Ja, zeg dat tegen Jitzequote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Och och, het alfamannetje moet staand plassen om zijn dominatie te kunnen tonen.![]()
Wc -dienst zou je moeten krijgen.
Lekker in de trein-wc.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach lul niet zo slap. Overigens in openbare gelegenheden is zitten sowieso niet echt aan te raden.
En dan nog..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, zeg dat tegen JitzeThuis plas ik altijd zittend. Waarom staan als ik kan zitten, kom nou.
Ceiling cat.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan nog..
Wie ziet het nou dat je zittend plast...
Noes...quote:
Dat klinkt ook wel mannelijk trouwensquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, zeg dat tegen JitzeThuis plas ik altijd zittend. Waarom staan als ik kan zitten, kom nou.
En dat deed dan vwo.quote:Op maandag 24 november 2008 04:10 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ok, voor alle duidelijkheid, het stukje waar jij die 3 miljoen smileys postte was gewoon serieus bedoelt. Echt.
Ik geef alleen antwoord op een vraag of een stelling als ik dat zelf wilt, uiteraard.
Hij doet nu vmbo?quote:
Nee, kwam het toevallig tegen (via een link naar een andere post in dat topic.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:35 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jij zit posts van Emimich uit 2008 door te lezen?
Zie het als een boek dat je even weg legt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:35 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jij zit posts van Emimich uit 2008 door te lezen?
Niemandquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan nog..
Wie ziet het nou dat je zittend plast...
Het was 4 uur in de ochtend he...quote:
Je hebt die ook met tekst.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:35 schreef 3lmo het volgende:
Iedereen zit te haten omdat ik die powerrangers.gif post.
Die is nog leukerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:38 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je hebt die ook met tekst.
"Lol i'm red ranger!'
Even opzoeken.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:38 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je hebt die ook met tekst.
"Lol i'm red ranger!'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |