abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69880196
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 22:38 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

[..]

Zie dat De_Kromme ook al is weggestuurd. Heb wat gemist hier

Maar het blijft toch echt erg stil met de transfers. Zelfs de geruchten zijn minder dan voorgaande jaren Toen werden we echt overspoeld.
pi_69880341
Ik kan me ook absoluut niet voorstellen dat Ajax concrete interesse heeft in Honda. Danny Blind heeft al eerder aangegeven dat het niet de werkwijze is om spelers direct bij een eerste divisie club weg te plukken. Nou is VVV weliswaar gepromoveerd maar you get my point. Diegene zal zich eerst op een hogere ''podium'' moeten manifesteren.
pi_69880369
Chill, die klojo was het ergste van allemaal (Rots). Dat de rust mag wederkeren

Ajax!
pi_69880579
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 22:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik kan me ook absoluut niet voorstellen dat Ajax concrete interesse heeft in Honda. Danny Blind heeft al eerder aangegeven dat het niet de werkwijze is om spelers direct bij een eerste divisie club weg te plukken. Nou is VVV weliswaar gepromoveerd maar you get my point. Diegene zal zich eerst op een hogere ''podium'' moeten manifesteren.
Misschien is dat wel de fout die Ajax maakt, er zijn namelijk genoeg spelers die het niveau van de Eredivisie aankunnen, kijk naar bijvoorbeeld Demy de Zeeuw.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 23:04:00 #155
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_69881000
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 22:52 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Misschien is dat wel de fout die Ajax maakt, er zijn namelijk genoeg spelers die het niveau van de Eredivisie aankunnen, kijk naar bijvoorbeeld Demy de Zeeuw.
Ja, onbegrijpelijk hè? Wat kan die jongen nou?
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_69881087
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 22:52 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

En Moisander. Maar ja dat zijn ook twee echte uitzonderingen. Feit is en blijft dat topclubs hiermee altijd een risico nemen. In bijzondere gevallen pakt het goed uit (zie De Zeeuw en Moisander), vaak bega je gewoon een miskoop. Bij de traditionele topclubs zijn de omstandigheden gewoon nog lastiger (lees: veel grotere druk, verwachtingspatroon, op een hogere werkniveau etc.).
  dinsdag 9 juni 2009 @ 23:13:30 #157
30220 Barca
pi_69881331
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 23:07 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

En Moisander. Maar ja dat zijn ook twee echte uitzonderingen. Feit is en blijft dat topclubs hiermee altijd een risico nemen. In bijzondere gevallen pakt het goed uit (zie De Zeeuw en Moisander), vaak bega je gewoon een miskoop. Bij de traditionele topclubs zijn de omstandigheden gewoon nog lastiger (lees: veel grotere druk, verwachtingspatroon, op een hogere werkniveau etc.).
Amrabat ging toch van eerste divisieclub VVV naar eredivisieclub PSV?

Jaap Stam kwam toch van eerste divisieclub Zwolle naar PSV?

Van Nistelrooij van FC Den Bosch via Heerenveen naar PSV?

Doordat onze "topclubs" spelers kwijtraken aan buitenlandse clubs kopen zij spelers van mindere clubs. Die halen dan weer spelers uit de eerste divisie. (Tenzij ze leuke Scandinaviërs weten te contracteren.)
pi_69881336
Als dat van Honda echt waar is zou echt top zijn! Misschien nog niet echt toe aan Ajax maar een geweldig talent!
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_69881370
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 23:07 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Moisander hebben we zelf weggestuurd. vind het nu nog steeds geen uitzonderlijke speler. eentje die goed meedoet als het team staat maar niet eentje die Ajax beter zou maken.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 23:16:44 #160
30220 Barca
pi_69881442
Een "topper" kan ook mislukken. Daar hebben topclubs nogal eens last van. Denk dat goed scouten MINSTENS zo belangrijk is als de (vermeende) kwaliteit van de speler.
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 23:14 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

Moisander hebben we zelf weggestuurd. vind het nu nog steeds geen uitzonderlijke speler. eentje die goed meedoet als het team staat maar niet eentje die Ajax beter zou maken.
Dat geldt toch voor meer spelers? Wielaert, Sulejmani, Cvitanich, Oleguer, Vermaelen ... die zouden in een beter draaiend Ajax toch allemaal beter spelen dan ze het afgelopen seizoen deden?

Toch denk ik niet dat je daarom met al deze spelers geduld moet hebben. Spelers beoordeel je op hun eigen kwaliteiten en van hun medespelers. Bij de een kan het functioneren van de ploeg geheel als excuus worden gezien, bij de ander niet.

[ Bericht 72% gewijzigd door Barca op 09-06-2009 23:22:48 ]
  dinsdag 9 juni 2009 @ 23:25:25 #161
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_69881769
Hé Honda is toch een aanwinst voor het middenveld? En wat hebben we juist nodig (behalve Obradovic dan)?
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
pi_69881854
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 23:13 schreef Barca het volgende:

[..]

Amrabat ging toch van eerste divisieclub VVV naar eredivisieclub PSV?
Hij had zich hiervoor in de eredivisie al een jaar goed ontwikkeld hè. Hij was toe aan een stap hogerop.

Maar sinds zijn overstap naar PSV heeft hij tot dusver nog geen enkel moment weten te imponeren. Ik heb ook mijn sterke twijfels of hij het gaat maken bij PSV.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 23:38:47 #163
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_69882266
Oh ja, laten we een Honda in het veld zetten
stupidity has become as common as common sense was before
pi_69882298
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 23:38 schreef marcb1974 het volgende:
Oh ja, laten we een Honda in het veld zetten
Die is in ieder geval vooruit te branden.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 23:41:48 #165
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_69882372
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 23:39 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Die is in ieder geval vooruit te branden.
Ja, met een vlammenwerper misschien. Dan gaat de rest ook nog wel vooruit
stupidity has become as common as common sense was before
pi_69882582
Ben een klein beetje wel blij dat er niet zo veel bij gehaald word , anders begin je straks weer zonder team. 2 Spelers erbij en bouwen aan een team!
AJAX AMSTERDAM!
pi_69882986
Ik zou het gelijk proberen bij van Nistelrooij, keihard vlijen die gast net als bij Stam gedaan is. Ook van Nistelrooij zou dan om moeten kunnen gaan, waarom zou Ajax het niet proberen.
pi_69883061
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 22:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf wel heel erg tegen, en groot talent wat niet goed genoeg is voor Ajax?
Hoezo? Zolang het er niet uit komt is hij niet goed genoeg voor Ajax.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  woensdag 10 juni 2009 @ 00:04:05 #169
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_69883165
van mij mag Honda komen
Een alternatief voor Aisatti hebben we niet .
Siem de Jong vind ik nog niet Ajax 1 waardig , laten ze die maar een jaartje verhuren aan VVV
Ik ben inmiddels overleden
  woensdag 10 juni 2009 @ 00:40:03 #170
51286 w00h00
Digital man!
pi_69884112
Het is wel erg stil rondom het transfer gebeuren, wanneer begint die grote schoonmaak met de uitverkoop van o.a. Sno, Rommedahl en Kennedy? En wanneer komen de geruchten van gevestigde namen als versterkingen?
pi_69884382
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 00:40 schreef w00h00 het volgende:
Het is wel erg stil rondom het transfer gebeuren, wanneer begint die grote schoonmaak met de uitverkoop van o.a. Sno, Rommedahl en Kennedy? En wanneer komen de geruchten van gevestigde namen als versterkingen?
Waarschijnlijk wanneer een andere club interesse toont.. Rommedahl wil voor een nieuwe kans gaan ( ) en Kennedy vindt het allemaal wel best volgens mij, Sno idem.

Het schijnt trouwens dat Ajax geen interesse heeft in Anas Sharbini (22), maar in zijn broer, Ahmad Sharbini, die al 25 is.
pi_69884485
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 00:52 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wanneer een andere club interesse toont.. Rommedahl wil voor een nieuwe kans gaan ( ) en Kennedy vindt het allemaal wel best volgens mij, Sno idem.

Het schijnt trouwens dat Ajax geen interesse heeft in Anas Sharbini (22), maar in zijn broer, Ahmad Sharbini, die al 25 is.
En zn neefje van 8
AJAX AMSTERDAM!
pi_69884560
Gewoon heel die familie opkopen!
pi_69885675
Heeft hij ook een lekkere zus?
  woensdag 10 juni 2009 @ 08:05:56 #175
121310 venomsnake
El Saltador
pi_69886704
quote:
Bod van negen miljoen euro
Ajax klopt weer aan voor Elia

AMSTERDAM - Ajax onderneemt een nieuwe poging om Eljero Elia (22) los te weken bij FC Twente. De Amsterdammers brengen deze week een officieel bod uit om het tot 2013 lopende contract van de international af te kopen. Naar verwachting zal het een bod onder de tien miljoen euro worden, terwijl FC Twente tot nu heeft vastgehouden aan een vraagprijs van twaalf miljoen euro.

Ajax wilde Elia afgelopen winterstop ook al inlijven, maar hechtte uiteindelijk meer waarde aan de komst van Rob Wielaert. De kans dat FC Twente twee spelers naar de Amsterdam ArenA zou laten vertrekken, werd nihil geacht en de interesse opgeschort. Elia was destijds persoonlijk al akkoord met Ajax.
Elia liet na de verloren bekerfinale weten zeker bij FC Twente te zullen vertrekken. "Ik heb de toezegging van de voorzitter dat ik voor een bepaald bedrag weg mag." HSV was in de markt voor de aanvaller. Martin Jol wil Elia nu in plaats van naar Hamburg naar Amsterdam halen.

Telegraaf
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_69886963
Die kunnen we meteen links achter gooien
pi_69887089
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 08:05 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Bah, die moet je alleen halen als je Suarez of Emanuelson verkoopt.
pi_69887091
Honda lijkt me wel cool eigenlijk.
  woensdag 10 juni 2009 @ 08:40:59 #179
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69887139
Doe het niet!!
Zonde van Sulejmani en Suarez
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_69887181
10 miljoen . Veel te veel. Ik wil Elia er best bij hebben, maar niet voor zo'n bedrag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')