quote:
Grillburgers van Febo.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:09 schreef Kali-Mist1 het volgende:
De enige echte nederlands burger is een grillburger van de FEBO!!!!
[ afbeelding ]
Die integreert tenminste, precies zoals Wilders dat zou willen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:37 schreef opastokvis het volgende:
Ook zij is Nederlands burger...
lekker he?
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Ziet er niet bepaald smakelijk uit.quote:
quote:
De enige ECHT lekkere burger in NLquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:09 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[ afbeelding ]
Niet te serieus he?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:51 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Die integreert tenminste, precies zoals Wilders dat zou willen.
Heeft ie er al kamervragen over gesteld, waarom ze nog geen complimenten heeft gekregen vanwege haar snel en kordaat aanpassingsvermogen aan het land?
Maakt niet uit, ik vond het wel briljant.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik was te lui om het eruit te soepen, maar het is wel vet lekker. een kaas bacon rol <3
Das eerder een Chinese kat-burgerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:26 schreef opastokvis het volgende:
Deze achtervolgt me in mijn dromen
[ afbeelding ]
Dit moet ik onthouden om een keer te makenquote:
Only in...quote:
Krijg je die opquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hamburger van de McDonalds
Triple whopper van de BurgerkingMcKroket van McDonalds
Nee, duh... dat vind je ook niet in zo'n klein gehucht...quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:22 schreef Vierkantblokje het volgende:
Geef mij maar gewoon een
[ afbeelding ]
Hele belangrijke truc is om er voor te zorgen dat je burger vers gemaakt wordt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 07:45 schreef 3nhsCnds het volgende:
Dan moet ie trouwens wel soort van 'vers' gemaakt zijn, als ze er al een paar uur liggen dan smaken ze natuurlijk nergens meer naar...
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:09 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |