En mij lijkt het vrij onlogisch dat Blind en V/d Boog een beslissing nemen terwijl ze niet eens met Jol hebben overlegd, die net 2 weken trainer isquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:18 schreef Jasza het volgende:
Kan best van Jol hoor, hij wilde bij de eerste training iig met de selectie starten die Ajax op dat moment had, en Jol kan niks blokken als de rest het wel goed vind denk ik.
het zal eens nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:22 schreef Frankz0rz het volgende:
Velibor Vasovic @ AN (met doorgaans betrouwbare bronnen) zegt over Anas Sharbini:
[..]
Heerenveen, het zal is niet
Troll? Ik ben zelf ook een Ajacied hoorquote:
Die hebben hun scouting tenminste wel op ordequote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:22 schreef Frankz0rz het volgende:
Velibor Vasovic @ AN (met doorgaans betrouwbare bronnen) zegt over Anas Sharbini:
[..]
Weet je iig dat 't een goeie is.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:22 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik hou ook wel van een beetje stoken. Dus heel veel zegt dat nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:34 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Troll? Ik ben zelf ook een Ajacied hoor
Volgens mij is "Mister Piña Colada" al op vakantie geweestquote:Vakantie
Terwijl het Nederlands elftal nog bezig is met de WK-voorronde en woensdag aantreedt tegen Noorwegen, is het seizoen voor Vertonghen, De Jong en Donald alweer begonnen. Gregory van der Wiel en Maarten Stekelenburg moeten nog op vakantie.
Hij is ook aan het trainen deze week. Alleen niet bij Ajax.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:55 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Volgens mij is "Mister Piña Colada" al op vakantie geweestlaat hij nou maar lekker gaan trainen voor het volgende seizoen.
Dit jaar 21 geworden toch?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat wordt dan geen alcohol voor hem. Of is hij al 21?
Ajax scout hem nu toch ookquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Die hebben hun scouting tenminste wel op orde.
Ja maar na zijn interland verplichtingenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:59 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Hij is ook aan het trainen deze week. Alleen niet bij Ajax.
Ach, alsof elke speler die Heerenveen gescout heeft 100% topper is geworden, laat staan dat je elk spelertje wat op zijn 16e goed voetbalt direct zou moeten halen omdat Barcelona, Man Utd en Bayern enquote:
Bedoel meer te zeggen dat het lang is geleden dat we weer een talentje hebben binnengehaald. Ajax is de laatste jaren meer bezig in de eredivisie. En wat mij betreft kijkt onze scouting eens wat vaker buiten ons eigen landje.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ach, alsof elke speler die Heerenveen gescout heeft 100% topper is geworden, laat staan dat je elk spelertje wat op zijn 16e goed voetbalt direct zou moeten halen omdat Barcelona, Man Utd en Bayern enHeerenveen
ook interesse hebben.
Ik vind het maar een rare gedachtegang hoor.
Jari kennende komt hij zeker. Hij was immers het persoon waarmee Bobby het meest heeft gewerktquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:03 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Denk het wel. Hij kwam ook naar Nederland met Sjakie toen. Of hij moet voetballen..
Vergeet die gasten niet idd. Die bulken ook van het geld. Als Wolfsburg hem ook echt wil hebben, maken wij geen kans meer. Ajax moet heel snel handelen nu.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:22 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Verre van zeker dat hij dus uberhaupt naar het buitenland vertrekt.quote:Boilesen negotiating with Broendby
Brøndby sportschef, Anders Bjerregaard struggling to keep great talent Nicolai Boilesen.
Photo: Benjamin Lybecker / bold.dk
It is far from inconceivable that Nicolai Boilesen stay in Manchester, although several big clubs suitor for the talented forsvarsspiller.
According bold.dks information follows Hamburger SV Broendby Nicolai Boilesen close, like Ajax recently invited great talent to Amsterdam to see the situation in the Dutch big club.
Former great clubs like Manchester United and Chelsea also surveyed defense player, so much evidence to suggest that it may be difficult for Broendby to keep the 17-year-olds.
But it is however far from unlikely that fNicolai Boilesen continue in the Greater Copenhagen vestegn.
- We are in negotiations in Brøndby. If we agree with Brøndby, so it may as well be that he will continue here as abroad. There is absolutely no clarification on anything at all yet, "said the player's father and advisor, Kenny Boilesen to bold.dk and continues:
- Brøndby are still very interested in retaining Nicolai, and we started to negotiate, but let's see what happens. I realize that there are many foreign clubs who are interested in him, but we must see whether we can reach agreement with Brøndby. It could well be.
One thing is common in Boilesens case and it is that he is leaving Manchester this summer, if it failed to reach agreement on an extension of the agreement, which expires at year end.
- If he is to be abroad, so he must go this summer. There is no need to wait until 31 December. It is neither Brøndby or Nicolai, joining Kenny Boilesen.
Just a 17-year-old Nicolai Boilesen are listed for 31 matches for various ungdomslandshold.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |