wat vervelend zegquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:50 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Laatst weer naar Artis geweest, zoals altijd weer vermaakt maar 1 ding was mij toch echt weer een doorn in het oog.
Kijk, ik begrijp heel goed dat een stadsdierentuin lastig is uit te breiden maar Artis heeft dit in 2002 toch kunnen realiseren, chapeau!
Ik vind het alleen van de zotte dat zo'n 40% van het nieuwe deel restaurant en speeltuin is.
Daarbij is dat restaurant veel te chic voor artis.
M'n eigen soep maken?
M'n eigen salade maken?
Dure broodjes met voornamelijk nietszeggende spaanse en italiaanse teksten?
Diverse dure sapjes en versgeperste van alles?
Laat Artis eerst maar eens wat meer ruimte voor de dieren vrijmaken voordat ze met een over-the-top restaurant op de proppen komen!![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Sowieso, dierentuinen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:01 schreef -skippybal- het volgende:
Artis
Geestelijk afgestorven apen met een autoband en een baal hooi in een hokje waar irritante Amsterdammers naar staren.
Uhhh, maar als je nou alle dierentuinen weer gaat sluiten, dan gaan weer tig mensen nooit ijsberen zien.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:03 schreef Salvad0R het volgende:
Kutconcept man, dierentuinen.
100 jaar geleden had niemand ooit een ijsbeer gezien, toen was het wellicht speciaal. Nu zijn dierentuinen overbodig.
Nee. Dieren opsluiten is gewoon voor losers.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:06 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Uhhh, maar als je nou alle dierentuinen weer gaat sluiten, dan gaan weer tig mensen nooit ijsberen zien.
Dierentuinen waar dieren uit het wild in een klein hokje worden gepropt zijn inderdaad poep, maar dierentuinen waar toch alleen maar dieren zitten die nooit de wildernis hebben gezien, mooie verblijven hebben en goed worden verzorgt ---> Niks mis mee!
De laatste keer dat ik in Artis was, hadden ze geen ijsbeer.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:03 schreef Salvad0R het volgende:
Kutconcept man, dierentuinen.
100 jaar geleden had niemand ooit een ijsbeer gezien, toen was het wellicht speciaal. Nu zijn dierentuinen overbodig.
Dan zat-ie waarschijnlijk binnen...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:29 schreef Florian_ het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in Artis was, hadden ze geen ijsbeer.
Denk niet dat er ooit nog een ijsbeer naar artis komt...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:29 schreef Florian_ het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in Artis was, hadden ze geen ijsbeer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |