ja maar ja maarquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:32 schreef getl0st het volgende:
[..]
6 is nog maar het begindie dingen zijn goddelijk
hij heeft nog nooit een eigen doos gehadquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar ja maar
ik wil best eentje geven als je dr 6 wil haal je maar een eigen doos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Wat is er dan aan de hand?quote:
Doe er dan maar eentje.. ik wil niet naar de supermarktquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar ja maar
ik wil best eentje geven als je dr 6 wil haal je maar een eigen doos
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hij heeft nog nooit een eigen doos gehadIk vond hem stiekem wel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I've got more game than Monopoly.
Daar heb ik slechte herinnering aan - ik moest altijd viennetta met vanillevla halen voor mijn exquote:
regenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat is er dan aan de hand?
Of niets bijzonders?
Met vanillevlaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daar heb ik slechte herinnering aan - ik moest altijd viennetta met vanillevla halen voor mijn ex
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:36 schreef getl0st het volgende:
[..]
Doe er dan maar eentje.. ik wil niet naar de supermarkt
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hij heeft nog nooit een eigen doos gehadvooral je spoiler is een slechte kutgrapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
hmm ook lekkerquote:
You must be joking.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vanillevla in de magnetron is ook lekker
Goede reden om het uit te makenquote:
Hij heeft het uitgemaaktquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:41 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Goede reden om het uit te maken
Ik? I always do.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Don't play the innocent card with me, dude
Die ook iddquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
vooral je spoiler is een slechte kutgrap![]()
nee, warme vanillevla is best lekkerquote:
gadver nu heb ik zo'n kwijlstreep aan binnenkant van mijn schermquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:41 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ja dankje.. nu heb ik er echt trek in
* geeft lik aan scherm
lik aan het stopcontact, dat geeft meer smaakquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:41 schreef getl0st het volgende:
[..]
* geeft lik aan scherm
graag gedaanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:41 schreef getl0st het volgende:
[..]
* geeft lik aan scherm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met mij heeft nog nooit iemand het uitgemaakt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hij heeft het uitgemaakt
Tot mijn groot plezier overigens
en je bent zo geweldig...hoe kan je dan gedumpt wordenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hij heeft het uitgemaakt
Tot mijn groot plezier overigens
Hm, zal het een keer proberen dan. Heb laatst vanille yoghurt ontdektquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die ook idd
[..]
nee, warme vanillevla is best lekker
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
graag gedaanZo maak je ijs wel erg aantrekkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I've got more game than Monopoly.
gaan we op de vanille toer?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hm, zal het een keer proberen dan. Heb laatst vanille yoghurt ontdekt.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
graag gedaanieuw Duim!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb ook zin
maar niet in ijs dus
compact en kleverig.
Dat at ik al toen ik een nog kleiner Klutsje was.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
waarin dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ieuw Duim!
ik heb ook zin
maar niet in ijs dus
dat is ook lekker jaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haiquote:
Ik heb nooit gezegd dat ik geweldig ben hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en je bent zo geweldig...hoe kan je dan gedumpt worden
gewoon dankje zeggen als je een complimentje krijgtquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik geweldig ben hoorNooit gedacht ook
ik ging ff af op die horde mannelijke fans hierquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik geweldig ben hoorNooit gedacht ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |