alleen al het feit dat ze nu kan uitslapenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:51 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou, heel eerlijk gezegd... heeft Micketick natuurlijk al wel beter gescoord qua rollen.
Maar natuurlijk toch hulde aan Pwetwies, want je zal maar eindelijk van die verschrikkelijke Curry af zijn, zeg!
I know, maar of ze dat op haar 60e ook doet? (zo staat het er ook)quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:51 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou, heel eerlijk gezegd... heeft Micketick natuurlijk al wel beter gescoord qua rollen.
Maar natuurlijk toch hulde aan Pwetwies, want je zal maar eindelijk van die verschrikkelijke Curry af zijn, zeg!
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:16 schreef Jane het volgende:
[..]
Yeeeeeej, Patries!![]()
[..]
Daar kan ik maar 1 rol voor bedenken...
[ afbeelding ]
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand....
[ afbeelding ]
Mick en Eddem zijn more than soulmates, zij zijn hairmates.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:05 schreef snetje het volgende:
[..]
alleen al het feit dat ze nu kan uitslapen![]()
naar wat ik zo lees her en der.. heeft ze al die jaren dat jochie zijn ontbijtje verzorgd ..met liefde!!![]()
ben benieuwd wat die Mickey er nu van bakt ...
"honey ! I baked the bacon !! you must throw in the eggs !! so we are komplieting together again "
Toch een beetje vreemd als je op 3 april van je voeten bent gesweept. Er achter komt dat je al 10 jaar ongelukkig bent. En dan op 7 april je allerliefste vrouwtje verblijdt met een verjaardagsparty.quote:
Als je de schone schijn ophoudt is het niet zo vreemd, daarbij kost het plannen van een party waarschijnlijk meer dan 4 dagen, dus ik gok zomaar dat ie juist in Amsterdamned was om de dingen voor de party te regelen en toen ook gelijk die andere afspraken maar heeft gemaakt..... dat ie daarbij van z'n voeten geswiept zou worden stond waarschijnlijk niet in de partyplanning.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:06 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Toch een beetje vreemd als je op 3 april van je voeten bent gesweept. Er achter komt dat je al 10 jaar ongelukkig bent. En dan op 7 april je allerliefste vrouwtje verblijdt met een verjaardagsparty.
good idea!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:44 schreef Greys het volgende:
Heeft iemand Chrissie Curry al een linkje naar deze Currygate topics gestuurd op haar twitter?
Dan kan ze die samen met Ptwish lezen onder het genot van een borreltje en ik dénk dat ze zich dan, na het doorworstelen, de tranen uit de ogen vegen van het lachen!
Ik wílde, maar ik wist niet hoe het werktquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:44 schreef Greys het volgende:
Heeft iemand Chrissie Curry al een linkje naar deze Currygate topics gestuurd op haar twitter?
Dan kan ze die samen met Ptwish lezen onder het genot van een borreltje en ik dénk dat ze zich dan, na het doorworstelen, de tranen uit de ogen vegen van het lachen!
En ik heb heel geen Twitter, dus ik weet al helemáál niet hoe het werktquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:01 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik wílde, maar ik wist niet hoe het werkt.
Aan d'r usericon als ze gaat meeposten natuurlijkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:12 schreef berney het volgende:
Volgens mij heb je, je mobiel ervoor nodig. (voor het twitteren he)
Zou kewl zijn als pties hier komt.
Alleen hoe komen we erachter dan.![]()
Neehoor. Je kunt óók mobiel twitteren, maar dat kan ook via je normale pc of macquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:12 schreef berney het volgende:
Volgens mij heb je, je mobiel ervoor nodig. (voor het twitteren he)
Eddem is natuurljk wel haar váder, en ze houdt van hem ondanks alles. Dus ik weet niet of ze het allemaal wel zo vermakeljk zal vinden hier...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:44 schreef Greys het volgende:
Zoveel verstand heb ik er dus van.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Neehoor. Je kunt óók mobiel twitteren, maar dat kan ook via je normale pc of mac.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |