Ja, je moet je dan daarvoor herinschrijvenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:27 schreef Cudles het volgende:
Ik heb ook een vraagje, als ik gewoon naar het 2e jaar ga in de Bachelor moet ik me dan ook inschrijven? Als ik op herinschrijven druk lijkt er alleen Opleiding B (eerstejaars) te staan.
Herinschrijving.. Moet ergens een optie voor zijn. Ik heb de mail niet meer die ik van mijn hogeschool heb gekregen helaas.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:27 schreef Cudles het volgende:
Ik heb ook een vraagje, als ik gewoon naar het 2e jaar ga in de Bachelor moet ik me dan ook inschrijven? Als ik op herinschrijven druk lijkt er alleen Opleiding B (eerstejaars) te staan.
/quote mezelf: Ja dat doen ze.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:54 schreef .txt het volgende:
[..]
Verstuurt de RuG ook nog een brief om te vragen hoe je wilt betalen?
Cool, wou dat ze mij gewoon dat SPH -diploma gaven, kon ik eindelijk es aan het werkquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:35 schreef Bierie het volgende:
Studielink één grote grap
Mooiste vind ik nog wel dat ik ineens dankzij studielink een diploma cadeau heb gekregen!
Ik doe momenteel een Bachelor Bio-informatica en heb een 21+ toets gedaan om toegelaten te worden. Echter staat er voor mij om compleet onduidelijke reden in studielink dat ik een MBO niveau 4 opleiding Doktersassistent heb gedaan en diploma hiervoor heb behaald!![]()
En de IB-groep heeft dat dus gewoon overgenomen he!![]()
Oh hey dat heb ik ook, dat ik niet betaald zou hebben vorig jaar. En ik heb me toen wel via studielink aangemeld + meteen betaald. Maar nu sturen ze me mailtjes dat ik voor dit jaar nog moet betalen, en dat klopt, dus ik neem aan dat de uva wel weet dat ik vorig jaar betaald hebquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:58 schreef Bostonian het volgende:
Voor volgend studiejaar 2009-2010 heb ik mij ingeschreven en het betaald. Dit geeft studielink keurig aan, maar voor dit jaar van 2008-2009 staat er dat ik mij heb ingeschreven maar dat ik niet betaald zou hebben... Dit heb ik natuurlijk allang gedaan bij de UvA. Is het fout van studielink of is de UvA het vergeten om dat door te geven aan studielink want ik wil geen gezeik met ib-groep of welke instantie er nu weer over gaat.
Euh? Niemand heeft toch nog betaald? En dat machtigingsformulier voor het collegegeld heb ik gewoon netjes opgestuurd.. Wat moet ik hiermee, gewoon nog even afwachten?quote:Beste,
Je verzoek tot (her)inschrijving voor je opleiding is nog niet volledig afgerond.
Je hebt mogelijk nog geen collegegeld betaald.
Orienteer je via de website van de instelling waar je wilt gaan studeren wat de gangbare procedure is.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Heb ik ook gehad, gewoon negeren, dat handelt de school wel af.
Maar tot nu toe nog niks van de HvA gehoord, moet ik me nu zorgen maken en erachter aan gaan?quote:Status: Inschrijvingsverzoek ingediend
daar had ik er ook 3 vanquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:27 schreef June. het volgende:
Ik kreeg net een mailtje
[..]
Euh? Niemand heeft toch nog betaald? En dat machtigingsformulier voor het collegegeld heb ik gewoon netjes opgestuurd.. Wat moet ik hiermee, gewoon nog even afwachten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |