abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69866359
Vanmiddag heb ik me proberen in te schrijven voor het volgende studiejaar, maar de optie "betaal in termijnen" kan niet worden gewijzigd in "ja" terwijl ik zeker weet dat aan de RuG wél zou moeten kunnen.

(er staat "nee" in het vakje, en ik kan het niet wijzigen)

Hebben meer mensen dit probleem?
pi_69866635
Studielink zuigt sowieso. Het enige voordeel is dat je je cijfers maar 1 keer hoeft in te vullen.
  Moderator dinsdag 9 juni 2009 @ 16:27:25 #3
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_69866699
Gewoon zo laten tot je aanvraag geaccrediteerd is. Vervolgens wijzigen via IBG.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_69866827
Maar de betaling van het collegeld loopt niet via de IBG, hoe zit dat dan?
GO LANCE !!!
pi_69866927
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:27 schreef Renesite het volgende:
Gewoon zo laten tot je aanvraag geaccrediteerd is. Vervolgens wijzigen via IBG.
De RuG stuurt nog wel een machtigingsformulier op, zou het daar gewijzigd kunnen worden? Niet bij IBG neem ik aan.
pi_69866989
heb ik ze ook over gemaild gewoon aanmelden, in de brief van je school kun je kiezen hoe je wilt betalen
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  Moderator dinsdag 9 juni 2009 @ 16:34:31 #7
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_69867014
Oh, ben in de war met een andere betaling !

Euh, RUG ff mailen/bellen.
pi_69867041
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:33 schreef littledrummergirl het volgende:
heb ik ze ook over gemaild gewoon aanmelden, in de brief van je school kun je kiezen hoe je wilt betalen
Lekker duidelijk van Studielink.
pi_69867133
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:35 schreef Operations1984 het volgende:

[..]

Lekker duidelijk van Studielink.
ik vond het ook achterlijk want het lijkt in dat menu alsof je een keuze hebt, gespreid of in een keer...
Ik heb dat hele menu wel 10 keer doorlopen, maar nergens kun je dat aan of uitvinken maar volgens studielink komt het goed met de acceptgirobrief van school
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_69867306
Ik krijg ook steeds de melding:
quote:
LET OP!

Je hebt al verzoeken tot inschrijving ingediend die in behandeling zijn. Dien alleen een nieuw inschrijvingsverzoek in als je voor meerdere opleidingen ingeschreven wilt worden.
Terwijl dit logischerwijs niet geldt, omdat het om het volgende studiejaar gaat.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 23:44:23 #11
257845 JennoL
Sure....
pi_69882457
Ik zit ook met een probleem. als ik mijn persoonsgegevens enzo heb ingevuld geeft studielink een foutmelding, hierin wordt gezegd dat mijn gegevens al onder een ander e-mailadres bekend zijn bij studielink. Ik heb echter voor vandaag nog nooit iets op studielink gedaan dus beetje vreemd??
Is het misschien zo dat ib-groep en studielink gegevens met elkaar delen ofzo want ik heb wel al studiefinanciering aangevraagd. Verder heb ik al verschillende e-mailadressen geprobeerd ( terwijl ik altijd gwoon een e-mailadres gebruik ) Het laatste wat ik zou kunnen bedenken is dat mijn gegevens op die van mijn tweelingbroer lijken, maar dat zou wel heel scheef zijn van studielink...
I never wanted to be the guy at the Melbourne-station, Am I ?
pi_69883057
Het maximum aantal mislukte inlogpogingen is bereikt. Om veiligheidsredenen is het account voor 1 uur geblokkeerd. Probeer het daarna opnieuw.

Moderator woensdag 10 juni 2009 @ 00:10:44 #13
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_69883371
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 23:44 schreef JennoL het volgende:
Ik zit ook met een probleem. als ik mijn persoonsgegevens enzo heb ingevuld geeft studielink een foutmelding, hierin wordt gezegd dat mijn gegevens al onder een ander e-mailadres bekend zijn bij studielink. Ik heb echter voor vandaag nog nooit iets op studielink gedaan dus beetje vreemd??
Is het misschien zo dat ib-groep en studielink gegevens met elkaar delen ofzo want ik heb wel al studiefinanciering aangevraagd. Verder heb ik al verschillende e-mailadressen geprobeerd ( terwijl ik altijd gwoon een e-mailadres gebruik ) Het laatste wat ik zou kunnen bedenken is dat mijn gegevens op die van mijn tweelingbroer lijken, maar dat zou wel heel scheef zijn van studielink...
Vreemd. Probeer een gmail account aan te vragen !
  woensdag 10 juni 2009 @ 12:24:14 #14
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_69893622
Met al de problemen die ik hoor ga ik dit jaar weer gewoon naar de CSA (centrale studentent administratie) ga en daar dan herinschrijf en ga pinnen.
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
  Moderator woensdag 10 juni 2009 @ 19:35:57 #15
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_69908675
TT titel aanpassing
  Moderator woensdag 10 juni 2009 @ 19:36:11 #16
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_69908690
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 19:26 schreef MikeLowrey het volgende:
Hallo,

Ik ga dus volgend jaar deze opleiding volgend. Maar nu probeer ik me dus aan te melden via studielink en zie ik achter SBRM (Open Bestel) staan. Dit is echt de enige opleiding waar dit bij staat. En via google word ik ook niet veel wijzer.

Iemand die hier meer van weet?

p.s. Het was of een oude topic of een nieuwe openen.
  Moderator woensdag 10 juni 2009 @ 19:37:34 #17
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_69908757
Ik denk dat je hier wel wat aan hebt:
quote:
Experiment open bestel

Negen opleidingen doen op dit moment mee met een proef rond open bestel. Doel van de regeling is kennis op te doen over de effecten van het toelaten tot publieke financiering van andere aanbieders van hoger onderwijs dan de huidige bekostigde aanbieders. Instellingen die in aanmerking willen komen voor de experimenten konden tot 15 september 2006 (eerste ronde) of voor 15 juli 2007 (tweede ronde) een aanvraag indienen. Een tweede experiment staat open voor bekostigde hogescholen. Hierbij gaat het dan alleen om opleidingen ‘Small Business & Retailmanagement’. Voor het studiejaar 2007-2008 gaat het in totaal om vier instellingen, negen opleidingen en om ongeveer vierhonderd studenten. De hogescholen Windesheim, Saxion en Hogeschool Inholland, die al bekostigd zijn, doen mee met de opleiding Small Business & Retailmanagement. De Leidse Onderwijsinstellingen (LOI) doet als aangewezen instelling mee aan de proef. De deelnemende opleidingen krijgen een eigen ISAT-code toegewezen in CROHO. De instellingen worden hierover benaderd.

http://www.ib-groep.nl/Im(...)7_tcm7-7230.htm#art7
pi_69911491
Ik wilde niet een topic openen, maar dan hier toch maar.

Studielink is kut, hele troep ingevuld. Lees je 'Om alles op één plek in te vullen (oid)', klik je verder.. om stufi te ontvangen moet je naar ib-site

kan iemand me uitleggen wat de meerwaarde van Studielink is?
Lawamena hitihala Lawamena haulala
  Moderator woensdag 10 juni 2009 @ 20:40:44 #19
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_69911603
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 20:38 schreef EricT het volgende:
Ik wilde niet een topic openen, maar dan hier toch maar.

Studielink is kut, hele troep ingevuld. Lees je 'Om alles op één plek in te vullen (oid)', klik je verder.. om stufi te ontvangen moet je naar ib-site

kan iemand me uitleggen wat de meerwaarde van Studielink is?
Zonder studielink zou het leven nóg moeilijker zijn, wat ik je brom
pi_69911711
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 20:40 schreef Renesite het volgende:

[..]

Zonder studielink zou het leven nóg moeilijker zijn, wat ik je brom
*ahum*
Lawamena hitihala Lawamena haulala
  woensdag 10 juni 2009 @ 20:43:50 #21
181031 Boomfluisteraar
Alleen vrouwelijke bomen a.u.b
pi_69911756
Ik krijg als ik me wil herinschrijven:

'Fout

Er is een onbekende fout opgetreden.'

Lekker, dat studielink.
pi_69912373
Voor volgend studiejaar 2009-2010 heb ik mij ingeschreven en het betaald. Dit geeft studielink keurig aan, maar voor dit jaar van 2008-2009 staat er dat ik mij heb ingeschreven maar dat ik niet betaald zou hebben... Dit heb ik natuurlijk allang gedaan bij de UvA. Is het fout van studielink of is de UvA het vergeten om dat door te geven aan studielink want ik wil geen gezeik met ib-groep of welke instantie er nu weer over gaat.
  Moderator woensdag 10 juni 2009 @ 21:05:11 #23
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_69912666
Je laatste termijn is al betaald? Neem dan contact op met je studentenloket (of zo) bij de UvA... Die moeten waarschijnlijk dan ergens iets afvinken of zo?
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 20:43 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Ik krijg als ik me wil herinschrijven:

'Fout

Er is een onbekende fout opgetreden.'

Lekker, dat studielink.
Later weer proberen...? Vreemd Vooral omdat je al aangemeld bent.
pi_69912941
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 21:05 schreef Renesite het volgende:
Je laatste termijn is al betaald? Neem dan contact op met je studentenloket (of zo) bij de UvA... Die moeten waarschijnlijk dan ergens iets afvinken of zo?
Sterker nog, ik heb het al betaald in de zomer van 2008 in één keer. Maar ik heb pas studielink sinds april van dit jaar en ik heb ook nooit iets van de UvA gehoord dat ik niet betaald zou hebben (anders mag je niet aan het onderwijs deelnemen). Dus ik denk toch dat het aan studielink zelf ligt.
  Moderator woensdag 10 juni 2009 @ 21:13:18 #25
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_69913021
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 21:11 schreef Bostonian het volgende:

[..]

Sterker nog, ik heb het al betaald in de zomer van 2008 in één keer. Maar ik heb pas studielink sinds april van dit jaar en ik heb ook nooit iets van de UvA gehoord dat ik niet betaald zou hebben (anders mag je niet aan het onderwijs deelnemen). Dus ik denk toch dat het aan studielink zelf ligt.
Vreemd. Heb je je dat jaar niet via studielink aan de UvA aangemeld?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')