet mn ratings gewoon de das om en ik wil ook wel weer eens wat winnen. Ik heb juist geďnvesteerd om dit seizoen wat minder te verliezen. Maar als je dan een aantal spelers hebt die zo slecht in vorm zijn dan is mn team nog slechter geworden dan voor die investeringen. Dus algemeen trainen. 1 week training weg gooien vind ik niet echt boeie.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Pfff..., wat jammer nou
[..]
Niet om 't één of ander, maar... Ben je bang om te degraderen? Of denk/hoop je nog voor promotie/kampioenschap te kunnen gaan? Als het om degradatie gaat, gezien je ratings (alltid) heb je daar echt geen Algemeen-training voor nodig.. Dat trekt wel weer bij. Gaat het om promotie/kampioenschap, dan zou ik ook geen Algemeen trainen. Ten opzichte van de huidige top3 kom je als ik het zo snel bekijk gewoon tekort. Of wilde je ook nog ergens gaan investeren? En die wedstrijd van zondag ga je, ook al train je Algemeen, toch verliezen..
Mijn advies: Gewoon dit seizoen helemaal op de training gooien. Degraderen doe je niet en dan heb je aan het einde van het seizoen tenminste wat geld om je te versterken en voor het kampioenschap te gaan. En de prestaties+supporters komen vanzelf terug
Biddenquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Lijkt erop dat je idd moet gaan counteren, en bidden...
ook nog een idee ja dan worden mn vleugels redelijk laag en mn cv uitstekend heel hoog.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:57 schreef foetre het volgende:
[..]
Idd counter en mischien vleugeldef naar het midden
Ik ken dat gevoel de 1 na de ander.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:00 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik word echt gek van al die blessures, is de ene winger terug heeft de andere weer een plus 3........
Inm met wat zelf aangebrachte veranderingen in de opstelling een Formidabel heel laag cv komende zondag.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:02 schreef Outpost76 het volgende:
ook nog een idee ja dan worden mn vleugels redelijk laag en mn cv uitstekend heel hoog.
Volgens HO (wat ik maar weer eens heb opgestart koek) moet ik wel een berg B team spelers opstellen zondag.
Ik ben benieuwd of dat na komende nacht nog zo is.
Kan ook aan je instellingen liggen.Je kan ergens de voorkeur aanpassen wat het stekst moet zijn.Bij mij zet hij nu standaard eerst de sterkste verdedigers op de flanken en dan pas die overblijven centraal.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Inm met wat zelf aangebrachte veranderingen in de opstelling een Formidabel heel laag cv komende zondag.![]()
Ik begrijp niet dat HO dat zelf niet kan of doet.... Is het niet de bedoeling van zo een proggie dat ie de beste opstelling maakt met je spelers?? Bagger proggie dus
Dat zal waarschijnlijk ook zo zijn. De vorm van iedereen stijgt, dus de B-spelers blijven waarschijnlijk beter dan je A-spelers. Maar nu weet je meteen waar een hulpprogramma best handig kan zijn...quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bidden![]()
[..]
ook nog een idee ja dan worden mn vleugels redelijk laag en mn cv uitstekend heel hoog.
Volgens HO (wat ik maar weer eens heb opgestart koek) moet ik wel een berg B team spelers opstellen zondag.
Ik ben benieuwd of dat na komende nacht nog zo is.
Als je middenveld zelf hoger hebt gemaakt, dan is wat anders waarschijnlijk omlaag gegaan...quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Inm met wat zelf aangebrachte veranderingen in de opstelling een Formidabel heel laag cv komende zondag.![]()
Ik begrijp niet dat HO dat zelf niet kan of doet.... Is het niet de bedoeling van zo een proggie dat ie de beste opstelling maakt met je spelers?? Bagger proggie dus
Zo kan je ook kiezen of ie eerst je verdedigers neer zet en dan je mid en dan je aanval. Maar als ik dat doe zet ie 2 mids van me in de verdedigingquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:18 schreef foetre het volgende:
[..]
Kan ook aan je instellingen liggen.Je kan ergens de voorkeur aanpassen wat het stekst moet zijn.Bij mij zet hij nu standaard eerst de sterkste verdedigers op de flanken en dan pas die overblijven centraal.
Voorheen was dat andersom.
Ik had t niet over mn mid vrindquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je middenveld zelf hoger hebt gemaakt, dan is wat anders waarschijnlijk omlaag gegaan...
En sowieso is "beste" opstelling wel erg relatief. Ik speel soms bijvoorbeeld met 3 CD's, terwijl met 1 CD en 2 wingdefs de ratings hoger zouden zijn. Je moet zelf ook wel wat inspelen op je tegenstander, ook met een programma. Ook met HTRatings, ook met HAM en dus ook met HO!...
Zwakker voor jouw gevoel. Maar vorm, conditie en ervaring is belangrijk. En je moet niet naar sterren kijken maar naar de totale ratings. Iemand met 6* kan minder ratings toevoegen dan iemand met 5*...quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo kan je ook kiezen of ie eerst je verdedigers neer zet en dan je mid en dan je aanval. Maar als ik dat doe zet ie 2 mids van me in de verdediging![]()
Dus laat ik m eerst mn mid neer zetten en dan mn verdediging gevolgd door mn aanval. Al zet ie dan dus 2 spelers uit mn B team op de vleugels die zwakker zijn op die positie dan andere die die helemaal niet bij de opstelling betrekt. Ja de 1 als reserve verdediger en de andere als reserve vleugelspelert![]()
Ja met slechtere spelers opstellen in de basis en dan die betere als mn reserves.....quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat zal waarschijnlijk ook zo zijn. De vorm van iedereen stijgt, dus de B-spelers blijven waarschijnlijk beter dan je A-spelers. Maar nu weet je meteen waar een hulpprogramma best handig kan zijn...
Ik kijk naar de ratings niet naar de sterren. Als ik met die spelers die door t proggie worden opgesteld een uitstekend heel hoog cv haal en met die ik opstel een formidabel heel laag. Scheelt t maar 1 sub niveau maar dat is misschien net genoeg.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zwakker voor jouw gevoel. Maar vorm, conditie en ervaring is belangrijk. En je moet niet naar sterren kijken maar naar de totale ratings. Iemand met 6* kan minder ratings toevoegen dan iemand met 5*...
Ja. De 1.425 versie is in Beta momenteel.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:36 schreef Gijs_ het volgende:
Word HO nog steeds door ontwikkeld eigenlijk? Met die nieuwe aanvalsratings wijken die wel erg af. Zo vond ik het niet erg dat ik gister een linkeraanval van Formidabel (heel laag) had en een centrale aanval van Uitstekend (hoog), maar HO gaf van tevoren bij beide toch echt Goed (hoog) aan en dat kan toch best vervelend zijn mocht je een tactisch plannetje willen bekokstoven.
Symptoombestrijding.. Schiet je uiteindelijk geen bal mee op. Nouja, je weet hoe ik en vele anderen er over denken. Wat mij betreft zijn dit soort acties rijp voor een Fortis-nominatie!quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ga vannacht algemeen trainen omdat ik nu al 2 waardeloos in vorm heb, 1 slecht en 2 zwak..... Dat doet mn ratings gewoon de das om en ik wil ook wel weer eens wat winnen. Ik heb juist geďnvesteerd om dit seizoen wat minder te verliezen. Maar als je dan een aantal spelers hebt die zo slecht in vorm zijn dan is mn team nog slechter geworden dan voor die investeringen. Dus algemeen trainen. 1 week training weg gooien vind ik niet echt boeie.
't Proggie kijkt ook naar je andere linies.. Neem je die zelf ook mee? Daarnaast moet je zo'n proggie sowieso slechts gebruiken als een indicator. De definitieve opstelling maak je (ik tenminste) altijd zelf!quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kijk naar de ratings niet naar de sterren. Als ik met die spelers die door t proggie worden opgesteld een uitstekend heel hoog cv haal en met die ik opstel een formidabel heel laag. Scheelt t maar 1 sub niveau maar dat is misschien net genoeg.
Men (oa Flattermann/ aYcon) is er mee bezig.. Echter net als de invloed van het "pull back"-event is er wat nader onderzoek nodig, alvorens men een redelijk inschatting kan doen. Die van het verwerkte zelfvertrouwen verwacht ik trouwens eerder dan die van het 'onvoorspelbare' "pull back"-event..quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:36 schreef Gijs_ het volgende:
Word HO nog steeds door ontwikkeld eigenlijk? Met die nieuwe aanvalsratings wijken die wel erg af. Zo vond ik het niet erg dat ik gister een linkeraanval van Formidabel (heel laag) had en een centrale aanval van Uitstekend (hoog), maar HO gaf van tevoren bij beide toch echt Goed (hoog) aan en dat kan toch best vervelend zijn mocht je een tactisch plannetje willen bekokstoven.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. De 1.425 versie is in Beta momenteel.
Oké top!quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:41 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
[..]
Men (oa Flattermann/ aYcon) is er mee bezig.. Echter net als de invloed van het "pull back"-event is er wat nader onderzoek nodig, alvorens men een redelijk inschatting kan doen. Die van het verwerkte zelfvertrouwen verwacht ik trouwens eerder dan die van het 'onvoorspelbare' "pull back"-event..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |