quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Welke? Ik had er gewoon een paar uit m'n fotoemmer gehaald
Wat voor eten was het ?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee. Dat had ik er inderdaad misschien bij moeten vermelden. Het klonk zo verleidelijk.
whehe, achteraf vind ik het wel grappig, gepest worden omdat je kek mannelijk bentquote:
Whehe, dan hadden ze mij ook wel van school gestuurdquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ach ja, bij die refo-scholen mag je geen rokjes boven de knie aan. Het liefst zien ze je in een rok over de enkels![]()
Er was iemand van mijn school gestuurd, die een te heidens shirt aan had.
Zo'n bandshirt...
Tja...
Alles.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:01 schreef LudoSanders het volgende:
Wat is er mis met Kipling tassen op de middelbare school?
Mmm wel trashy inderdaad, maar om iemand daarvoor naar huis te sturen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neegewoon een openbare school. En hoe ze eruit zag?Truitje tot boven d'r navel met hoerige navelpiercing met veel bing bling erin
.. En een kort rokje met hoge zwarte laklaarzen eronder geloof ik.
Die lui verdienden het als je die tas zo over hun heen gooide.quote:
Euhh?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:00 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
klopt, iemand had de pik op me omdat ik harige benen had, voor de rest heb ik er nooit last van gehad
Ik had een Donald Duck trui een paar jaar terugquote:
Waren altijd de pispaaltjes idd.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Die lui verdienden het als je die tas zo over hun heen gooide.![]()
Dat zijn niet de originele .quote:
Achja, misschien kreeg de directeur er een boner van ofzo.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mmm wel trashy inderdaad, maar om iemand daarvoor naar huis te sturen.
Een paar jaar geleden was je dan ook 9.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had een Donald Duck trui een paar jaar terugvan de Vero Moda, en niet zo fout als het klinkt.
Nou ja, dat zou wel mogen op school, als je maar geen heidens bandshirt aan hebt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe, dan hadden ze mij ook wel van school gestuurdhoe ik er bij heb gelopen joh
in van die ongelooflijk korte rokjes met legerprint en dan een netpanty eronder. Verbazingwekkend dat m'n moeder me zo de deur uit liet.
Rundvlees, aardappelen en broccoli. Maar ik had geen zin om te koken, stond er heel netjes een bord klaar, hoefde het alleen nog maar in de magnetron te doen. Nu moet ik alsnog wat te eten gaan maken, of ik breng de chinezen van hier om de hoek gewoon ff een bezoek.quote:
ja serieusquote:
*straalt*quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:04 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
99% Waren altijd de pispaaltjes idd.
Voorbeeldfunctiequote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mmm wel trashy inderdaad, maar om iemand daarvoor naar huis te sturen.
Ik was dertien.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:04 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden was je dan ook 9.
Beetje hypocriet als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, dat zou wel mogen op school, als je maar geen heidens bandshirt aan hebt.
Dat je daar zo op let johquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:05 schreef Florian_ het volgende:
Kut he, heeft wéér iemand me uit z'n vriendenlijst op Hyves verwijderd.
In mijn tijd werd je gepest wanneer je er geen had. Ik klink als een opa.quote:
Broccoli is echt heel goor als je dat nog een keer opwarmd.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Rundvlees, aardappelen en broccoli. Maar ik had geen zin om te koken, stond er heel netjes een bord klaar, hoefde het alleen nog maar in de magnetron te doen. Nu moet ik alsnog wat te eten gaan maken, of ik breng de chinezen van hier om de hoek gewoon ff een bezoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |