Ik herken dit helaas. Heel irritantquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik ergens wel een hekel aan heb, is het wel aan kennissen en vrienden die denken dat ik zielig en alleen ben als single, en dus gekoppeld moet worden. Daar doe ik ook echt niet aan mee, ik kies mijn eigen dates wel.
Oké..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:24 schreef lichtekooi het volgende:
Nee
Ik bedoel juist andere.
dan zou je denken dat niemand samen blijft en dat wil ik niet eens denken.
Maar als je date puur om de gezelligheid zonder enkele vorm van verwachting, dan is het toch geen date meer? Dan kun je net zo goed bij je vrienden op de bank gaan hangen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
Daar zit wat in, maar je moet ook daten met de insteek dat het een gezellige dag/avond word, en niet dat het je levens partner zal gaan worden.
Inderdaad![]()
Dan moeten mensen niet zeiken. Dan kies je voor the next best thing en gun je jezelf niet beter.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zou toch bijna zeggen dat de helft van de relaties onder het motto, "het is beter dan alleen" is, als ik sommige mensen hoor praten
Ja, dat geloof ik ook wel ja. Te dom voor woorden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:26 schreef rival het volgende:
Ik zou toch bijna zeggen dat de helft van de relaties onder het motto, "het is beter dan alleen" is, als ik sommige mensen hoor praten
ga je zelf dan regematig op date?quote:
Is tevreden zijn soms niet genoeg?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet waar. Mensen kiezen er soms voor om in een relatie te blijven waarin je elkaar duldt, en uit gewoonte.
Als het zo moet, ben ik liever alleen. Maar het is aan jezelf om je relatie leuk te houden en je partner het gevoel te geven dat je er elke dag voor kiest om bij hem of haar te zijn en dat je dat waardeert. En vice versa.
Als het een leuk iemand is, is het toch leuk om je vriendenkring uit te breiden?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:27 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar als je date puur om de gezelligheid zonder enkele vorm van verwachting, dan is het toch geen date meer? Dan kun je net zo goed bij je vrienden op de bank gaan hangen.
ghehe, ik val in herhalingquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:29 schreef HeatWave het volgende:
Pistolet huisgemaakte surinaamse kabeljouw.
Mooie theorie, maar dat gaat in de praktijk niet op. Maar zou wel fijn zijn als het 80% van de tijd zo is.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet waar. Mensen kiezen er soms voor om in een relatie te blijven waarin je elkaar duldt, en uit gewoonte.
Als het zo moet, ben ik liever alleen. Maar het is aan jezelf om je relatie leuk te houden en je partner het gevoel te geven dat je er elke dag voor kiest om bij hem of haar te zijn en dat je dat waardeert. En vice versa.
Absoluut, maar dan noem ik het geen date.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als het een leuk iemand is, is het toch leuk om je vriendenkring uit te breiden?
Kijk uit! Trap er niet in! Het is vis!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:31 schreef erikje14 het volgende:
[..]
ghehe, ik val in herhalingook nog nooit op
Ja dat vind ik ookquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:29 schreef Ripley het volgende:
Als het een leuk iemand is, is het toch leuk om je vriendenkring uit te breiden?
moet je wel eerst weten hoe het voelt om verliefd te zijnquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:33 schreef lichtekooi het volgende:
Als je al heel lang samen bent en je word verlieft op iemand anders, ga je dan weg omdat verliefdheid beter is?
is dat het betere?
want dan neem je dus wel 'genoegen' met een minder heftig gevoel.
Verkapte Dawg is hier postquote:
Even genoeg van Fok!quote:
Haha, neequote:
Dan moet diegene eerst eens gaan uitzoeken of het écht verliefdheid is..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:33 schreef lichtekooi het volgende:
Als je al heel lang samen bent en je word verlieft op iemand anders, ga je dan weg omdat verliefdheid beter is?
is dat het betere?
want dan neem je dus wel 'genoegen' met een minder heftig gevoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |