Weet niet of ik Engelaar wel zo graag zou hebben, helemaal niet als een van de spelers die het meest verdient.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
http://www.bild.de/BILD/s(...)-nach-amsterdam.html
PSV zou al zijn afgehaakt, want salaris van Engelaar is voor hen niet te betalen. Ajax zou beste papieren hebben.
Mooi. Denk dat Engelaar wel van waarde kan zijn voor Ajax. Wat vind jij van Engelaar M0NTANA?quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
http://www.bild.de/BILD/s(...)-nach-amsterdam.html
PSV zou al zijn afgehaakt, want salaris van Engelaar is voor hen niet te betalen. Ajax zou beste papieren hebben.
Inderdaad. Jol wil waarschijlijk met een ruit spelen op het middenveld in een 4-4-2 systeem. Dan lijkt het mij al moeilijk om Sulejmani daar een plekje in te geven, laat staan Elia. Niet doen Ajax, niet doen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:12 schreef Chadi het volgende:
Als je Elia haalt verkracht je sowieso kapitaal. Of je stelt hem dan op of Sulejmani.. dus een vand ie twee op de bank. En anders zou je ook 1 van die twee op de rechter flank moeten posteren maar dan kom je met Suarez in de knel. Die voetbalt het liefst vanaf de rechterkant.
Het laatste wat je moet is nu in middenvelders investeren, al kan je Elia of Engelaar niet vergelijken met elkaar natuurlijk.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:16 schreef M0NTANA het volgende:
Zie liever Eljero Elia komen dan Orlano Engelaar, ook al is Elia niet per se nodig. Het is wel een wereldtopper in wording, terwijl ik van Engelaar niet zo'n hoge pet op heb. Liefst eerst één of twee linksbacks en een spits.
Dat is waar. En je hebt ook nog V/d Heijden en Enoh. Engelaar als bankzitter is te duur, maar gezien de hoeveelheid blessures de afgelopen jaren...quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:17 schreef kevin6188 het volgende:
Waar moet Engelaar komen te staan, in plaats van Anita ofzo terwijl je ook Gabri en Vertonghen hebt?
Anita, Enoh, Gabri, Vertonghen, Van der Heijden, De Jong, Aissati, Sarpong, Blind, Emanuelson... Meer dan genoeg opties.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:17 schreef kevin6188 het volgende:
Waar moet Engelaar komen te staan, in plaats van Anita ofzo terwijl je ook Gabri en Vertonghen hebt?
Want met het huidige kaboutermiddenveld komen we er wel. We worden kampioen!quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:16 schreef M0NTANA het volgende:
Zie liever Eljero Elia komen dan Orlano Engelaar, ook al is Elia niet per se nodig. Het is wel een wereldtopper in wording, terwijl ik van Engelaar niet zo'n hoge pet op heb. Liefst eerst één of twee linksbacks en een spits.
Enoh ook nog idd. Hoe kan ik die nu vergeten.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat is waar. En je hebt ook nog V/d Heijden en Enoh. Engelaar als bankzitter is te duur, maar gezien de hoeveelheid blessures de afgelopen jaren...
Op zich is het niet verkeerd om in de punt van de aanval een extra optie te hebben naast Darío Cvitanich.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als Elia komt, kan je er vanuit gaan dat Suarez in de spits gaat voetballen en Dario op de bank komt, of dat Suarez misschien wel weggaat.
Elia is toch wel een echte flank speler hoor. Beetje een type Robben. Sulejmani kan naar mijn mening op meerdere posities in de aanval uit de voeten.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Op zich is het niet verkeerd om in de punt van de aanval een extra optie te hebben naast Darío Cvitanich.
Eventueel zou Eljero Elia ook op rechts geposteerd kunnen worden en Miralem Sulejmani op links.
Je kunt natuurlijk ook rouleren. Het is niet erg om een topper op de bank te hebben. Dat is alleen maar goed voor de breedte van de selectie. Maar om daar nou 9 miljoen voor te investeren?quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:26 schreef fuckbuddy het volgende:
Elia is een echte linkeraanvaller, dan ga je de MVB tactiek toepassen, spelers niet op hun eigen positie laten spelen.
Tuurlijk kan ie dat wel, maar als je 100% rendement wilt halen dan moet je hem op links laten spelen.
Feit is dat je idd kan constateren dat Miralem dan 2e keus zal worden en terecht, maar zonde van die 15 (toch?) miljoen
Door een flankspeler te halen (Eljero Elia) kan een centrale aanvaller die vaak als flankspeler gebruikt wordt (Luis Suarez) gewoon als spits opgesteld worden. Natuurlijk is Elia meer een links- dan een rechtsbuiten, maar ik kan me herinneren dat hij het dit seizoen ook een wedstrijd geweldig deed op rechts.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:26 schreef toma het volgende:
[..]
Elia is toch wel een echte flank speler hoor. Beetje een type Robben. Sulejmani kan naar mijn mening op meerdere posities in de aanval uit de voeten.
Daar heb je wel een punt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:33 schreef Dvm86 het volgende:
Elia wordt aangetrokken omdat Suarez binnen 1 seizoen verkocht gaat worden. Niet om Sulejmani tot bankzitter te degraderen. Alhoewel de concurrentie in dit ene seizoen dat Suarez er nog is, een prima stimulans is voor Sulejmani om te presteren.
Zo denk ik er ook over. Je moet kijken naar wat je aankomend seizoen mist en natuurlijk kijk je ook naar de lange termijn maar eerst moet je gaten dichten die ontstaan zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:34 schreef Damzkieee het volgende:
Haal Elia nou niet!
Haal liever een sterke spits (Berg?) die er standaard 20 inlegt, anders heb je straks 3 topspelers voor 2 buitenposities.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:07 schreef Frankz0rz het volgende:
Een Sulejmani in vorm speelt Elia echt wel uit de basis.. Dus laten we hopen dat ALS Ajax Elia haalt Sulejmani zijn vorm terugpakt. Zal Ajax ook gelijk leren een speler niet na 1 minder seizoen af te schrijvenJij vindt Sulejmani beter dan Elia?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
In vorm, ja.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:12 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Jij vindt Sulejmani beter dan Elia?
Ik ook, ik denk nog steeds dat Sulejmani een topper kan gaan worden.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:12 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat hij op dit moment zijn voorste kruisband gescheurd heeft en tot de winterstop out isquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:17 schreef kevin6188 het volgende:
Iemand hier trouwens bekend met Aras Özbiliz, het nieuwe Talent van de Toekomst?
past prima bij Ajax dusquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:30 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat hij op dit moment zijn voorste kruisband gescheurd heeft en tot de winterstop out is
Ik ook. Sulejmani had een dramatisch seizoen en toch al practisc evenveel rendement als Elia, die een superseizoen had volgens velen. Ik vind m gehyped en zou het een schande vinden als Ajax 10 miljoen uitgeeft aan deze gast terwijl we eerst die verdediging eens dicht moeten spijkeren!quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:12 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Dat idee hadden veel mensen ook bij Suarez en in mindere mate bij Huntelaarquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik ook, ik denk nog steeds dat Sulejmani een topper kan gaan worden.
Elia is ook nog lang geen top en erg wisselvallig. Ik ben er nog niet van overtuigt dat Elia een goede aankoop is, hij heeft potentie, maar ik vrees een beetje dat hij de categorie net niet zal blijken te zijn.
Dat laatste baart me het meeste zorgen, met opnieuw een lichtgewicht middenveld redden we het volgend jaar weer niet.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:32 schreef HeatWave het volgende:
Idd, begin nou eens achterin! Ajax scoort best redelijk maar kreeg veels te veel goals tegen, ook omdat het middenveld te licht was. .
Dat vrees ik ook. Maar goed, laten we Jol de kans geven, hij heeft nog evenquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat laatste baart me het meeste zorgen, met opnieuw een lichtgewicht middenveld redden we het volgend jaar weer niet.
Daarom moet Vertonghen ook op het middenveld.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat laatste baart me het meeste zorgen, met opnieuw een lichtgewicht middenveld redden we het volgend jaar weer niet.
Natuurlijk krijgen we een hoop tegengoals, maar ligt dat sec aan de defensie? Ik denk dat het middenveld hier ook een grote rol in speelt. Laten we wel wezen; als je middenveld niet functioneert scoor je minder makkelijk (gecompenseerd door de uitzondelijke klasse van Suarez), en zal je verdediging het moeilijker krijgen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:32 schreef HeatWave het volgende:
Idd, begin nou eens achterin! Ajax scoort best redelijk maar kreeg veels te veel goals tegen, ook omdat het middenveld te licht was. Dat ziet Jol hopelijk ook wel in, ik ben niet tegen de komst van Elia, maar wel als het de enige aankoop zou zijn. Eerst een solide basis vanuit de achterlinies, dan weer naar voren denken.
Helemaal mee eens. Zei Silenus pasgeleden ook. Zolang Jol van deze selectie iets kan smeden komt het wel goed. Onze verdediging doet zeker niet onder voor die van az, en die konden ook wekenlang de nul houden met spelers als Moisander en Poulsen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:44 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Natuurlijk krijgen we een hoop tegengoals, maar ligt dat sec aan de defensie? Ik denk dat het middenveld hier ook een grote rol in speelt. Laten we wel wezen; als je middenveld niet functioneert scoor je minder makkelijk (gecompenseerd door de uitzondelijke klasse van Suarez), en zal je verdediging het moeilijker krijgen.
Ik denk dat als het middenveld van Ajax een beetje loopt met een vaste bezetting, mensen die hun taken uitvoeren, de verdediging het helemaal niet zo slecht zal doen met Wielaert, vd Wiel, Silva, Oleguer, Vertonghen en Aldeirwereld. Een ervaren kracht of groot talent erbij is zeker een pre, maar of het een must is weet ik niet zo.
Belangrijkste imo is dat Jol iedereen zn werk op het veld laat doen; dat gaat je een hoop tegendoelpunten schelen.
Zei ik dat niet dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:32 schreef HeatWave het volgende:
Idd, begin nou eens achterin! Ajax scoort best redelijk maar kreeg veels te veel goals tegen, ook omdat het middenveld te licht was. Dat ziet Jol hopelijk ook wel in, ik ben niet tegen de komst van Elia, maar wel als het de enige aankoop zou zijn. Eerst een solide basis vanuit de achterlinies, dan weer naar voren denken.
Pff, alsof ik verder dan je eerste zin ga lezenquote:
vind het al knap dat je zover komt hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:51 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Pff, alsof ik verder dan je eerste zin ga lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |