Jij bent en blijft een klare debiel, hè.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:20 schreef de_boswachter het volgende:
Die festivalbandjes klacht idd
Nu stikt het hier weer van de goorlappen met ongewassen pinkpopbandjes om de arm. WTF wil je uitdragen lulhannes ? Dat je op een armieterig festivalletje bent geweest en de hele dag drugs hebt gebruikt ?
Mooie is dat die stumpers niet weten dat de echte belangrijke mensen in een bedrijf (zoals ik) hier ook op letten en dat soort figuren al bij voorbaat kansloos laten zijn voor evt. promotie.
Kom op zeg, festivalbandje !!!![]()
Gore ongewassen smeerlap !
Vuige drugsgebruikert !!
quote:
Jij en de andere moderatorsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:20 schreef de_boswachter het volgende:
de echte belangrijke mensen in een bedrijf (zoals ik) hier ook op letten
Baasquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:20 schreef de_boswachter het volgende:
Nu stikt het hier weer van de goorlappen met ongewassen pinkpopbandjes om de arm. WTF wil je uitdragen lulhannes ? Dat je op een armieterig festivalletje bent geweest en de hele dag drugs hebt gebruikt ?
Mooie is dat die stumpers niet weten dat de echte belangrijke mensen in een bedrijf (zoals ik) hier ook op letten en dat soort figuren al bij voorbaat kansloos laten zijn voor evt. promotie.
Vuige drugsgebruikert !!
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:20 schreef de_boswachter het volgende:
Typisch antwoord voor een knulletje wat nooit verder is gekomen dan de bankschroef.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:50 schreef Heathen. het volgende:
Ik ben blij voor je dat je het zelf gelooft, dan heb je tenminste nog iets om voor te leven.
quote:
* Bastiaan.V is blij dat hij bij een ander bedrijf werktquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:20 schreef de_boswachter het volgende:
Vuige drugsgebruikert !!
Inderdaad, als je mensen op een polsbandje beoordeeld ben je wel erg kortzichtig en oppervlakkig bezig.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:16 schreef Bastiaan.V het volgende:
[..]
* Bastiaan.V is blij dat hij bij een ander bedrijf werktpromotie missen omdat je een bandje om hebt ?
Blij dat het bij mijn werk anders gaat.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:20 schreef de_boswachter het volgende:
Ook zoiets inderdaad!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:39 schreef koffiegast het volgende:
slippers op een buiige en regenachtige dag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |