Doeiquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:50 schreef heksehiel het volgende:
Ik kom pas terug als ik echt heb gedaan wat ik hier moet doen, ben verdomme zelfs te lui om mijn ontslagbief te typen. Iets waar ik al jaren naar uit kijk om te doen![]()
Dus
Daar heb je helemaal gelijk in..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:49 schreef lichtekooi het volgende:
Ik zei dat omdat veel mensen volgens mij niet in de gaten hebben hoe belangrijk vertrouwen, liefde, tevredenheid zijn. Dat zeggen ze wel, maar ondertussen hechten ze meer waarde aan de spanning en onzekerheid van het verlieft zijn.
Zolang je nog niet rookt, vind ik alles bestquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:50 schreef heksehiel het volgende:
Ik kom pas terug als ik echt heb gedaan wat ik hier moet doen, ben verdomme zelfs te lui om mijn ontslagbief te typen. Iets waar ik al jaren naar uit kijk om te doen![]()
Dus
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:45 schreef Nouk84 het volgende:
[quote][b]Op dinsdag 9 juni 2009 13:49 schreef djayzz het
Haha
Ik proef spanning, onzekerheid, ongemakkelijk voelen, dat het te dichtbij komt... ik proef:quote:Hahaha
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:52 schreef heksehiel het volgende:
Ik proef spanning, onzekerheid, ongemakkelijk voelen, dat het te dichtbij komt... ik proef:
BindingsangstWelkom bij de club
Natuurlijk moet je met elkaar bezig zijn, maar ik geloof niet dat dat elke dag nodig is. Er zijn echt wel momenten dat er de rust is om niet te hoeven werken.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat kun je rustig vergeten, in elke relatie. Een goede relatie is hard werken, imo.
Wel fijn om iig het vertrouwen te hebben dat het wederzijds is.In die zin ben ik het met je eens.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zolang je nog niet rookt, vind ik alles bestSucces!
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
[..]
Ik proef spanning, onzekerheid, ongemakkelijk voelen, dat het te dichtbij komt... ik proef:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
dat zei ik net ook al. ze negeren mequote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:55 schreef Feitosa het volgende:
Bindingsangst , dat is toch gewoon een woordje dat je gebruikt als je niet bij elkaar past?
Je neemt werken iets te letterlijk, denk ikquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:54 schreef lichtekooi het volgende:
Natuurlijk moet je met elkaar bezig zijn, maar ik geloof niet dat dat elke dag nodig is. Er zijn echt wel momenten dat er de rust is om niet te hoeven werken.
Ik hoor het al, je bent gezwicht..quote:
De 1 vind de ander niet leuk genoeg.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:52 schreef heksehiel het volgende:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:55 schreef Feitosa het volgende:
Bindingsangst , dat is toch gewoon een woordje dat je gebruikt als je niet bij elkaar past?
Nee hoor, jullie hebben gelijk. Net als dat iemand er op het verkeerde moment is, jadajadajada. Gelul, allemaal.quote:
Jup, maar sta nu tenminste niet meer op het punt of om iemand te vermoorden of keihard te gaan janken op mijn werk.quote:
Daar zit nog best wat inquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
De 1 vind de ander niet leuk genoeg.
Of beide dat kan natuurlijk ook.
want bindingsangst is een excuus
quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:58 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jup, maar sta nu tenminste niet meer op het punt of om iemand te vermoorden of keihard te gaan janken op mijn werk.
Hi, I'm heksehiel. I'm an addict
Dat zou nog kunnen, maar alleen als er een reis/verhuizing oid in de planning staat.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:57 schreef Nouk84 het volgende:
Net als dat iemand er op het verkeerde moment is.
Dat kan ook prettig zijn inderdaad, als je die neigingen niet hebt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:58 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jup, maar sta nu tenminste niet meer op het punt of om iemand te vermoorden of keihard te gaan janken op mijn werk.
Daar gaat het bij mij ook niet alleen om, ik ben gewoon heel slecht in spelling en ik heb dan in mijn hoofd: dat woord schrijf ik altijd verkeerd, dus moet ik het anders schrijven dan ik denk en dan schrijf ik het anders en twijfel ik weer of ik het niet toch goed had. Ik raak in de war van mezelf.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in..
'Verliefd' is geen d/t kwestie, maar gewoon een woord, wat je met een d op het eind schrijft![]()
Gevalletje bindingsangst?quote:
Dat scheelt..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:58 schreef heksehiel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |