Opvallend vind ik, dat pakketjes van DP er bijna altijd langer over doen dan die van DX.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:18 schreef Stinosss het volgende:
Heb ook een aantal pakketjes die al 4weken onderweg zijn...
TT klopt dus niet (meer) helemaal..quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Opvallend vind ik, dat pakketjes van DP er bijna altijd langer over doen dan die van DX.
5 echte? Hoe echt? Prijs?quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:24 schreef Dingetjedattes het volgende:
Heb op een andere site (usexport.nl) 5 echte Ralph Lauren polo's besteld. Ze zijn 14 mei shipped, maar ik heb nog steeds niks binnen. Is dit normaal?
Graag een review van het horloge en het doosje:P als je deze binnen hebt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:54 schreef Patrickovic het volgende:
http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21788 dit horloge heb ik besteld
en het doosjehttp://dealperfect.com/detail.dp/sku.21773
Zal ik doenquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:01 schreef fuhrer11 het volgende:
[..]
Graag een review van het horloge en het doosje:P als je deze binnen hebt.
Ziet er iig goed uit
Ik wacht ook nog op een pakketje van de 15equote:Op donderdag 11 juni 2009 11:10 schreef mstr het volgende:
Er is van mij, op 1 dag na, al 4 weken een pakketje onderweg met 5 screenprotectors
Jack maar eens mailen vandaag of morgen
Pakketje van de 15e, volgens mij een vermist vliegtuig of niet?
Want volgens mij waren er hier mee met pakketjes van die datum?
Oké.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:34 schreef foxbow het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog op een pakketje van de 15e
Ik kreeg zojuist dit van jack :
Your package left HK on 5/18/2009.
Could you please wait until 2009 0620? IF until 2009060 you still can not get your package,I promise a solution for you.
Hope your understand,because I seldom have missing order when shipping to Holland.
Best regards,
Jack
Ik ben 1,80 en ik heb een XL besteld, oftewel ik ben de lul?quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:31 schreef Dionysiou het volgende:
My god!
Die rits is inderdaad om te janken van die jas stof is wel goed maar die XXL is gewoon een Small volgens Nederlandse waardes ik pas hem niet eens!
Gaat niet passen..quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:48 schreef Lolque het volgende:
[..]
Ik ben 1,80 en ik heb een XL besteld, oftewel ik ben de lul?![]()
Ach zal mn broertje blij mee zijn, die is 1,60.
Dat is dus het pakketje van 15 mei dat er al meer niet hebben uit dit topic...quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:39 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Heb je dat andere shirt van Jack eigenlijk al binnen?
Kan je me op de hoogte houden? Ik heb dus ook een pakketje op 15 mei maar ik wil Jack niet lastig vallen met nog meer mailtjes enzoquote:
Kan je dat niet beter aan diegene vragen die het mailtje gestuurd had?quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:57 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Dat is dus het pakketje van 15 mei dat er al meer niet hebben uit dit topic...
[..]
Kan je me op de hoogte houden? Ik heb dus ook een pakketje op 15 mei maar ik wil Jack niet lastig vallen met nog meer mailtjes enzo
Wel vaag dat precies de lading van 15 mei nog niemand heeft ontvangen, en later wel al...
Ik heb hem net binnen, en je hebt helemaal gelijk..quote:
Mja inderdaad haha en de rits is ook om te jankenquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:11 schreef Lolque het volgende:
[..]
Ik heb hem net binnen, en je hebt helemaal gelijk..
Mn armen passen er niet eens in en mn rug is te breed.![]()
Het zou zowieso meer een topje dan een jasje zijn.
Broertje blij denks.
Wat ga je vragen/vertellen/klagen/zeggen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:24 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Mja inderdaad haha en de rits is ook om te janken
Ik mail Jack zo wel ffies.
chinezen zijn gewoon klein net zoals amerikanen dik zijnquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:28 schreef Lolque het volgende:
[..]
Wat ga je vragen/vertellen/klagen/zeggen?![]()
Ik vind DP trouwens wel achteruit zijn gegaan, ik had voor Decibel wat ray-ban brillen besteld voor vrienden, een beetje de show stelen.![]()
Zaten géén testkaartjes bij, en géén tasjes.
Dit is dan geen echt probleem, maar wel een minpuntje, vind het zoiets om Jack of Rachel erover te gaan mailen.
Ps, zijn al die Chinezen nou echt zo smal en klein, of zijn wij Nederlanders gewoon zo lomp en groot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |