Ja, je moet je dan daarvoor herinschrijvenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:27 schreef Cudles het volgende:
Ik heb ook een vraagje, als ik gewoon naar het 2e jaar ga in de Bachelor moet ik me dan ook inschrijven? Als ik op herinschrijven druk lijkt er alleen Opleiding B (eerstejaars) te staan.
Herinschrijving.. Moet ergens een optie voor zijn. Ik heb de mail niet meer die ik van mijn hogeschool heb gekregen helaas.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:27 schreef Cudles het volgende:
Ik heb ook een vraagje, als ik gewoon naar het 2e jaar ga in de Bachelor moet ik me dan ook inschrijven? Als ik op herinschrijven druk lijkt er alleen Opleiding B (eerstejaars) te staan.
/quote mezelf: Ja dat doen ze.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:54 schreef .txt het volgende:
[..]
Verstuurt de RuG ook nog een brief om te vragen hoe je wilt betalen?
Cool, wou dat ze mij gewoon dat SPH -diploma gaven, kon ik eindelijk es aan het werkquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:35 schreef Bierie het volgende:
Studielink één grote grap
Mooiste vind ik nog wel dat ik ineens dankzij studielink een diploma cadeau heb gekregen!
Ik doe momenteel een Bachelor Bio-informatica en heb een 21+ toets gedaan om toegelaten te worden. Echter staat er voor mij om compleet onduidelijke reden in studielink dat ik een MBO niveau 4 opleiding Doktersassistent heb gedaan en diploma hiervoor heb behaald!![]()
En de IB-groep heeft dat dus gewoon overgenomen he!![]()
Oh hey dat heb ik ook, dat ik niet betaald zou hebben vorig jaar. En ik heb me toen wel via studielink aangemeld + meteen betaald. Maar nu sturen ze me mailtjes dat ik voor dit jaar nog moet betalen, en dat klopt, dus ik neem aan dat de uva wel weet dat ik vorig jaar betaald hebquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:58 schreef Bostonian het volgende:
Voor volgend studiejaar 2009-2010 heb ik mij ingeschreven en het betaald. Dit geeft studielink keurig aan, maar voor dit jaar van 2008-2009 staat er dat ik mij heb ingeschreven maar dat ik niet betaald zou hebben... Dit heb ik natuurlijk allang gedaan bij de UvA. Is het fout van studielink of is de UvA het vergeten om dat door te geven aan studielink want ik wil geen gezeik met ib-groep of welke instantie er nu weer over gaat.
Euh? Niemand heeft toch nog betaald? En dat machtigingsformulier voor het collegegeld heb ik gewoon netjes opgestuurd.. Wat moet ik hiermee, gewoon nog even afwachten?quote:Beste,
Je verzoek tot (her)inschrijving voor je opleiding is nog niet volledig afgerond.
Je hebt mogelijk nog geen collegegeld betaald.
Orienteer je via de website van de instelling waar je wilt gaan studeren wat de gangbare procedure is.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Heb ik ook gehad, gewoon negeren, dat handelt de school wel af.
Maar tot nu toe nog niks van de HvA gehoord, moet ik me nu zorgen maken en erachter aan gaan?quote:Status: Inschrijvingsverzoek ingediend
daar had ik er ook 3 vanquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:27 schreef June. het volgende:
Ik kreeg net een mailtje
[..]
Euh? Niemand heeft toch nog betaald? En dat machtigingsformulier voor het collegegeld heb ik gewoon netjes opgestuurd.. Wat moet ik hiermee, gewoon nog even afwachten?
Iets vergelijkbaars heb ik ook nu. Heb een toelatingstest Economie gedaan en gehaald, maar Studielink heeft er iets heel anders neergezet. Rare lui daarquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:35 schreef Bierie het volgende:
Studielink één grote grap
Mooiste vind ik nog wel dat ik ineens dankzij studielink een diploma cadeau heb gekregen!
Ik doe momenteel een Bachelor Bio-informatica en heb een 21+ toets gedaan om toegelaten te worden. Echter staat er voor mij om compleet onduidelijke reden in studielink dat ik een MBO niveau 4 opleiding Doktersassistent heb gedaan en diploma hiervoor heb behaald!![]()
En de IB-groep heeft dat dus gewoon overgenomen he!![]()
Ik meen oprecht dat mijn enige vooropleiding de LTS was. Blijkbaar heb ik mij vergist
Copy paste uit studielink:
-----------------------------------------------
Vooropleidingen
Vooropleiding DOKTERSASSISTENT
Diploma behaald ja
Datum behalen diploma 30-03-2006
Gecontroleerd De vooropleiding en het diploma zijn door een onderwijsinstelling geverifieerd.
------------------------------------------------
Ja, ik weet niet of het moet maar haal hem gewoon op. Dan moet je een kopietje van je paspoort maken en inleveren + een formulier invullen. Ik ging in mijn 2e jaar naar een studieadviseur en zij zei tegen me dat ik mijn propedeuse certificaat moest ophalen want dat had ik blijkbaar nog niet gedaan... Het had iig mee te maken dat je anders als propedeuse student in het systeem blijft staan ipv hogere jaars.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:03 schreef Cudles het volgende:
Een vraagje over de als je alles gehaald heb het eerste jaar. Moet je dan bij de onderwijsbalie een propedeuse certificaat ophalen? Ik hoorde dat anders je eerste jaar niet geldt ofzo. Het Gaat hier om de UvA.
Ook als het een lotingstudie is en je nog 14 dagen hebt om de inschrijving te voltooien? (wat ik mijns inziens reeds gedaan heb).quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Heb ik ook gehad, gewoon negeren, dat handelt de school wel af.
Die e-mail heb ik ook in mijn inbox. Gewoon negeren dus?quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:56 schreef Joels het volgende:
Daar wilde ik ook net een vraag over stellen. Zelfde e-mail hier waarschijnlijk.
Je hebt nog 14 dagen om je in te schrijven voor de opleiding B Journalistiek. Daarna vervalt je plaatsingsbewijs.
Orienteer je via de website van de instelling waar je wilt gaan studeren wat de gangbare procedure is
Met vriendelijke groet,
Studielink.
Mijn inschrijving komt ook maar niet verder, er staat nog steeds dat de "toelaatbaarheid nog niet is bepaald". Van de HU kreeg ik post dat ik mijn cijferlijsten en diploma nog op moest sturen, maar omdat ik door omstandigheden geen middelbare school heb afgerond heb ik die dus helemaal niet. Dat ik de selectietoets voor journalistiek als 21+ toets heb gedaan is kennelijk nog niet echt doorgedrongen, al beloofden ze bij Bureau Inschrijvingen telefonisch dat ik alles echt goed heb gedaan.
Irritant dit hoor.
Ik ga dus naar die module. Die heb ik nu 3x ingevuld, want kennelijk krijg je geen melding dat het gelukt is? Nadat ik klik op "In Termijnen" (betalen) gaat ie weer naar het begin.quote:Je hebt je via Studielink aangemeld voor de opleiding POLITICOLOGIE. Uit onze gegevens van 30 juli 2009 blijkt dat je inschrijving voor deze opleiding nog niet volledig is.
We verzoeken je hierbij het/de volgend(e) document(en) voor 31 augustus 2009 op te sturen naar Universiteit van Amsterdam, tav CSA, Postbus 2760, 1000 CT Amsterdam. Schrijf svp op ieder document je studentnummer (5909147).
- betaling collegegeld *
Indien je je voor studiejaar 2009-2010 niet meer voor de POLITICOLOGIE wil inschrijven, trek dan in Studielink het inschrijfverzoek in zodat je hierover geen verdere correspondentie krijgt.
Als je momenteel studiefinanciering ontvangt, of als je studiefinanciering gaat ontvangen, denk dan aan het volgende. Als je niet per 1 september als voltijdstudent staat ingeschreven, heb je per 1 september geen recht (meer) op studiefinanciering en OV-kaart. Gezien deze consequenties en het feit dat het de universiteit wettelijk niet is toegestaan je met terugwerkende kracht in te schrijven is het van belang je inschrijving tijdig te regelen.
Met vriendelijke groet,
Centrale Studentenadministratie
Universiteit van Amsterdam
* Voor het aanmaken van een machtigingsfomulier of het doen van een IDEAL-betaling moet je gebruik maken van de UvA Betalingsmodule
Goed, ik ben er al achter waarom ik deze mail ontving. Je schijnt je betalingsgegevens/machtiging op studielink uit te moeten printen en die naar de universiteit moet sturen, waarna het goed zou moeten zijn.quote:Beste Matthijs,
Je verzoek tot (her)inschrijving voor de opleiding B Economie en Bedrijfseconomie is nog niet volledig afgerond.
Orienteer je via de website van de instelling waar je wilt gaan studeren wat de gangbare procedure is
Met vriendelijke groet,
Studielink
Ik heb ditzelfde formulier al twee maanden geleden opgestuurd en toch ontving ik net een mailtje van studielink datik nog niet betaald heb en dat ik dit zo gauw mogelijk moet doen, hetzelfde mailtje als jij dusquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:29 schreef Matthijs- het volgende:
[..]
Goed, ik ben er al achter waarom ik deze mail ontving. Je schijnt je betalingsgegevens/machtiging op studielink uit te moeten printen en die naar de universiteit moet sturen, waarna het goed zou moeten zijn.
Nu vraag ik me alleen af of het volgende normaal is:
[ afbeelding ]
Achter "betaling in termijnen" staat geen ja of nee (het zou overigens "ja" moeten zijn in mijn geval). Of geeft dit niets en betekent enkel het feit dat er "betaling in termijnen" staat al dat ik het ook inderdaad in termijnen ga betalen. Iemand?
Tering.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb ditzelfde formulier al twee maanden geleden opgestuurd en toch ontving ik net een mailtje van studielink datik nog niet betaald heb en dat ik dit zo gauw mogelijk moet doen, hetzelfde mailtje als jij dus.
quote:Uit de gegevens van de Studentenadministratie op 6 juli 2009 blijkt dat wij voor de inschrijving van het studiejaar 2009/2010 tot nu toe alleen het verzoek tot (her)inschrijving van je hebben ontvangen. Het invullen van je betalingsgegevens in Studielink is niet voldoende om je collegegeld te betalen.
ik heb die kut papieren nog steeds niet ontvangen. Denk dat ik vandaag bureau onderwijs maar een bezoekje ga brengenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:45 schreef KirkLazarus het volgende:
ééééén ook ik heb mogelijk mijn collegegeld nog niet betaald
Machtigingspapieren al heul lang geleden op de bus gedaan. Mensen een beetje onnodig bang maken met hun bullshit.
StudielinkUni
088 42 47 600quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:13 schreef kirsten. het volgende:
Weet iemand wat het telefoonnummer van de helpdesk van studielink is? ik meen er ooit eens naar gebeld te hebben, maar kan het nergens op de site meer terugvinden.
Ik dacht ook dat ik dat 6 weken geleden al had gedaan, maar toen ik vanochtend belde zeiden ze dat het nooit aangekomen isquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:45 schreef KirkLazarus het volgende:
ééééén ook ik heb mogelijk mijn collegegeld nog niet betaald
Machtigingspapieren al heul lang geleden op de bus gedaan. Mensen een beetje onnodig bang maken met hun bullshit.
StudielinkUni
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |