nou bommie sta je al bovenaan? ik heb tig keer op je gestemd.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:59 schreef versabommie het volgende:
ik ga ze denk ik allebei followen en eens ff vertellen wat jullie denken .. of niet ?
nee nog niet, maar heb wel Adam ff gewezen op dit topicquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:02 schreef Anniebab het volgende:
[..]
nou bommie sta je al bovenaan? ik heb tig keer op je gestemd.
Jaaaaah goed gedaan Bommiequote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee nog niet, maar heb wel Adam ff gewezen op dit topic![]()
http://twitter.com/berryv
Nou... Eddem was natuurlijk wel een pionier op Internet he, altijd in bezit van de nieuwste snufjesquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat doe je om vooral te laten zien dat je zo'n hippe, jonge ouder bent die nog helemaal in touch is met z'n innerpuber.... en op die manier fluitend, of twitterend in deze, weet te communiceren met de huispuber.
Oh.... je ondertitel![]()
![]()
Thnx![]()
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:07 schreef versabommie het volgende:
Mensjes toch nog ff spam.. Ik schrijf een gloedjenieuwe OP de volgende draad als ik voorbij Jochem geerdink kom en blijfhier stemmen op Berryv, elke 20 minuten mag! http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/mr-twitter?page=1
Sorry Duderinnetje
i k ben t niet hahah maar ze heeft er wel een goede kijk op , die moeder.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:12 schreef Leandra het volgende:
Straks blijkt je moeder al jaren mee te posten op FOK! terwijl jij van niets wist![]()
Ja! het zal toch niet?quote:Op maandag 15 juni 2009 10:12 schreef Leandra het volgende:
Straks blijkt je moeder al jaren mee te posten op FOK! terwijl jij van niets wist![]()
Nah, volgens mij was Patricia 22 jaar geleden al het idool van Micky, dus Micky doet gewoon haar best om op Patricia te lijken, en nu ze Adam gescoord heeft weet ze zeker dat het luktquote:Op maandag 15 juni 2009 15:41 schreef Smallish het volgende:
Lijkt Patries op die foto op de FP nou een beetje op Micky?
Yeeeeeej, Patries!quote:
Daar kan ik maar 1 rol voor bedenken...quote:Dat doet ze goed op haar 60e, moet Micky haar nog maar na doen.
quote:Op zondag 14 juni 2009 22:55 schreef sunny16947 het volgende:
jaja op 3 april van zijn voeten geswiept.
http://curry.mevio.com/?p=1598
http://twitpic.com/33byg
quote:There Are No Secrets, Only Information You Don't Yet Have
Oeh dat heb ik ook een paar keer gehoord! Wat een paranoia gedoe was dat zegquote:Op maandag 15 juni 2009 22:34 schreef Sanne het volgende:
"There Are No Secrets, Only Information You Don't Yet Have"
Ja met dat geleuter heeft ie ons op Arrow Classic ook maanden lastig gevallen. Zag overal een complot in. Blij dat ie nu een roze bril heeft.
Nou, heel eerlijk gezegd... heeft Micketick natuurlijk al wel beter gescoord qua rollen.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:12 schreef berney het volgende:
Patries heeft een filmrolletje gescoord
http://www.telegraaf.nl/p(...)filmrol__.html?p=1,2
Dat doet ze goed op haar 60e, moet Micky haar nog maar na doen.
alleen al het feit dat ze nu kan uitslapenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:51 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou, heel eerlijk gezegd... heeft Micketick natuurlijk al wel beter gescoord qua rollen.
Maar natuurlijk toch hulde aan Pwetwies, want je zal maar eindelijk van die verschrikkelijke Curry af zijn, zeg!
I know, maar of ze dat op haar 60e ook doet? (zo staat het er ook)quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:51 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou, heel eerlijk gezegd... heeft Micketick natuurlijk al wel beter gescoord qua rollen.
Maar natuurlijk toch hulde aan Pwetwies, want je zal maar eindelijk van die verschrikkelijke Curry af zijn, zeg!
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:16 schreef Jane het volgende:
[..]
Yeeeeeej, Patries!![]()
[..]
Daar kan ik maar 1 rol voor bedenken...
[ afbeelding ]
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand....
[ afbeelding ]
Mick en Eddem zijn more than soulmates, zij zijn hairmates.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:05 schreef snetje het volgende:
[..]
alleen al het feit dat ze nu kan uitslapen![]()
naar wat ik zo lees her en der.. heeft ze al die jaren dat jochie zijn ontbijtje verzorgd ..met liefde!!![]()
ben benieuwd wat die Mickey er nu van bakt ...
"honey ! I baked the bacon !! you must throw in the eggs !! so we are komplieting together again "
Toch een beetje vreemd als je op 3 april van je voeten bent gesweept. Er achter komt dat je al 10 jaar ongelukkig bent. En dan op 7 april je allerliefste vrouwtje verblijdt met een verjaardagsparty.quote:
Als je de schone schijn ophoudt is het niet zo vreemd, daarbij kost het plannen van een party waarschijnlijk meer dan 4 dagen, dus ik gok zomaar dat ie juist in Amsterdamned was om de dingen voor de party te regelen en toen ook gelijk die andere afspraken maar heeft gemaakt..... dat ie daarbij van z'n voeten geswiept zou worden stond waarschijnlijk niet in de partyplanning.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:06 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Toch een beetje vreemd als je op 3 april van je voeten bent gesweept. Er achter komt dat je al 10 jaar ongelukkig bent. En dan op 7 april je allerliefste vrouwtje verblijdt met een verjaardagsparty.
good idea!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:44 schreef Greys het volgende:
Heeft iemand Chrissie Curry al een linkje naar deze Currygate topics gestuurd op haar twitter?
Dan kan ze die samen met Ptwish lezen onder het genot van een borreltje en ik dénk dat ze zich dan, na het doorworstelen, de tranen uit de ogen vegen van het lachen!
Ik wílde, maar ik wist niet hoe het werktquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:44 schreef Greys het volgende:
Heeft iemand Chrissie Curry al een linkje naar deze Currygate topics gestuurd op haar twitter?
Dan kan ze die samen met Ptwish lezen onder het genot van een borreltje en ik dénk dat ze zich dan, na het doorworstelen, de tranen uit de ogen vegen van het lachen!
En ik heb heel geen Twitter, dus ik weet al helemáál niet hoe het werktquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:01 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik wílde, maar ik wist niet hoe het werkt.
Aan d'r usericon als ze gaat meeposten natuurlijkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:12 schreef berney het volgende:
Volgens mij heb je, je mobiel ervoor nodig. (voor het twitteren he)
Zou kewl zijn als pties hier komt.
Alleen hoe komen we erachter dan.![]()
Neehoor. Je kunt óók mobiel twitteren, maar dat kan ook via je normale pc of macquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:12 schreef berney het volgende:
Volgens mij heb je, je mobiel ervoor nodig. (voor het twitteren he)
Eddem is natuurljk wel haar váder, en ze houdt van hem ondanks alles. Dus ik weet niet of ze het allemaal wel zo vermakeljk zal vinden hier...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:44 schreef Greys het volgende:
Zoveel verstand heb ik er dus van.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Neehoor. Je kunt óók mobiel twitteren, maar dat kan ook via je normale pc of mac.
Ja hoor, ze zal haar username Patricia Paay gaan maken, die gaat natuurlijk incognito fokken.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan d'r usericon als ze gaat meeposten natuurlijk
tuurlijk gaat ze het hier tof vinden, Mickey wordt hier totaal de grond in geboord die hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:23 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Eddem is natuurljk wel haar váder, en ze houdt van hem ondanks alles. Dus ik weet niet of ze het allemaal wel zo vermakeljk zal vinden hier...
Nou ja, we geven natuurlijk Micky overal de schuld van.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:23 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Eddem is natuurljk wel haar váder, en ze houdt van hem ondanks alles. Dus ik weet niet of ze het allemaal wel zo vermakeljk zal vinden hier...
zijn er al team chrissie girlies?
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:23 schreef Scandalous het volgende:
'Ik was aan het sterven. And she woke me up.'!
zelden zo'n publiciteitsgeile debiel gezien... Misschien moet hij de 60 jarige in de steek gelaten patries eens uitleggen in person wat hij nou precies bedoelt...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Waar was die man toen hij een Curry-Pie kon bedenken, huh!
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik bedenk me ineens dat ik sinds "de onthulling" niet meer bij mijn wekelijkse yogales ben geweest...
Het voelt toch ánders...
Nee dat is meer Patty Brardish Ibiza stylish volgens mij!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:48 schreef Duderella het volgende:
[..]
Zeg en dansen jullie ook? Dat vond ik zo'n raar verhaal van Eddem, dat Mickys yogaclub om hem heen danste op Ibiza en dat hij daardoor helemaal zen werd. Dansen is toch helemaal niet yogaish?
Ik ga deze week dagelijks naar de kapper, want de Miljonair en de Grazia moeten ook geresearched wordenquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:29 schreef lady-wrb het volgende:
de privé doet anders wel goede zaken over de rug van micky.
(niet dat ik het erg vind)
[ afbeelding ]
moet er nog iemand naar de kapper deze week?
Ja inderdaad!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat is meer Patty Brardish Ibiza stylish volgens mij!
volgens mij ook, lolquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat is meer Patty Brardish Ibiza stylish volgens mij!
nouh, of het nu puur gaat om 'het er vandoor gaan met een getrouwde man'... Ik denk dat er voor elke situatie een bepaalde aanpak te bedenken is waardoor het publiek zich er iets bij voor kan stellen - zelfs dat twee personen verliefd worden die al dan niet gebonden zijn?quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:00 schreef Nadine26 het volgende:
Grappig toch, dat Micky's damagecontrol in haar eigen gezicht is geëxplodeerd. En ook interessant om te weten dat bepaalde thema's - lees: er vantussen gaan met getrouwde man - écht niet door de strot van het publiek te duwen zijn, hoe hard je ook je best doet met witte onschuldige kleren en yogaverhalen en bloemetjes in het haar.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:57 schreef Vivi het volgende:
Eddem heeft ook Highves!
Die reacties ook:
Hedy aka Bordeline (66) ( (:') )
9 jun, 15:56
Hey Jackass... Je eigen dochter noemt je zo op twitter dus ik mag je ook zo noemen he... Tering wat een KUTINTERVIEUW van je domme blonde snol zeg... Weet ze dat er alleen shit uit haar bek komt? Ze kan beter haar muil houden, ze maakt nog meer dingen kapot door domme dingen te zeggen. Schuldig? Dat kreng weet niet eens wat schuldig voelen is... Het enige wat ze ziet zijn dollars/euries tekens OP JOUW VOORKOP Dat je dit je eigen dochter kan aandoen. Bah bah bah. Het zegt genoeg als die domme blonde snol zegt: Ik heb niet aan Christina gedacht toen ik Adam zoende... Duuuuh ze dacht alleen met haar PUNANI. En ji met je *** Ja raadt maar es...
Bah ik kots gewoon van jullie. Heel Nederland walgt van jullie...
Voorkopquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:57 schreef Vivi het volgende:
Eddem heeft ook Highves!
Die reacties ook:
Hedy aka Bordeline (66) ()
Hey Jackass... Je eigen dochter noemt je zo op twitter dus ik mag je ook zo noemen he... Tering wat een KUTINTERVIEUW van je domme blonde snol zeg... Weet ze dat er alleen shit uit haar bek komt? Ze kan beter haar muil houden, ze maakt nog meer dingen kapot door domme dingen te zeggen. Schuldig? Dat kreng weet niet eens wat schuldig voelen is... Het enige wat ze ziet zijn dollars/euries tekens OP JOUW VOORKOP Dat je dit je eigen dochter kan aandoen. Bah bah bah. Het zegt genoeg als die domme blonde snol zegt: Ik heb niet aan Christina gedacht toen ik Adam zoende... Duuuuh ze dacht alleen met haar PUNANI. En ji met je *** Ja raadt maar es...
en als ze het handig doet slepen ze haar dochter ook nog die clip inquote:Op woensdag 17 juni 2009 12:51 schreef Vivi het volgende:
Ptwish kan trouwens lekker bijschnabbelen, als ze "Who's that lady with my man" opnieuw outbrengt!
Ik stel me een nice video voor, opgenomen op Ibiza, waar the yogaposes voorbij vliegen, en Patries lonely op een rock staat te singen. Meanwhile zien we ook thuisopnames waar Christina behind the computer zit te twitteren, maar no answers van her dad krijgt.
... pikquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:05 schreef Duderella het volgende:
En wat zou er op in plaats van die sterretjes moeten staan?
Jij met je... lul?
technicolour bril?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:05 schreef Duderella het volgende:
En wat zou er op in plaats van die sterretjes moeten staan?
Jij met je... lul?
quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:57 schreef Vivi het volgende:
Eddem heeft ook Highves!
Die reacties ook:
Hedy aka Bordeline (66) ()
Om to kotsen, reallyquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:39 schreef Vivi het volgende:
Eddem:
"Natuurlijk ben ik niet over één nacht ijs gegaan. Maar wat ik voor Micky voel, is pure liefde. Mijn bekentenis kwam als donderslag bij heldere hemel. Ik heb in de dagen erna nog wel thuis in Londen gewoond, maar het was onmogelijk om te blijven. Ik probeerde mijn gevoelens op een rijtje te zetten terwijl Patricia en Christina zo verdrietig en boos waren. Ik móest gewoon weg. Micky bood me daarop haar huis aan om een veilig heenkomen te hebben en in alle rust bij te komen. Ik voel me hier thuis. Nooit hoef ik iets te zoeken. Ik vind het volkomen logisch dat bijvoorbeeld het zout staat waar het staat. En als ik haar koelkast opentrek, zie ik alleen maar dingen staan die ik ook heel graag lust."
It was meant to zijn![]()
Nietus heus niet! als je allebei hetzefde lekker vind (qua inhoud van de koelkast)is het echte, ware, peilloos diepe liefde.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:58 schreef Duderella het volgende:
God, het is echt niveau kalverliefderomantiek op het schoolplein.
Ja denk je?! Da's toch wel heel erg voor zeg maar gewone liefdes hoor. als je liefde van hun kaliber ervaart dan is dat toch meer biologische yoghurt met organische meusli ofzo.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:16 schreef Anniebab het volgende:
Ik vind t meer types die elkaar steeds kirrend aardbeitjes met toefje slagroom voeren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |