abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:09:48 #26
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_69859031
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:08 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Goede huisgenote heb je. Ik moest net zelf door de regen naar de AH.
Misschien wil Kluts even een blind date regelen
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_69859057
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:06 schreef lichtekooi het volgende:

[..]

Dat is toch niet altijd omdat ze je zielig vinden? Het kan toch ook zijn dat ze echt denken dat iemand bij je past?
Over het algemeen genomen hebben mensen met relaties de neiging om te denken dat je niet single by choice bent.

Het is idd leuk als mensen zeggen dat je goed bij elkaar past, maar het slaat nergens op.
Toen ik uit elkaar ging met mijn ex snapte niemand dat, want we waren zo'n leuk stel en pasten zo goed bij elkaar! Blijkbaar niet.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:11:02 #28
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_69859080
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:05 schreef Ripley het volgende:
Ow, ik ben wel benieuwd hoezo je dat vindt dan
Volgens mij kun je beter iemand op een andere manier leren kennen dan met de insteek daten. Uiteindelijk ga je met die ander ook wel daten, maar dan heb je imo al een andere insteek en hoef je elkaar niet helemaal te leren kennen. Daten geeft irritante verwachtingen, als je het mij vraagt.

En ik ben weer een ster in het ruk verwoorden van dit
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_69859092
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:08 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Goede huisgenote heb je. Ik moest net zelf door de regen naar de AH.
Af en toe kunnen we elkaar schieten, maar het is echt een lieverd ja.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:11:19 #30
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_69859093
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:10 schreef Kluts het volgende:

[..]

Over het algemeen genomen hebben mensen met relaties de neiging om te denken dat je niet single by choice bent.

Het is idd leuk als mensen zeggen dat je goed bij elkaar past, maar het slaat nergens op.
Toen ik uit elkaar ging met mijn ex snapte niemand dat, want we waren zo'n leuk stel en pasten zo goed bij elkaar! Blijkbaar niet.
Herkenbaar, toen mijn relatie over ging was iedereen in shock omdat het zo goed ging tussen ons...
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_69859106
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:09 schreef Ripley het volgende:

[..]

Misschien wil Kluts even een blind date regelen
Ik doe niet aan blind dates. Eerst een vleeskeuring.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_69859126
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:11 schreef Nouk84 het volgende:

Ik snap wel wat je bedoeld. en daar geef ik je gelijk in ook...
je leert iemand dan toch op een andere manier kennen (meestal) dan bv gewoon in je vriendengroep oid.

het gros stelt zich met daten toch net iets anders op dan normaal....
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:12:21 #33
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_69859131
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:11 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Volgens mij kun je beter iemand op een andere manier leren kennen dan met de insteek daten. Uiteindelijk ga je met die ander ook wel daten, maar dan heb je imo al een andere insteek en hoef je elkaar niet helemaal te leren kennen. Daten geeft irritante verwachtingen, als je het mij vraagt.

Daar zit wat in, maar je moet ook daten met de insteek dat het een gezellige dag/avond word, en niet dat het je levens partner zal gaan worden.

Inderdaad
pi_69859163
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:10 schreef Kluts het volgende:

[..]

Die zin hoor je wel vaker bij breakups van stelletjes.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_69859192
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:11 schreef djayzz het volgende:

[..]

Herkenbaar, toen mijn relatie over ging was iedereen in shock omdat het zo goed ging tussen ons...
In theorie waren we ook een goeie match, pasten we bij elkaar en vulden we elkaar aan op vlakken waar dat nodig was. Maar dat is niet altijd genoeg.
pi_69859212
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:12 schreef djayzz het volgende:

[..]

Daar zit wat in, maar je moet ook daten met de insteek dat het een gezellige dag/avond word, en niet dat het je levens partner zal gaan worden.

Inderdaad
al zul je die uiteindelijk toch wel eens tegen het lijf willen lopen
pi_69859222
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:13 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Die zin hoor je wel vaker bij breakups van stelletjes.
Idd. Ook echt iets wat je op dat moment niet wil horen.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:15:11 #38
220609 Nouk84
pi_69859228
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:11 schreef djayzz het volgende:
Dat bewijst maar weer dat mensen niet moet proberen een oordeel te geven over een relatie en dat singles eens niet zo naar een stel moeten kijken. 9 van de 10 stelletjes lijken imo gelukkig, maar niemand weet wat er écht speelt
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:16:29 #39
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_69859272
Wij pasten ook echt wel bij elkaar. Het werdt gewoon saai.
Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:17:13 #40
220609 Nouk84
pi_69859306
Ik hoor de mensen nog zeggen dat het gewoon klopte met mijn ex. Fijn, maar daar heb je soms niks aan.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:17:37 #41
187891 Ofresca
Lucky you.
pi_69859319
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:09 schreef djayzz het volgende:

[..]

Wanneer ga ik jou eens zien trouwens?
Geen idee.
pi_69859322
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:15 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Dat bewijst maar weer dat mensen niet moet proberen een oordeel te geven over een relatie en dat singles eens niet zo naar een stel moeten kijken. 9 van de 10 stelletjes lijken imo gelukkig, maar niemand weet wat er écht speelt
Klopt helemaal.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:19:03 #43
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_69859386
quote:

[..]

Dat bewijst maar weer dat mensen niet moet proberen een oordeel te geven over een relatie en dat singles eens niet zo naar een stel moeten kijken. 9 van de 10 stelletjes lijken imo gelukkig, maar niemand weet wat er echt speelt
Dat is waar, alleen soms heb ik het idee dat mensen die zelf niet gelukkig zijn (zonder of met relatie)graag willen denken dat het nergens echt goed is en dat denk ik wel.
Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:21:07 #44
220609 Nouk84
pi_69859461
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:19 schreef lichtekooi het volgende:
Dat is waar, alleen soms heb ik het idee dat mensen die zelf niet gelukkig zijn (zonder of met relatie)graag willen denken dat het nergens echt goed is en dat denk ik wel.
Wacht even, let me get this straight. Kan ik hieruit concluderen dat jij niet gelukkig bent en graag denkt dat elke relatie ruk is?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:21:42 #45
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_69859477
quote:

[..]

quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:17 schreef Nouk84 het volgende:
Ik hoor de mensen nog zeggen dat het gewoon klopte met mijn ex. Fijn, maar daar heb je soms niks aan.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:22:31 #46
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_69859499
Gelukkig vindt iedereen in mijn omgeving dat mijn exen totaal niet bij me pasten
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_69859517
ok zij huisartsassistentes over het algemeen zo dom? of l;igt het aan de praktijk waar ik zit
pi_69859528
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:19 schreef lichtekooi het volgende:

[..]

Niet waar. Mensen kiezen er soms voor om in een relatie te blijven waarin je elkaar duldt, en uit gewoonte.
Als het zo moet, ben ik liever alleen. Maar het is aan jezelf om je relatie leuk te houden en je partner het gevoel te geven dat je er elke dag voor kiest om bij hem of haar te zijn en dat je dat waardeert. En vice versa.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:24:04 #49
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_69859547
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:21 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Wacht even, let me get this straight. Kan ik hieruit concluderen dat jij niet gelukkig bent en graag denkt dat elke relatie ruk is?
Nee

Ik bedoel juist andere.
dan zou je denken dat niemand samen blijft en dat wil ik niet eens denken.
pi_69859624
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:23 schreef Kluts het volgende:
Niet waar. Mensen kiezen er soms voor om in een relatie te blijven waarin je elkaar duldt, en uit gewoonte.
Als het zo moet, ben ik liever alleen. Maar het is aan jezelf om je relatie leuk te houden en je partner het gevoel te geven dat je er elke dag voor kiest om bij hem of haar te zijn en dat je dat waardeert. En vice versa.
Ik zou toch bijna zeggen dat de helft van de relaties onder het motto, "het is beter dan alleen" is, als ik sommige mensen hoor praten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')