eerst knuffelen en zoenen (niet teveel zoenen....) en dan als je het echt niet meer houdt neuken en daarna weer knuffelen en zoenenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:45 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, en als je pech hebt komen er kindjes van...
Knuffelen en zoenen is idd
Je punt is duidelijkquote:
hmmmm ik weet niet of dat een voordeel of een nadeel isquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:47 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Van dat eerste heb ik dan weer geen last, mn kindertjesfabriek heeft een constructiefoutje
Je deed ook al raar toen je wel een vriendje had, alleen dit is anders raarquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
eerst knuffelen en zoenen (niet teveel zoenen....) en dan als je het echt niet meer houdt neuken en daarna weer knuffelen en zoenen![]()
murm gaat raar doen als ze geen vriendje heeft
Heb nog steeds geen knuffelbeer gevonden van een meter of 2, zou meteen mn probleem opgelost zijnquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:48 schreef Murmeli het volgende:
eerst knuffelen en zoenen (niet teveel zoenen....) en dan als je het echt niet meer houdt neuken en daarna weer knuffelen en zoenen![]()
murm gaat raar doen als ze geen vriendje heeft
Voor mij een voordeel, wil toch geen spruiten, nooit gewild ookquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:48 schreef Murmeli het volgende:
hmmmm ik weet niet of dat een voordeel of een nadeel is
Bindingsangst enzquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je deed ook al raar toen je wel een vriendje had, alleen dit is anders raar
er is er laatst nog eentje beschikbaar gekomen.....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:49 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Heb nog steeds geen knuffelbeer gevonden van een meter of 2, zou meteen mn probleem opgelost zijn
Waarom niet teveel zoenen ? (te veel is nooit goed maar ben benieuwd)quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
eerst knuffelen en zoenen (niet teveel zoenen....)
nja 30 was wel goed opzichquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:51 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)ger-dan-vrouwen.html
Heren/Dames, is dat zo?
Die wil ik ook heel niet, ik wil een pluche, die niet teruglultquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:51 schreef Murmeli het volgende:
er is er laatst nog eentje beschikbaar gekomen.....
maar die hoeft ff niks zegt ie
Wil wel ff 10 jaar terug in de tijd hoor, zou een hoop ongemakken schelenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:51 schreef Nouk84 het volgende:
Heren/Dames, is dat zo?
Nee hoor, was niet zo bedoeldquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:51 schreef Murmeli het volgende:
oja dat....
toen dacht ik nog: oh riepen jullie mij?
Dat is niet goed hequote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik welJammer dat zijn vriendin hier ook rondloopt!
Nee, die vriendin moet wegquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:53 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Wil wel ff 10 jaar terug in de tijd hoor, zou een hoop ongemakken schelen
Jah, 21quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:51 schreef Nouk84 het volgende:
Heren/Dames, is dat zo?
Nee, dan heb je gewoon een excuusquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]![]()
als ik gewoon alleen in emoticons praat kan ik niet zoveel verkeerd zeggen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |