abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70144099
Ok, mijn probleem:

Ik heb mij voor een tweede studie ingeschreven. Hele boel doorlopen en da's gelukt.

Daarna wilde ik me meteen maar Herinschrijven voor mijn huidige studie, krijg ik een foutmelding, dat ik een ongeldig verzoek doe...

help
Ja doei.
pi_70907052
Bij mij staat nu al een paar weken dat de 'Toelaatbaarheid nog niet bepaald is'. Ik kan nergens terugvinden wat dat precies betekend. En bepaalt de opleidingsinstelling (RU) dit of doet Studielink/IB-groep dat?
Als ik bij Mijn Gegevens kijk zie ik wel dat 'De vooropleiding en het diploma zijn geverifieerd o.b.v. gegevens bij de IB-Groep. ', maar misschien heeft dat er wel niks mee te maken..
  zondag 12 juli 2009 @ 19:59:36 #53
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_70911233
Iets of iemand heeft me op een ander mail adress aangemeld.

Dit jaar ga ik maar wèèr naar de CSA om verhaal te halen en te pinnen ofzo.
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
  Moderator maandag 13 juli 2009 @ 01:29:12 #54
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_70922271
Vreemd verhaal !!!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_70964543
Ik heb ook een vraagje, als ik gewoon naar het 2e jaar ga in de Bachelor moet ik me dan ook inschrijven? Als ik op herinschrijven druk lijkt er alleen Opleiding B (eerstejaars) te staan.
pi_70964821
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 13:27 schreef Cudles het volgende:
Ik heb ook een vraagje, als ik gewoon naar het 2e jaar ga in de Bachelor moet ik me dan ook inschrijven? Als ik op herinschrijven druk lijkt er alleen Opleiding B (eerstejaars) te staan.
Ja, je moet je dan daarvoor herinschrijven
  Moderator dinsdag 14 juli 2009 @ 14:40:42 #57
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_70967189
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 13:27 schreef Cudles het volgende:
Herinschrijving.. Moet ergens een optie voor zijn. Ik heb de mail niet meer die ik van mijn hogeschool heb gekregen helaas.
pi_70975679
Ik krijg het bericht dat het opleidingsinstituut verzoekt om een taaltoets. Verder geen info, niks.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
pi_70980190
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 15:54 schreef .txt het volgende:

[..]

Verstuurt de RuG ook nog een brief om te vragen hoe je wilt betalen?
/quote mezelf: Ja dat doen ze.
GO LANCE !!!
pi_70997782
Wat een grafsite. In februari een mail gehad met inloggegevens. Wilde ik een paar weken terug inloggen om herinschrijving te doen, kon ik niet meer inloggen onder die gegevens. Ga ik naar Gebruikersnaam/wachtwoord vergeten, herkent dat systeem mijn gegevens en mail niet. Drie keer geprobeerd en daarna de automatische melding gekregen dat er een nieuwe inlognaam en wachtwoord per post zou worden verstuurd, daar wacht ik inmiddels al een dikke week op!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_70999093
Zo half mei afgemeld, nu eindelijk geregeld.
pi_71007385
Even een kort vraagje tussendoor:

Ik ga van opleiding veranderen. Nu staat het inschrijvingsverzoek van de oude opleiding voor het afgelopen collegejaar nog op mijn studielink. Wat moet ik daar mee doen? Gewoon laten staan neem ik aan? Zijn er nog andere dingen waar ik aan moet denken?
Moeder, waar is mijn pils?
pi_71009237
Studielink één grote grap

Mooiste vind ik nog wel dat ik ineens dankzij studielink een diploma cadeau heb gekregen!

Ik doe momenteel een Bachelor Bio-informatica en heb een 21+ toets gedaan om toegelaten te worden. Echter staat er voor mij om compleet onduidelijke reden in studielink dat ik een MBO niveau 4 opleiding Doktersassistent heb gedaan en diploma hiervoor heb behaald!

En de IB-groep heeft dat dus gewoon overgenomen he!

Ik meen oprecht dat mijn enige vooropleiding de LTS was. Blijkbaar heb ik mij vergist

Copy paste uit studielink:
-----------------------------------------------

Vooropleidingen

Vooropleiding DOKTERSASSISTENT
Diploma behaald ja
Datum behalen diploma 30-03-2006
Gecontroleerd De vooropleiding en het diploma zijn door een onderwijsinstelling geverifieerd.
------------------------------------------------

Ander probleem wat ik heb met studielink is dat ik op een gegeven moment ben verhuisd. Ik ben al sinds December 2008 bezig om dit door te geven. Maar wat ik ook doe via mijn school. Mijn financieele gegevens blijven op het oude adres staan! Dus ik kijken in studielink. Kan je inderdaad je "betalingsgegevens" bekijken. Warempel! het oude adres. Maar er is geen optie om dit te wijzigen
Correspondentie adres klopt verder wel en is ook te wijzigen in studielink. Maar dingen als machtigingsformulieren of alles wat maar financieel is sturen ze doodleuk naar mijn niet te wijzigen oude adres

[ Bericht 22% gewijzigd door Bierie op 15-07-2009 18:43:51 (toevoeging.) ]
Profiel opgeheven.
pi_71009486
  vrijdag 17 juli 2009 @ 00:00:57 #65
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_71051167
Eigenlijk leek studiekink me beter passen bij deze organisatie
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_71051316
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 18:35 schreef Bierie het volgende:

Mooiste vind ik nog wel dat ik ineens dankzij studielink een diploma cadeau heb gekregen!

Ik doe momenteel een Bachelor Bio-informatica en heb een 21+ toets gedaan om toegelaten te worden. Echter staat er voor mij om compleet onduidelijke reden in studielink dat ik een MBO niveau 4 opleiding Doktersassistent heb gedaan en diploma hiervoor heb behaald!

Cool, wou dat ze mij gewoon dat SPH -diploma gaven, kon ik eindelijk es aan het werk
pi_71052015
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 20:58 schreef Bostonian het volgende:
Voor volgend studiejaar 2009-2010 heb ik mij ingeschreven en het betaald. Dit geeft studielink keurig aan, maar voor dit jaar van 2008-2009 staat er dat ik mij heb ingeschreven maar dat ik niet betaald zou hebben... Dit heb ik natuurlijk allang gedaan bij de UvA. Is het fout van studielink of is de UvA het vergeten om dat door te geven aan studielink want ik wil geen gezeik met ib-groep of welke instantie er nu weer over gaat.
Oh hey dat heb ik ook, dat ik niet betaald zou hebben vorig jaar. En ik heb me toen wel via studielink aangemeld + meteen betaald. Maar nu sturen ze me mailtjes dat ik voor dit jaar nog moet betalen, en dat klopt, dus ik neem aan dat de uva wel weet dat ik vorig jaar betaald heb . Was eigenlijk niet van plan om er wat mee te doen (omdat ik het pas kortgeleden ontdekte).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 17 juli 2009 @ 10:27:46 #68
208890 June.
Seriously?
pi_71058423
Ik kreeg net een mailtje
quote:
Beste,

Je verzoek tot (her)inschrijving voor je opleiding is nog niet volledig afgerond.

Je hebt mogelijk nog geen collegegeld betaald.
Orienteer je via de website van de instelling waar je wilt gaan studeren wat de gangbare procedure is.
Euh? Niemand heeft toch nog betaald? En dat machtigingsformulier voor het collegegeld heb ik gewoon netjes opgestuurd.. Wat moet ik hiermee, gewoon nog even afwachten?
Shine bright like a diamond.
pi_71059182
Heb ik ook gehad, gewoon negeren, dat handelt de school wel af.
pi_71060145
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 10:54 schreef Jor_Dii het volgende:
pi_71089310
Vorige maand heb ik mij heringeschreven voor het collegejaar 2009/2010. Ik heb toen ook het betalingsformulier van de TU in mijn brievenbus gekregen, ingevuld en netjes teruggestuurd. Op 13 juli vond ik een email met het bericht: "Je verzoek tot inschrijving voor onderstaande opleiding is gehonoreerd op 13-07-2009. Je bent nu officieel ingeschreven. --- Periode 01-09-2009 t/m 31-08-2010 " So far so good...

Gisteren kreeg ik een reeks berichten binnen, waarvan de eerste: "De inschrijving voor onderstaande opleiding is gestopt op 31-07-2009 (Studiestaking)." --- Periode 01-09-2008 t/m 31-08-2009

Nummer twee: "Je verzoek tot inschrijving voor onderstaande opleiding is door de onderwijsinstelling geannuleerd." --- Periode 01-09-2009 t/m 31-08-2010

Vooral die nummer twee baart mij zorgen. Meer mensen die hier last van hebben en wat moet ik doen?
pi_71176910
Weet iemand hoe het zit met inschrijven voor een pre-master? Ik heb mij ingeschreven bij de UvT. Ook bevestiging gehad. Ik wilde mij aanmelden bij studielink, maar dat gaat niet (staat dat het via school gaat). Wil nu ook mijn studiefinanciering (lening dat wel, maar gaat voornamelijk over OV kaart) aanvragen maar dat gaat nu dus ook niet. Moet ik nu eerst wachten totdat ik dat officiele inschrijfpakket binnen heb? Kan ook niets vinden op de website...
pi_71226122
Een vraagje over de als je alles gehaald heb het eerste jaar. Moet je dan bij de onderwijsbalie een propedeuse certificaat ophalen? Ik hoorde dat anders je eerste jaar niet geldt ofzo. Het Gaat hier om de UvA.
  FOK!fotograaf zaterdag 25 juli 2009 @ 20:15:39 #74
145146 Andyy
pi_71323639
quote:
Status: Inschrijvingsverzoek ingediend
Maar tot nu toe nog niks van de HvA gehoord, moet ik me nu zorgen maken en erachter aan gaan?
pi_71323704
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 10:27 schreef June. het volgende:
Ik kreeg net een mailtje
[..]

Euh? Niemand heeft toch nog betaald? En dat machtigingsformulier voor het collegegeld heb ik gewoon netjes opgestuurd.. Wat moet ik hiermee, gewoon nog even afwachten?
daar had ik er ook 3 van fijn
Ja doei.
  maandag 27 juli 2009 @ 17:49:22 #76
202348 Susi
Temple of Love
pi_71371143
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 18:35 schreef Bierie het volgende:

Ik meen oprecht dat mijn enige vooropleiding de LTS was. Blijkbaar heb ik mij vergist

Copy paste uit studielink:
-----------------------------------------------

Vooropleidingen

Vooropleiding DOKTERSASSISTENT
Diploma behaald ja
Datum behalen diploma 30-03-2006
Gecontroleerd De vooropleiding en het diploma zijn door een onderwijsinstelling geverifieerd.
------------------------------------------------
Iets vergelijkbaars heb ik ook nu. Heb een toelatingstest Economie gedaan en gehaald, maar Studielink heeft er iets heel anders neergezet. Rare lui daar
pi_71443566
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 20:03 schreef Cudles het volgende:
Een vraagje over de als je alles gehaald heb het eerste jaar. Moet je dan bij de onderwijsbalie een propedeuse certificaat ophalen? Ik hoorde dat anders je eerste jaar niet geldt ofzo. Het Gaat hier om de UvA.
Ja, ik weet niet of het moet maar haal hem gewoon op. Dan moet je een kopietje van je paspoort maken en inleveren + een formulier invullen. Ik ging in mijn 2e jaar naar een studieadviseur en zij zei tegen me dat ik mijn propedeuse certificaat moest ophalen want dat had ik blijkbaar nog niet gedaan... Het had iig mee te maken dat je anders als propedeuse student in het systeem blijft staan ipv hogere jaars.
pi_71445992
Studielink pest mij, altijd account blokkeren en als ik dan mijn wachtwoord opvraag doet van 'ik ken jou niet'

당신을 사랑합니다
pi_71450310
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 10:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Ook als het een lotingstudie is en je nog 14 dagen hebt om de inschrijving te voltooien? (wat ik mijns inziens reeds gedaan heb).

Ik word telkens zenuwachtig als ik zie dat ik weer mail heb van studielink
We zijn niets anders dan strandvonders van ons eigen leven; brokstukken verzamelend langs de zee der vergetelheid.-
Willem Frederik Hermans
pi_71455925
Daar wilde ik ook net een vraag over stellen. Zelfde e-mail hier waarschijnlijk.

Je hebt nog 14 dagen om je in te schrijven voor de opleiding B Journalistiek. Daarna vervalt je plaatsingsbewijs.

Orienteer je via de website van de instelling waar je wilt gaan studeren wat de gangbare procedure is

Met vriendelijke groet,
Studielink.

Mijn inschrijving komt ook maar niet verder, er staat nog steeds dat de "toelaatbaarheid nog niet is bepaald". Van de HU kreeg ik post dat ik mijn cijferlijsten en diploma nog op moest sturen, maar omdat ik door omstandigheden geen middelbare school heb afgerond heb ik die dus helemaal niet. Dat ik de selectietoets voor journalistiek als 21+ toets heb gedaan is kennelijk nog niet echt doorgedrongen, al beloofden ze bij Bureau Inschrijvingen telefonisch dat ik alles echt goed heb gedaan.

Irritant dit hoor.
pi_71472739
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 12:56 schreef Joels het volgende:
Daar wilde ik ook net een vraag over stellen. Zelfde e-mail hier waarschijnlijk.

Je hebt nog 14 dagen om je in te schrijven voor de opleiding B Journalistiek. Daarna vervalt je plaatsingsbewijs.

Orienteer je via de website van de instelling waar je wilt gaan studeren wat de gangbare procedure is

Met vriendelijke groet,
Studielink.

Mijn inschrijving komt ook maar niet verder, er staat nog steeds dat de "toelaatbaarheid nog niet is bepaald". Van de HU kreeg ik post dat ik mijn cijferlijsten en diploma nog op moest sturen, maar omdat ik door omstandigheden geen middelbare school heb afgerond heb ik die dus helemaal niet. Dat ik de selectietoets voor journalistiek als 21+ toets heb gedaan is kennelijk nog niet echt doorgedrongen, al beloofden ze bij Bureau Inschrijvingen telefonisch dat ik alles echt goed heb gedaan.

Irritant dit hoor.
Die e-mail heb ik ook in mijn inbox. Gewoon negeren dus?
pi_71495851
quote:
Je hebt je via Studielink aangemeld voor de opleiding POLITICOLOGIE. Uit onze gegevens van 30 juli 2009 blijkt dat je inschrijving voor deze opleiding nog niet volledig is.

We verzoeken je hierbij het/de volgend(e) document(en) voor 31 augustus 2009 op te sturen naar Universiteit van Amsterdam, tav CSA, Postbus 2760, 1000 CT Amsterdam. Schrijf svp op ieder document je studentnummer (5909147).

- betaling collegegeld *

Indien je je voor studiejaar 2009-2010 niet meer voor de POLITICOLOGIE wil inschrijven, trek dan in Studielink het inschrijfverzoek in zodat je hierover geen verdere correspondentie krijgt.

Als je momenteel studiefinanciering ontvangt, of als je studiefinanciering gaat ontvangen, denk dan aan het volgende. Als je niet per 1 september als voltijdstudent staat ingeschreven, heb je per 1 september geen recht (meer) op studiefinanciering en OV-kaart. Gezien deze consequenties en het feit dat het de universiteit wettelijk niet is toegestaan je met terugwer­kende kracht in te schrij­ven is het van belang je in­schrijving tijdig te regelen.

Met vriendelijke groet,

Centrale Studentenadministratie

Universiteit van Amsterdam

* Voor het aanmaken van een machtigingsfomulier of het doen van een IDEAL-betaling moet je gebruik maken van de UvA Betalingsmodule
Ik ga dus naar die module. Die heb ik nu 3x ingevuld, want kennelijk krijg je geen melding dat het gelukt is? Nadat ik klik op "In Termijnen" (betalen) gaat ie weer naar het begin.

En ik maak me nog steeds zorgen dat bij studielink nog steeds eertsejaars politicolgie staat, terwijl ik naar mijn 2e jaar ga.
pi_71500740
Ik ben ingeloot voor Rechten aan het Erasmus, heb het tweede deel van de inschrijving afgerond etc. Het enige wat ik moet is geloof ik het collegegeld betalen. Óf moet ik nog het lotingsbewijs (wat ik wel per email* maar nog niet per post heb gekregen) opsturen naar het Erasmus?

Ik ga morgen op vakantie en weet dus niet of ik nu nog wat moet doen. (Je lotingsplaats vervalt na 28 dagen dacht ik, als je je inschrijving niet afmaakt?)

*e-mail is alleen de melding met "je bent ingeloot"
pi_71510904
quote:
Beste Matthijs,

Je verzoek tot (her)inschrijving voor de opleiding B Economie en Bedrijfseconomie is nog niet volledig afgerond.

Met vriendelijke groet,
Studielink
Goed, ik ben er al achter waarom ik deze mail ontving. Je schijnt je betalingsgegevens/machtiging op studielink uit te moeten printen en die naar de universiteit moet sturen, waarna het goed zou moeten zijn.

Nu vraag ik me alleen af of het volgende normaal is:

Achter "betaling in termijnen" staat geen ja of nee (het zou overigens "ja" moeten zijn in mijn geval). Of geeft dit niets en betekent enkel het feit dat er "betaling in termijnen" staat al dat ik het ook inderdaad in termijnen ga betalen. Iemand?
Oh really?
pi_71510935
huh?

Ik heb dus gewoon thuis een standaardmachtiging van de RU gehad en deze opgestuurd....
Ja doei.
pi_71510947
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 11:29 schreef Matthijs- het volgende:

[..]

Goed, ik ben er al achter waarom ik deze mail ontving. Je schijnt je betalingsgegevens/machtiging op studielink uit te moeten printen en die naar de universiteit moet sturen, waarna het goed zou moeten zijn.

Nu vraag ik me alleen af of het volgende normaal is:

[ afbeelding ]

Achter "betaling in termijnen" staat geen ja of nee (het zou overigens "ja" moeten zijn in mijn geval). Of geeft dit niets en betekent enkel het feit dat er "betaling in termijnen" staat al dat ik het ook inderdaad in termijnen ga betalen. Iemand?
Ik heb ditzelfde formulier al twee maanden geleden opgestuurd en toch ontving ik net een mailtje van studielink datik nog niet betaald heb en dat ik dit zo gauw mogelijk moet doen, hetzelfde mailtje als jij dus .

Overigens staat mijn admissibility nog op not yet determined .
Cool story, Hansel.
pi_71510988
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 11:31 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ik heb ditzelfde formulier al twee maanden geleden opgestuurd en toch ontving ik net een mailtje van studielink datik nog niet betaald heb en dat ik dit zo gauw mogelijk moet doen, hetzelfde mailtje als jij dus .
Tering. Misschien even een vraag mailen of ze het ontvangen hebben?

Weet je toevallig nog of er bij jou wel een ja/nee achter stond?
Oh really?
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 16:45:26 #88
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_71517383
ééééén ook ik heb mogelijk mijn collegegeld nog niet betaald

Machtigingspapieren al heul lang geleden op de bus gedaan. Mensen een beetje onnodig bang maken met hun bullshit.

Studielink Uni
pi_71551456
Ik heb van opleiding veranderd bij studielink, en heb al een brief van de school gekregen hoe de eerste week eruit gaat zien en de boekenlijst van me nieuwe opleiding. Bij studielink staat er bij status nog wel
'Inschrijvingsverzoek ingediend.' En is het inschrijven nog niet helemaal klaar.

Maar als ik bij ib-groep de opleiding wil wijzigen staat er: Je moet je als student elk jaar inschrijven bij de hogeschool of universiteit. Als eerstejaars student moet je je ook aanmelden bij de hogeschool of universiteit. Dit regel je allemaal via Studielink.

Weet iemand wat ik nu moet doen, wat er aan de hand is?
pi_71559260
ook een leuke trouwens:

ik in studielink kijken voor adresgegevens.

Stond er mijn huidige adres --> bekend bij RU

Oude adres --> bekend bij HAN en IB-groep

dus ik wtf!! bij IBG???

Dus ik IBG.nl gechecked, stond daar gewoon mijn huidige adres

zo maar weer 's kijken of inmiddels is ingevuld dat ik betaald heb
Ja doei.
pi_71559325
wow!

Status: Enrolment application submitted
Institution has received application
Application approved and registered with the IB-Groep.
Admissibility not yet determined
Tuition fees for this enrolment application have not yet been paid.

Payment details:
Payment details submitted

Ja doei.
  Moderator maandag 3 augustus 2009 @ 12:09:14 #92
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_71560614

Ik bid en hoop dat ze het gewoon per 1 september in 1 keer eraf schrijven... Anders ga i erg boos worden!
pi_71560900
Wat is de ib-groep website trouwens voor kutsite. Om in te loggen heb je een digid met sms functie nodig. OK, aangevraagd en na een paar dagen heb ik hem eindelijk. Dan probeer je in te loggen op de ib-groep website en dan staat er dat ik 'van deze service geen gebruik kan maken' , met een email formulier eronder. Ik email ze dus, zegt die vrouw dat het onduidelijk is wat ik op de ib-groep website wil doen. Nou ja, stufi aanvragen dus. Dus stuurde ze me twee weken geleden een aanvraagformulier op, meteen dezelfde dag ingevuld en opgestuurd en nu, twee weken later, kan ik nog steeds niet inloggen .

Handig, dat digitale alles-in-een gezeik.
Cool story, Hansel.
pi_71599198
like, WTF Studielink heeft 11 mailtjes in euh... 10 minuten één minuut gestuurd om mij duidelijk te maken dat ik ben ingeschreven voor de studies
Ja doei.
pi_71601879
Studielink heeft wel de potentie om een goed systeem te worden ( ) Maar ik had eigenlijk geen probleem met de oude manier van inschrijving, gewoon bij de universiteit zelf. Maar het is nu nog zo´n chaos en omslachtig.

Waarom in studielink helemaal de betalingsgegevens invullen wanneer daar toch niets meer wordt gedaan. Ik dacht dat studielink het wel zal doorgeven. Maar helaas
quote:
Uit de gegevens van de Studentenadministratie op 6 juli 2009 blijkt dat wij voor de inschrijving van het studiejaar 2009/2010 tot nu toe alleen het verzoek tot (her)inschrijving van je hebben ontvangen. Het invullen van je betalingsgegevens in Studielink is niet voldoende om je collegegeld te betalen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Space-Chinees op 04-08-2009 20:07:49 ]
pi_71615485
Weet iemand wat het telefoonnummer van de helpdesk van studielink is? ik meen er ooit eens naar gebeld te hebben, maar kan het nergens op de site meer terugvinden.

Mijn probleem is namelijk dat hoewel ik al inschrijfformulieren e.d. van Leiden heb ontvangen, ik via de mail nog steeds bericht kreeg dat mijn toelatingsbewijs zou vervallen over 14 dagen. Ik heb in studielink al lang dat toelatingsverzoek ingediend nadat ik dat ontvangen heb, en er staat dus ook nog steeds 'inschrijvingsverzoek ingediend'. Nergens in dat mailtje staat dan ook iets van negeer dit als je je al hebt ingeschreven.
pi_71616230
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 16:45 schreef KirkLazarus het volgende:

Machtigingspapieren al heul lang geleden op de bus gedaan. Mensen een beetje onnodig bang maken met hun bullshit.

Studielink Uni
ik heb die kut papieren nog steeds niet ontvangen. Denk dat ik vandaag bureau onderwijs maar een bezoekje ga brengen
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_71629769
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 09:13 schreef kirsten. het volgende:
Weet iemand wat het telefoonnummer van de helpdesk van studielink is? ik meen er ooit eens naar gebeld te hebben, maar kan het nergens op de site meer terugvinden.

088 42 47 600
pi_71629876
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 16:45 schreef KirkLazarus het volgende:

Studielink Uni
Ik dacht ook dat ik dat 6 weken geleden al had gedaan, maar toen ik vanochtend belde zeiden ze dat het nooit aangekomen is .
Cool story, Hansel.
pi_71630490
Weet iemand of het ook mogelijk is om met een HBO-propedeuse je aan te melden voor een HBO-opleiding via Studielink? Mijn havo-diploma is namelijk zoek en zou dus wel makkelijk zijn om me met mijn HBO-propedeuse in te schrijven.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')