Hij is vandaag wel traag, maar zal wel aan Fok! liggenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:42 schreef Sanderrrr het volgende:
Je internet werkte in ieder geval nog toen je dit topic ging maken.
Dat is voor wanneer ik me chickies hosslequote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik zou de 1337 uit je username laten verwijderen, want je hebt gefaald.
Je bedoelt dat FOK! traag is?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:42 schreef Xaverius1337 het volgende:
[..]
Hij is vandaag wel traag, maar zal wel aan Fok! liggen
Heul niet waar !quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:53 schreef kikoooooo het volgende:
Jij doet MBO ICT, gokje.
En je hebt een pechdag omdat je sochtends al van die gore energydrink wil drinkenDat is je straf
Jaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:40 schreef Xaverius1337 het volgende:
Ik stapte dus vanochtend vol goede moed op de fiets om naar me school te fietsen.
Hihiquote:Ben net een kilometer van me huis, begint het keihard te regen!
Oeioeiquote:Kom ik kletsnat op school...
Bohbohquote:Eenmaal op school aangekomen,l stop ik me pinpas in de chipknip automaat en laadt em op met 20 euro, om hierna mijn weg te vervolgen na de snoep en drinken automaat.
Whehequote:Ik druk dus op nummertje 32 voor een fles Extran.
Aaaaah....quote:Het geld word netjes van me pasje afgehaald maar het drinken komt er niet uit![]()
OKquote:TS vervolgt zijn weg dus naar het lokaal waar hij moet zijn.
Huhahhah!quote:Hier wordt TS uitgelachen door z'n klasgenoten omdat ik kletsnat ben en die tyfus pussy's allemaal met de bus gaan ( ze zijn ook dik).
Hmmmquote:Om half 1 was ik vrij maar mijn broek en jas waren nog steeds doorweekt![]()
Brrrrrquote:vet koud op de fiets.
Aiaiai!quote:Kom ik thuis, wil weer weg fietsen, is me band lek![]()
Dusquote:Klacht 1 : Kut weer
Klacht 2 : geen drinken uit automaat
Klacht 3 : band lek
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:40 schreef Apfel. het volgende:
ik niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |