Wie?quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:44 schreef M0NTANA het volgende:
Nicky Kuiper wordt ook genoemd bij Ajax.
Oke, is dus wel goed bezig?quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:48 schreef M0NTANA het volgende:
Twintigjarige linksback van Vitesse. Staat ook in belangstelling van AZ en FC Twente.
Weet het niet hoor. Vorig jaar (in de eredivisie) is ie mij niet opgevallen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Honda zou ik best tof vinden eigenlijk.
Daar speelde hij dan ook nietquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:52 schreef Nashje het volgende:
[..]
Weet het niet hoor. Vorig jaar (in de eredivisie) is ie mij niet opgevallen.
Op zich wel. Als ik Ajax was zou ik hem én Ivan Obradovic halen, zoveel mogelijkheden op de positie van linksback hebben we niet. En je zal zien dat als AZ of FC Twente de nieuwe club wordt van Kuiper, hij binnen de kortste keren international is en voor Ajax onhaalbaar is.quote:
Geruchten beginnen lekker op gang te komenquote:PSV wil Engelaar huren
Van onze speciale verslaggever
EINDHOVEN - PSV probeert Orlando Engelaar op huurbasis over te nemen van Schalke 04. De Eindhovenaren hebben niet de financiële middelen om de middenvelder te kopen en hebben hem daarom een huurconstructie voorgesteld.
Het Griekse Panathinaikos en Ajax hebben ook belangstelling voor Engelaar, die momenteel tijdens zijn vakantie in de Verenigde Staten alle opties op een rijtje zet. Felix Magath, de nieuwe trainer van Schalke, heeft laten weten geen gebruik te zullen maken van Engelaar
Inderdaad. Dan zie ik het zelfs meer zitten om Martina een kans te geven.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:05 schreef toma het volgende:
Negen miljoen is gewoon teveel voor Elia. Helemaal voor een type speler die we niet persé nodig hebben.
Sorry, dat wist ik niet, mijn excuses.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
2007/08 Nederland VVV-Venlo Eredivisie 14 2
2008/09 Nederland VVV-Venlo Jupiler League 36 16
http://www.bild.de/BILD/s(...)-nach-amsterdam.htmlquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:03 schreef Nashje het volgende:
En nieuws over Engelaar:
[..]
Geruchten beginnen lekker op gang te komen.
Weet niet of ik Engelaar wel zo graag zou hebben, helemaal niet als een van de spelers die het meest verdient.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
http://www.bild.de/BILD/s(...)-nach-amsterdam.html
PSV zou al zijn afgehaakt, want salaris van Engelaar is voor hen niet te betalen. Ajax zou beste papieren hebben.
Mooi. Denk dat Engelaar wel van waarde kan zijn voor Ajax. Wat vind jij van Engelaar M0NTANA?quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
http://www.bild.de/BILD/s(...)-nach-amsterdam.html
PSV zou al zijn afgehaakt, want salaris van Engelaar is voor hen niet te betalen. Ajax zou beste papieren hebben.
Inderdaad. Jol wil waarschijlijk met een ruit spelen op het middenveld in een 4-4-2 systeem. Dan lijkt het mij al moeilijk om Sulejmani daar een plekje in te geven, laat staan Elia. Niet doen Ajax, niet doen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:12 schreef Chadi het volgende:
Als je Elia haalt verkracht je sowieso kapitaal. Of je stelt hem dan op of Sulejmani.. dus een vand ie twee op de bank. En anders zou je ook 1 van die twee op de rechter flank moeten posteren maar dan kom je met Suarez in de knel. Die voetbalt het liefst vanaf de rechterkant.
Het laatste wat je moet is nu in middenvelders investeren, al kan je Elia of Engelaar niet vergelijken met elkaar natuurlijk.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:16 schreef M0NTANA het volgende:
Zie liever Eljero Elia komen dan Orlano Engelaar, ook al is Elia niet per se nodig. Het is wel een wereldtopper in wording, terwijl ik van Engelaar niet zo'n hoge pet op heb. Liefst eerst één of twee linksbacks en een spits.
Dat is waar. En je hebt ook nog V/d Heijden en Enoh. Engelaar als bankzitter is te duur, maar gezien de hoeveelheid blessures de afgelopen jaren...quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:17 schreef kevin6188 het volgende:
Waar moet Engelaar komen te staan, in plaats van Anita ofzo terwijl je ook Gabri en Vertonghen hebt?
Anita, Enoh, Gabri, Vertonghen, Van der Heijden, De Jong, Aissati, Sarpong, Blind, Emanuelson... Meer dan genoeg opties.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:17 schreef kevin6188 het volgende:
Waar moet Engelaar komen te staan, in plaats van Anita ofzo terwijl je ook Gabri en Vertonghen hebt?
Want met het huidige kaboutermiddenveld komen we er wel. We worden kampioen!quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:16 schreef M0NTANA het volgende:
Zie liever Eljero Elia komen dan Orlano Engelaar, ook al is Elia niet per se nodig. Het is wel een wereldtopper in wording, terwijl ik van Engelaar niet zo'n hoge pet op heb. Liefst eerst één of twee linksbacks en een spits.
Enoh ook nog idd. Hoe kan ik die nu vergeten.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat is waar. En je hebt ook nog V/d Heijden en Enoh. Engelaar als bankzitter is te duur, maar gezien de hoeveelheid blessures de afgelopen jaren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |