Misschien wil Kluts even een blind date regelenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:08 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Goede huisgenote heb je.Ik moest net zelf door de regen naar de AH.
Over het algemeen genomen hebben mensen met relaties de neiging om te denken dat je niet single by choice bent.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:06 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dat is toch niet altijd omdat ze je zielig vinden? Het kan toch ook zijn dat ze echt denken dat iemand bij je past?
Volgens mij kun je beter iemand op een andere manier leren kennen dan met de insteek daten. Uiteindelijk ga je met die ander ook wel daten, maar dan heb je imo al een andere insteek en hoef je elkaar niet helemaal te leren kennen. Daten geeft irritante verwachtingen, als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:05 schreef Ripley het volgende:
Ow, ik ben wel benieuwd hoezo je dat vindt dan
Af en toe kunnen we elkaar schieten, maar het is echt een lieverd ja.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:08 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Goede huisgenote heb je.Ik moest net zelf door de regen naar de AH.
Herkenbaar, toen mijn relatie over ging was iedereen in shock omdat het zo goed ging tussen ons...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Over het algemeen genomen hebben mensen met relaties de neiging om te denken dat je niet single by choice bent.
Het is idd leuk als mensen zeggen dat je goed bij elkaar past, maar het slaat nergens op.
Toen ik uit elkaar ging met mijn ex snapte niemand dat, want we waren zo'n leuk stel en pasten zo goed bij elkaar!Blijkbaar niet.
Ik doe niet aan blind dates. Eerst een vleeskeuring.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Misschien wil Kluts even een blind date regelen
Ik snap wel wat je bedoeld. en daar geef ik je gelijk in ook...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:11 schreef Nouk84 het volgende:
En ik ben weer een ster in het ruk verwoorden van dit![]()
Daar zit wat in, maar je moet ook daten met de insteek dat het een gezellige dag/avond word, en niet dat het je levens partner zal gaan worden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je beter iemand op een andere manier leren kennen dan met de insteek daten. Uiteindelijk ga je met die ander ook wel daten, maar dan heb je imo al een andere insteek en hoef je elkaar niet helemaal te leren kennen. Daten geeft irritante verwachtingen, als je het mij vraagt.
En ik ben weer een ster in het ruk verwoorden van dit![]()
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Over het algemeen genomen hebben mensen met relaties de neiging om te denken dat je niet single by choice bent.
Het is idd leuk als mensen zeggen dat je goed bij elkaar past, maar het slaat nergens op.
Toen ik uit elkaar ging met mijn ex snapte niemand dat, want we waren zo'n leuk stel en pasten zo goed bij elkaar!Blijkbaar niet.
In theorie waren we ook een goeie match, pasten we bij elkaar en vulden we elkaar aan op vlakken waar dat nodig was. Maar dat is niet altijd genoeg.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:11 schreef djayzz het volgende:
[..]
Herkenbaar, toen mijn relatie over ging was iedereen in shock omdat het zo goed ging tussen ons...
al zul je die uiteindelijk toch wel eens tegen het lijf willen lopenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
Daar zit wat in, maar je moet ook daten met de insteek dat het een gezellige dag/avond word, en niet dat het je levens partner zal gaan worden.
Inderdaad![]()
Idd. Ook echt iets wat je op dat moment niet wil horen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:13 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Die zin hoor je wel vaker bij breakups van stelletjes.
Dat bewijst maar weer dat mensen niet moet proberen een oordeel te geven over een relatie en dat singles eens niet zo naar een stel moeten kijken. 9 van de 10 stelletjes lijken imo gelukkig, maar niemand weet wat er écht speeltquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:11 schreef djayzz het volgende:
Herkenbaar, toen mijn relatie over ging was iedereen in shock omdat het zo goed ging tussen ons...
Klopt helemaal.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat bewijst maar weer dat mensen niet moet proberen een oordeel te geven over een relatie en dat singles eens niet zo naar een stel moeten kijken. 9 van de 10 stelletjes lijken imo gelukkig, maar niemand weet wat er écht speelt
Dat is waar, alleen soms heb ik het idee dat mensen die zelf niet gelukkig zijn (zonder of met relatie)graag willen denken dat het nergens echt goed is en dat denk ik wel.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat bewijst maar weer dat mensen niet moet proberen een oordeel te geven over een relatie en dat singles eens niet zo naar een stel moeten kijken. 9 van de 10 stelletjes lijken imo gelukkig, maar niemand weet wat er echt speelt
Wacht even, let me get this straight. Kan ik hieruit concluderen dat jij niet gelukkig bent en graag denkt dat elke relatie ruk is?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:19 schreef lichtekooi het volgende:
Dat is waar, alleen soms heb ik het idee dat mensen die zelf niet gelukkig zijn (zonder of met relatie)graag willen denken dat het nergens echt goed is en dat denk ik wel.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat bewijst maar weer dat mensen niet moet proberen een oordeel te geven over een relatie en dat singles eens niet zo naar een stel moeten kijken. 9 van de 10 stelletjes lijken imo gelukkig, maar niemand weet wat er écht speelt
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:17 schreef Nouk84 het volgende:
Ik hoor de mensen nog zeggen dat het gewoon klopte met mijn ex. Fijn, maar daar heb je soms niks aan.
Niet waar. Mensen kiezen er soms voor om in een relatie te blijven waarin je elkaar duldt, en uit gewoonte.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:19 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dat is waar, alleen soms heb ik het idee dat mensen die zelf niet gelukkig zijn (zonder of met relatie)graag willen denken dat het nergens echt goed is en dat denk ik wel.
Neequote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wacht even, let me get this straight. Kan ik hieruit concluderen dat jij niet gelukkig bent en graag denkt dat elke relatie ruk is?
Ik zou toch bijna zeggen dat de helft van de relaties onder het motto, "het is beter dan alleen" is, als ik sommige mensen hoor pratenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:23 schreef Kluts het volgende:
Niet waar. Mensen kiezen er soms voor om in een relatie te blijven waarin je elkaar duldt, en uit gewoonte.
Als het zo moet, ben ik liever alleen. Maar het is aan jezelf om je relatie leuk te houden en je partner het gevoel te geven dat je er elke dag voor kiest om bij hem of haar te zijn en dat je dat waardeert. En vice versa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |