Handig, maar hoe doe je dan die barcode koppelen aan een film?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:30 schreef Sharkdoggie het volgende:
Vandaag kwam mijn USB barcode scanner binnen. Het werkt perfect. gewoon inpluggen en meteen scannen (niets te installeren). Ik gebruik het barcodes te scannen (doh) van mijn games en dvd's in DVD verzamel/ profiler achtige programma's. Scheelt zeeen van tijd met invoeren (zou anders handmatig honderden titels moeten invoeren aan de hand van cijfers).
ik heb m ook sinds een klein jaar. 2x gebruikt, ben er niet zo weg van. beetje klef. leuk om te maken, leuk om de kijken in de microwave, nietzolekker om te eten.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hmm, zoals ik begrijp in de gewone magnetron stoppen?
Dat gaat werken?(aangezien een magnetron alleen maar verwarmd)
Onder iedere barcode (streepjes code) staat een nummer. Die nummer wordt overgenomen wanneer de streepjescode wordt gescand. Aan de hand van die nummer wordt gekeken in een database welke titel die nummer heeft. Die database met nummers staat ergens op internet en wordt geupdated door de makers van dergelijke verzamelprogramma's of users die hun steentje willen bijdragen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:59 schreef Blocko het volgende:
[..]
Handig, maar hoe doe je dan die barcode koppelen aan een film?
Misschien moet je het ze er langer in doen en kruiden erover heen gooien... Volgens de recensies worden ze knapperig :pquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:20 schreef mcwops het volgende:
[..]
ik heb m ook sinds een klein jaar. 2x gebruikt, ben er niet zo weg van. beetje klef. leuk om te maken, leuk om de kijken in de microwave, nietzolekker om te eten.
Lolwut?quote:
Over welke website heb je het?quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:41 schreef Lolque het volgende:
Lomp, ik kan wel artikelen bekijken maar niet in mn shoppingcart mikken...
Is het trouwens wel verstanding om nu te bestellen als de site maar halft werkt?
Dit meen je niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kei lief.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:55 schreef Lolque het volgende:
[..]
Dit meen je niet?
Kan toch ook over FP of iets slimmerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aangezien die sites ook plat liggen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Kan toch ook over FP of iets slimmerd.
mstr heeft gewoon gelijk hoor... Er zijn toch ook wel eens fouten met sites die niet plat liggen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:07 schreef Lolque het volgende:
[..]
Aangezien die sites ook plat liggen?
Yup, mn verontschuldiging tegen mstr, ik had niet zo lullig moeten doen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:09 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
mstr heeft gewoon gelijk hoor... Er zijn toch ook wel eens fouten met sites die niet plat liggen?
Haha! Die kenden we nog niet!quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:12 schreef jopiede het volgende:
Haha, het mooiste van DP vind ik deze:
http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21202
Finger decorations wat volgens mij gewoon een boxbeugel is?
Edit: Zie net dat dit onder het kopje selfdefence staat, toch nice dat ze et als decorations af schilderen:D
WU hoeft niet direct oplichting te zijn. Als zijn status op Taobao goed is kun je het gewoon doen. Geen problemen. Helaas wordt WU hier in NL en Afrika vaak misbruikt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:30 schreef Negentien het volgende:
[..]
Ik zal het er niet op wagen. De combinatie WU en scam komt verdacht vaak samen voor..
Haha, dan mag ik zeker het proefkonijn zijnquote:Op donderdag 11 juni 2009 08:49 schreef Stinosss het volgende:
[..]
WU hoeft niet direct oplichting te zijn. Als zijn status op Taobao goed is kun je het gewoon doen. Geen problemen. Helaas wordt WU hier in NL en Afrika vaak misbruikt.
Probeer het eens zou ik zeggen :-).
Ja, tuurlijk mag jij het proefkonijn zijnquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:00 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Haha, dan mag ik zeker het proefkonijn zijn
Iemand anders die een Saxo Bank-shirt wil, ik kan je zijn MSN geven als je wil!
quote:Apologies for delay caused by unstable market supply.We have made your order in priority and it will be shipped within a few days time (estimation is less than a week). We will send you a shipment notification e-mail once it has been shipped.
Thank you for your understanding and patience.
Dat is netjesquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:25 schreef Bobsch het volgende:
Nou, DX doet nu wel een beetje meer aan customer service. Zonder het te vragen krijg ik deze ticket:
[..]
Heb je dat andere shirt van Jack eigenlijk al binnen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:00 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Haha, dan mag ik zeker het proefkonijn zijn
Iemand anders die een Saxo Bank-shirt wil, ik kan je zijn MSN geven als je wil!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |