Ik zal het doorgevenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:35 schreef heksehiel het volgende:
Dan moet ie ook niet infiltreren met groeten
Ik heb 2 jaar mijn best gedaan om een relatie van 4,5 weer te krijgen zoals het eerder was, dus ik denk dat ik wel een idee heb. Maar je moet wel op tijd inzien dat iets m gewoon niet gaat worden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:28 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Is tevreden zijn soms niet genoeg?
Als je iets met iemand hebt en het is wat minder ga je toch niet meteen weg. Een dip hebben kan altijd.
altijd eraan moeten werkem is ook geen goed teken denk ik.
Eenschquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:35 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dan moet ie ook niet infiltreren met groeten
Ik. En niet zo'n beetje ook.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:36 schreef mrbox het volgende:
Wie van jullie heeft er eigenlijk allemaal bindings angst ?
Ik wel iig
Bindingsangst is mijn excuus. Maar ik heb op 't moment ook geen zin in een relatie.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:36 schreef mrbox het volgende:
Ik wel iig
Denk dat ik een verkapte vorm ervan heb. Maar het is makkelijk zeggen voor singles dat ze bindingsangst hebben, terwijl ze in feite gewoon geen relatie kunnen krijgenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:36 schreef mrbox het volgende:
Ik wel iig
Totaal niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:36 schreef mrbox het volgende:
En dan weet je dat, je houd van je vriend en bent verlieft op een ander.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan moet diegene eerst eens gaan uitzoeken of het écht verliefdheid is..
Ik nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:36 schreef mrbox het volgende:
Ik wel iig
Je kunt nog zoveel van iemand houden, maar niet gelukkig zijn in een relatie. Van zo'n beslissing hangt zoveel af, daar valt niet zo iets over te zeggen. Ik heb het meegemaakt, en ik durf bijna zeker te zeggen dat het geen échte verliefdheid was.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:40 schreef lichtekooi het volgende:
En dan weet je dat, je houd van je vriend en bent verlieft op een ander.
Moet je dan het vertrauwde weg doen en gaan voor iets onbekends?
Als het verder altijd goed is geweest?
Bindingsangst is bullshit voor mieten die niet durven te zeggen dat ze iemand niet leuk genoeg vinden!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:36 schreef mrbox het volgende:
Ik wel iig
Hahahaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:44 schreef heksehiel het volgende:
Bewijzen jullie het 'samen' maarDjayzz is toch al genouked.
je wilde graag meer vrouwen meemaken, toch?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:40 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet het niet of ik dat heb. Mijn vorige relatie heb ik wel verbroken terwijl er eigenlijk niet zoveel mis mee was, maar ik vond het idd allemaal zo verstikkend. Maar dat had ook andere redenen.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:42 schreef erikje14 het volgende:
gelukkig heb ik meer verstand van netwerkapparatuur
Ik bedoel ook dat het soms gewoon fijn is als je geen moeite hoeft te doen en het 'vanzelf' gaat.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar mijn best gedaan om een relatie van 4,5 weer te krijgen zoals het eerder was, dus ik denk dat ik wel een idee heb. Maar je moet wel op tijd inzien dat iets m gewoon niet gaat worden.
Soms voel je het zelf zo, en wilt de adner alsnog dat het benadrukt wordt of omgekeert....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:45 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik bedoel ook dat het soms gewoon fijn is als je geen moeite hoeft te doen en het 'vanzelf' gaat.
Weten dat het goed is zonder dat steeds te hoeven benadrukken.
Waardering zit in kleine dingen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:45 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik bedoel ook dat het soms gewoon fijn is als je geen moeite hoeft te doen en het 'vanzelf' gaat.
ik heb geen bindingsangst.
Dat kun je rustig vergeten, in elke relatie. Een goede relatie is hard werken, imo.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:45 schreef lichtekooi het volgende:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:44 schreef heksehiel het volgende:
[..]
[..]
Bewijzen jullie het 'samen' maarDjayzz is toch al genouked.
Ik zei dat omdat veel mensen volgens mij niet in de gaten hebben hoe belangrijk vertrouwen, liefde, tevredenheid zijn. Dat zeggen ze wel, maar ondertussen hechten ze meer waarde aan de spanning en onzekerheid van het verlieft zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je kunt nog zoveel van iemand houden, maar niet gelukkig zijn in een relatie. Van zo'n beslissing hangt zoveel af, daar valt niet zo iets over te zeggen. Ik heb het meegemaakt, en ik durf bijna zeker te zeggen dat het geen échte verliefdheid was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |