Misschien moet je vrienden worden met de zwager van Gellius.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:04 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Dat kan ik ontkrachten. Ik ga dit weekend zelf ook niet naar Oerol en ik ben ook niet de tweede zwager van Gellius. Wel kan ik mededelen dat ik er wel voor te porren was geweest naar Oerol te gaan, maar de meeste mijnes freunden hadden daar geen goesting in helaas.
.
Mijn zwager zit in Fukuoka.quote:
Ja, Turkmenistan, Syrië, Bhutan, Paaseiland, Oezbekistan, IJsland, Jemen, Noord Korea, Japan en Tunesië.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:31 schreef Z het volgende:
'Wij'?
Dank u. Was erg lekker. Mag ook wel voor die prijs trouwens. Hier een onscherpe foto:quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:40 schreef Z het volgende:
Aanbakken (...)of alleen bakken. Veels te lekker om van alles mee te doen.
Ben ik met je eens. Ja ja, Jason Timberlake weet wel wat hij in huis haalt.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:40 schreef beeer het volgende:
Verrassend genoeg vind ik het album Outta Here van Esmee Denters (Youtubemeisje) best goed
hahahaha da's geen hond!!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:33 schreef Gellius het volgende:
[..]
Zit-i in z'n bijtfase? ik herinner me dat ik, toen mijn moeder een jaar of vier geleden een pup had, ik met armen vol blauwe putten en krassen op mijn werk verscheen. Bijten-bijten-bijten-bijten-bijten-bijten-bijten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eindelijk moe:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|