Jij dus ook niet?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
Een zeiler en single?! dude! dan zeil je niet fanatiek genoeg
ach man jij durft niet eens een vent te zoenen. oh kwaak ook niet trouwens, leek hem goorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ho wacht, exit is exit, daar komt geen piemel in! ook die van Kwaakniet!
Exclusiefquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:31 schreef Nouk84 het volgende:
West-FrieslandInclusief of exclusief het dialect?!
Het zeilen begint nu pas weer een beetje, van de zomer weer heel Nederland door.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een zeiler en single?! dude! dan zeil je niet fanatiek genoeg
quote:
Ik wil je met alle liefde een kusje geven hoorquote:
Oh vrouw, ik heb meer mannen gezoend dan de gemiddelde single damequote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ach man jij durft niet eens een vent te zoenen. oh kwaak ook niet trouwens, leek hem goorik begrijp dat niet.
quote:
Rommelen met Single 1 & daarna ook met Single 2 en Single 1 vindt dit dan vreemdgaanquote:
Het lijkt me ook niksquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ach man jij durft niet eens een vent te zoenen. oh kwaak ook niet trouwens, leek hem goorik begrijp dat niet.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoi
West-FrieslandInclusief of exclusief het dialect?!
[..]
Een WEST-Fries. Heel wat anders.
Volgens Wikipedia kan beide. Maar hij zal dan inderdaad Noord-Holland bedoelen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
Welkom klonterpot! en ofresca westfriesland ligt in noord holland volgens mij
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik zeil in zijn geheel niet fanatiek, ik ben een echte dekslet!
Oké, volgende vraag. Ver weg gestopt in West-Friesland of aan de rand, zodat je heel hard kan wegrennen daar?quote:
Nu pas weer een beetje? laffe battie! een echte zeiler trekt zijn droogpak aan en gaat heel de winter door.. wat voor boten vaar je?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:33 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Exclusief![]()
[..]
Het zeilen begint nu pas weer een beetje, van de zomer weer heel Nederland door.
Moet wel weer goed komen![]()
Ja, Westfriesland ligt in Noord-Holland ja
Maar dat is dan het probleem van single 1quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Rommelen met Single 1 & daarna ook met Single 2 en Single 1 vindt dit dan vreemdgaan
Sex is zooo overratedquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
[..]
zo werkt dat niet he
en daarbij: dan mag ik alleen maar zoenen, daar heb ik toch niks aan? geneukt moet er worden![]()
Die uitdaging durf ik aan te gaanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oh vrouw, ik heb meer mannen gezoend dan de gemiddelde single dame
joh!quote:
ik welquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, die ja..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:34 schreef Ofresca het volgende:
[..]
[..]
Volgens Wikipedia kan beide. Maar hij zal dan inderdaad Noord-Holland bedoelen.
Jij bent geen gemiddelde single damequote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die uitdaging durf ik aan te gaanHoeveel?
Dat is heul niet vreemdgaan.. dat is gewoon mannelijkquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Rommelen met Single 1 & daarna ook met Single 2 en Single 1 vindt dit dan vreemdgaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |