Oeh dat heb ik ook een paar keer gehoord! Wat een paranoia gedoe was dat zegquote:Op maandag 15 juni 2009 22:34 schreef Sanne het volgende:
"There Are No Secrets, Only Information You Don't Yet Have"
Ja met dat geleuter heeft ie ons op Arrow Classic ook maanden lastig gevallen. Zag overal een complot in. Blij dat ie nu een roze bril heeft.
Nou, heel eerlijk gezegd... heeft Micketick natuurlijk al wel beter gescoord qua rollen.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:12 schreef berney het volgende:
Patries heeft een filmrolletje gescoord
http://www.telegraaf.nl/p(...)filmrol__.html?p=1,2
Dat doet ze goed op haar 60e, moet Micky haar nog maar na doen.
alleen al het feit dat ze nu kan uitslapenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:51 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou, heel eerlijk gezegd... heeft Micketick natuurlijk al wel beter gescoord qua rollen.
Maar natuurlijk toch hulde aan Pwetwies, want je zal maar eindelijk van die verschrikkelijke Curry af zijn, zeg!
I know, maar of ze dat op haar 60e ook doet? (zo staat het er ook)quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:51 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou, heel eerlijk gezegd... heeft Micketick natuurlijk al wel beter gescoord qua rollen.
Maar natuurlijk toch hulde aan Pwetwies, want je zal maar eindelijk van die verschrikkelijke Curry af zijn, zeg!
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:16 schreef Jane het volgende:
[..]
Yeeeeeej, Patries!![]()
[..]
Daar kan ik maar 1 rol voor bedenken...
[ afbeelding ]
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand....
[ afbeelding ]
Mick en Eddem zijn more than soulmates, zij zijn hairmates.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:05 schreef snetje het volgende:
[..]
alleen al het feit dat ze nu kan uitslapen![]()
naar wat ik zo lees her en der.. heeft ze al die jaren dat jochie zijn ontbijtje verzorgd ..met liefde!!![]()
ben benieuwd wat die Mickey er nu van bakt ...
"honey ! I baked the bacon !! you must throw in the eggs !! so we are komplieting together again "
Toch een beetje vreemd als je op 3 april van je voeten bent gesweept. Er achter komt dat je al 10 jaar ongelukkig bent. En dan op 7 april je allerliefste vrouwtje verblijdt met een verjaardagsparty.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |