Nee, tegen jou, kleine.quote:
Maar ik voelde me niet aangesprokenquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Tegen jou.
Maar tegen Bobby zou het ook toepasselijk zijn.
Het is ook zeer moeilijk om een deuk in vloeibare boter te slaanquote:
Een zeer positieve kan ik je melden. Sindsdien kan ik weer paardrijden, alles duidelijk horen en zien en tevens is mijn geheugen er ook op vooruitgegaan. Ik kan je vertellen dat het echt het beste is dat me ooit is overkomen en kan het dan ook iedereen aanraden.quote:
Leg hem even uit aan de kijkers thuis.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is ook zeer moeilijk om een deuk in vloeibare boter te slaan
Je bent zelf raar.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mannen die paardrijden zijn vrijwel altijd raar.
Die zijn van het zittend plassen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mannen die paardrijden zijn vrijwel altijd raar.
Mannen die plassenquote:
Klopt, kom je daar nu pas achter?quote:
Ja wat is daar mis mee?quote:
Volgens sommige FOK!kers ben je minder mannelijk als je zittend plast.quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens de meeste Nederlanders ben je minder mannelijk als je zittend plast.
Ach lul niet zo slap. Overigens in openbare gelegenheden is zitten sowieso niet echt aan te raden.quote:
Och och, het alfamannetje moet staand plassen om zijn dominatie te kunnen tonen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens sommige FOK!kers ben je minder mannelijk als je zittend plast.
Dat sowieso, alleen thuis, dat scheelt schoonmakenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach lul niet zo slap. Overigens in openbare gelegenheden is zitten sowieso niet echt aan te raden.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Och och, het alfamannetje moet staand plassen om zijn dominatie te kunnen tonen.![]()
Wc -dienst zou je moeten krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |