je krijgt liever 1 euro dan dat je 1 miljoen neemt?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:05 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Het onderwerp waar het aanvankelijk over ging bv.
Zit je te plagenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ik het niet zo vaak over Ado heb hier
Ik zeg weleens dat ik een heerlijk weekend heb gehad ofzo
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik heb nu vastcontract dus iets meer zekerheid... zo kan je het ook zien. Het beste voor mij is veel afwisseling in zitten/lopen/staan aangezien die niet bestaat blijf ik voorlopiug bij mijn vastcontract
Jup, grote kans dat die miljoen weer terug moet. Dan haal ik toch liever een softijsje van mijn euroquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je krijgt liever 1 euro dan dat je 1 miljoen neemt?
oeh...softijsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:08 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jup, grote kans dat die miljoen weer terug moet. Dan haal ik toch liever een softijsje van mijn euro
ijsjesquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:08 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jup, grote kans dat die miljoen weer terug moet. Dan haal ik toch liever een softijsje van mijn euro
Dat weet ik, maar het ging ws wel over iets wat je tegen/over mij en/of Ado zei, die post in je fobo, of niet?quote:
ik koop er zelf wel 1...dan heb ik er nog 999.998 overquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:10 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Das lief!
* Deelt softijsje met Artic
Nee, schat, het was een zinloze post van mij in haar foboquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar het ging ws wel over iets wat je tegen/over mij en/of Ado zei, die post in je fobo, of niet?
Waar jij blij van wordtquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik koop er zelf wel 1...dan heb ik er nog 999.998 over
schepijs lekker, softijs lekker, gewoon ijs lekker... waterijsquote:
een bolletje is wel 10cent meerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:11 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar schepijs is duurder dan een euro
Valt ook wel mee, kan zo een bol halen voor ¤1,-. En een flinke bol.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:11 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar schepijs is duurder dan een euro
laten we het daar maar niet over hebbenquote:
Je moet ook de Festini perenijsjes hebbenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
schepijs lekker, softijs lekker, gewoon ijs lekker... waterijs
Waar?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Valt ook wel mee, kan zo een bol halen voor ¤1,-. En een flinke bol.
O, okee, dan heb ik niets gezegdquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:12 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee, schat, het was een zinloze post van mij in haar fobo
Die zijn lekker jaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je moet ook de Festini perenijsjes hebbenMAAK ME GEK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |