Dit dus. Een hoofddoek is verplicht in Iran.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Niet eens algemeen gebruik. In Iran is het gewoon verplicht. Niets meer en niets minder.
Jij begrijpt hetquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:11 schreef _Led_ het volgende:
Aha, integratie gaat natuurlijk alleen op voor Islamieten die hier komen,
als wij daarnaartoe gaan moeten zij zich daar ook maar aan ons aanpassen ?
Nee. Ik hoop dat je ziet dat je hier precies mijn argument overneemt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:08 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Als jij naar de VS gaat martel je ook gewoon een willekeurige Afghaan?
Nee, dat is nou juist z'n punt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:08 schreef Barbaaf het volgende:
Als jij naar de VS gaat martel je ook gewoon een willekeurige Afghaan?
Yo, daar hebben we die naïeve slettenkop ook weer.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:52 schreef Py het volgende:
Alsof die vrouwen veel keus hebben.
Froukje gaat de volgende keer in burka.
Een hoofddoek dragen is verplicht in Teheran voor alle vrouwen.quote:
Klopt. Had ik beter de HJ of de BDM kunnen kiezen, maar ik koos de SS puur uit effectbejag.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:23 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Een hoofddoek dragen is verplicht in Teheran voor alle vrouwen.
(lang) Niet iedereen in Nazi-Duitsland zat bij de SS, dus ik ga ervan uit dat dat niet verplicht was.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:33 schreef speknek het volgende:
[..]
Je had het over aanpassen, niet over de wet volgen. Wat dat betreft heb je natuurlijk volkomen gelijk. De PVV is extreem stupide, maar niet hypocriet.
Breng ze nu niet op ideeen, ik betaal al zoveel belasting.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:26 schreef voyeur het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft de PVV hier indertijd ook vragen over gesteld?
De vrijheid, maar wel alleen voor christelijke, blanke en autochtone Nederlanders.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:30 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Partij van de wat?
Gewoon, omdat het kan.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:29 schreef OldJeller het volgende:
Is dat niet altijd zo geweest als vrouwelijke journalisten naar streng Islamitische landen gingen om iets te verslaan?
Vanwaar nu deze plotse commotie, alsof het een recente ontwikkeling is?
Je had het over aanpassen, niet over de wet volgen. Wat dat betreft heb je natuurlijk volkomen gelijk. De PVV is extreem stupide, maar niet hypocriet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:23 schreef Barbaaf het volgende:
Een hoofddoek dragen is verplicht in Teheran voor alle vrouwen.
(lang) Niet iedereen in Nazi-Duitsland zat bij de SS, dus ik ga ervan uit dat dat niet verplicht was.
(lang) Niet iedere amerikaan martelt afghanen, dus dat lijkt me ook niet verplicht.
Duidelijk? D_D's vergelijking slaat in deze dus als een tang op een varken, net als de mijne.
Nee.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:32 schreef Ghazi het volgende:
Wat een verkwisting van geld aan onzinvragen door de PVV in de Kamer.
Kan hier niet wat aan gedaan worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |