Die heb ik nu ookquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:31 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
maar dan heb je wel de avond voor jezelf
Ik ook niet, maar ja, dan ben je op tijd weer thuis ook.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou echt niet blij worden van werk dat al om 7 uur begint
Ik kan niet wakker worden zonder wekker.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel.
Overigens, als ik mezelf instel dat ik om 8 uur op moet (of zo) dan word ik meestel voor die tijd wakker.![]()
Maar ik vertrouw er maar niet volledig op.
ook dat houdt ooit eens op, helaasquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die heb ik nu ook![]()
Alleen ben ik nog maar een student, dus...
Mijne van 16.00u tot 17.00u.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:36 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ook dat houdt ooit eens op, helaas
wat zouden jouw ideale werktijden zijn dan?
*visual heeft van 5 wekkers om het bed van McFearlessquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:33 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ja, dan ben je op tijd weer thuis ook.
[..]
Ik kan niet wakker worden zonder wekker.Behalve om half drie 's nachts op niks af.
Van 10.00 tot 18.00 uurquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:36 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ook dat houdt ooit eens op, helaas
wat zouden jouw ideale werktijden zijn dan?
eens, in een vertrouwde en fijne omgeving; zoals de kroegquote:
Drie.quote:
Dan is het van 16.00u tot een uur of vijf 's nachts.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:41 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
eens, in een vertrouwde en fijne omgeving; zoals de kroeg
13 uur, dat lijkt bijna op werkquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:43 schreef McFearless het volgende:
[..]
Drie.![]()
[..]
Dan is het van 16.00u tot een uur of vijf 's nachts.
Op zaterdag is dat mogelijk, weliswaar niet alles in een kroeg maar dan gaat het zo: Terras ----> Kroeg ----> Uit.quote:
Die is er dan ook.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:48 schreef Syb-rund. het volgende:
moet zo'n schatje zich wel in de kroeg bevinden![]()
[ afbeelding ]
beter kan het haast nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:48 schreef McFearless het volgende:
[..]
Op zaterdag is dat mogelijk, weliswaar niet alles in een kroeg maar dan gaat het zo: Terras ----> Kroeg ----> Uit.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |