Top, gaan alle buitenlanders zich dan ook aan de Nederlandse gebruiken aanpassen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:34 schreef Scorpie het volgende:
Nou ja, opmerkelijk is het wel. Is het misschien gedaan omdat het lokaal gebruik is daar?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:06 schreef Napalm het volgende:
[..]
Top, gaan alle buitenlanders zich dan ook aan de Nederlandse gebruiken aanpassen?
Is het bezwaarlijk als ze het doen? Andersom worden er kamervragen gesteld.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:06 schreef Napalm het volgende:
[..]
Top, gaan alle buitenlanders zich dan ook aan de Nederlandse gebruiken aanpassen?
Ik heb ze er nog niet op kunnen betrappen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:09 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Is het bezwaarlijk als ze het doen? Andersom worden er kamervragen gesteld.
Als ik jou moet hebben, rammel ik wel met de pispot.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:21 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Ik heb ze er nog niet op kunnen betrappen.
Jij wel?
Goh...quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:23 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Als ik jou moet hebben, rammel ik wel met de pispot.
Vraag het de "buitenlanders", sneue karnemelker.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:06 schreef Napalm het volgende:
[..]
Nee, als je te gast bent, houd je je aan de normen van de gastheer of -vrouw.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:51 schreef qonmann het volgende:
[..]
Gebruiken zijn er om te doorbreken , anders leefden we nog in de Middeleeuwen..
Dat hele Godwin is ondertussen net zo uitgemolken als de kreet 'Rassiesmoes!'quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:58 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Net als de zogenaamde "verstandige" en linkse mensen altijd Godwin gebruiken Veetje?
Daar doet Wilders helemaal niks tegen. De Christelijke cultuur is misschien intolerant naar vrouwen toe, maar dat is wel ONZE intolerante cultuur, ja?quote:Op woensdag 10 juni 2009 03:56 schreef Nielsch het volgende:
Zo moest mijn vriendin laatst een LANGE rok aan toen we naar het Vaticaan gingen!!!!!11!![]()
Wilders DOET ER WAT AAN!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een cultuur waar je niet altijd trots op hoeft te zijn dus. Wilders is dat blindelings wel.quote:Op woensdag 10 juni 2009 04:03 schreef Seneca het volgende:
[..]
Daar doet Wilders helemaal niks tegen. De Christelijke cultuur is misschien intolerant naar vrouwen toe, maar dat is wel ONZE intolerante cultuur, ja?
Ow jammer,quote:Op woensdag 10 juni 2009 04:03 schreef Seneca het volgende:
[..]
Daar doet Wilders helemaal niks tegen. De Christelijke cultuur is misschien intolerant naar vrouwen toe, maar dat is wel ONZE intolerante cultuur, ja?
Nou, hier is het gebruikelijk dat je je gesprekspartner een hand geeft bij zakelijke besprekingen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:09 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nee, als je te gast bent, houd je je aan de normen van de gastheer of -vrouw.
Dat eisen we van onze gastarbeiders, dus aan die eis voldoen we zelf ook.
Kwestie van eergevoel.
Gebruiken doorbreken doe je thuis maar.
Als je durft!
Teringjantje, zo'n simpel welles-nietes-spelletje is het toch niet?quote:Op woensdag 10 juni 2009 07:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Moslima's zijn hier, tegen onze gebruiken in, volledig ingepakt. Waarom zouden wij ons in Iran dan aan hun gebruiken aanpassen.
Ja en omdat we in Nederland een paar fundi's rond hebben lopen die vrouwen geen hand geven moeten Nederlanders voortaan in Japan de schoenen binnenshuis aanhouden.quote:Op woensdag 10 juni 2009 07:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarom zouden wij ons in Iran dan aan hun gebruiken aanpassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |