quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:00 schreef freecell het volgende:
Wat een maag-omdraai-plaatje op de fp bij dat automutilatie-bericht trouwens. Ik werd er even naar van, maar vroeg me af of dat aan mij lag of niet?
Absoluut waar. Tis dat ik te lang geleden ontbeten heb, anders had ik er nog een keer van kunnen genietenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:00 schreef freecell het volgende:
Wat een maag-omdraai-plaatje op de fp bij dat automutilatie-bericht trouwens. Ik werd er even naar van, maar vroeg me af of dat aan mij lag of niet?
Dat bedoel ik.. Ik had dit plaatje 6 of 7 jaar geleden niet moeten zien in ieder geval...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Absoluut waar. Tis dat ik te lang geleden ontbeten heb, anders had ik er nog een keer van kunnen genieten![]()
Bijzonder ongepast en stijlloos. Plus ik denk dat het onze zwakkere broeders en zusters op slechte ideeën kan brengen
Als ik labielerder zou zijn dan nu, zou ik ook zoiets hebben van: 'joah, best een goed plan, als de pijn in de binnenkant dan wegtrekt'...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:06 schreef freecell het volgende:
Dat bedoel ik.. Ik had dit plaatje 6 of 7 jaar geleden niet moeten zien in ieder geval...
Hoezo, zet het dan aan tot zelf krassen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.. Ik had dit plaatje 6 of 7 jaar geleden niet moeten zien in ieder geval...
Het doet mij ook niks.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Welkom in Nederland waar niks meer als schokkend ervaren wordt. We raken afgestompt. Het doet mij niks. Blijkbaar de MOD's daar ook niet.
Ook niet als je bedenkt dat iemand die krast zo de weg kwijt is dat hij dit als enige manier ziet om zijn pijn te 'kanaliseren'?quote:
Die kans zit er zeker wel in inderdaad. Als ik dit zie dan doet het zelfs nog een soort van *tjik!* in mijn maag. En het is al zo lang geleden. Ik word er een beetje verdrietig van dat er nog zoveel mensen zijn die zich NU zo voelen en als ik dat plaatje zie voel ik even exact hoe zij zich voelen. En daar zit hem het gevaar in, dat iemand die het herkent zich teveel in dat gevoel laat meeslepen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoezo, zet het dan aan tot zelf krassen?
Ik vind het ook wel een schokkend plaatje, maar ook op een bepaalde manier wel helder; ik heb niet zo'n beeld bij automutilatie, ofzo. Het is wel een fenomeen dat ik moeilijk te begrijpen vind (interessant artikel, trouwens!).
Ik ken alleen maar het uitdrukken van peuken op armen (heb ooit een zomer in de wasserette van een inrichting gewerkt).
niet echt waar. Beetje generaliserend. Lein, Freecell en mijzelf bijvoorbeeld (en zo ken ik er meer die sommige dingen echt mijden ofzo) vinden dat dus niet normaal en zijn dus zeker niet afgestompt...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Welkom in Nederland waar niks meer als schokkend ervaren wordt. We raken afgestompt. Het doet mij niks. Blijkbaar de MOD's daar ook niet.
Zou ik niet direct aan denken. Zo'n plaatje op zich zelf doet mij niks. Op mij hebben plaatjes nauwelijks invloed. Brengt mij iig niet op foute ideeën. Ik ben erg rationeel ingesteld misschien soms wel tequote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ook niet als je bedenkt dat iemand die krast zo de weg kwijt is dat hij dit als enige manier ziet om zijn pijn te 'kanaliseren'?
Ik denk dat je geschokt raakt door dit soort plaatjes als je (no offence! kan het niet goed vertalen) niet helemaal stevig staat. Dit kan net het zetje zijn dat je om doet vallen. Als het ware. En als je niet geschokt raakt, sta je kennelijk stevig genoeg of kan je je niet voorstellen wat krassen met een mens doet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:23 schreef DarkElf het volgende:
niet echt waar. Beetje generaliserend. Lein, Freecell en mijzelf bijvoorbeeld (en zo ken ik er meer die sommige dingen echt mijden ofzo) vinden dat dus niet normaal en zijn dus zeker niet afgestompt...
Hoewel ik het meer heb met dierenleed trouwens, er zijn dus ook bepaalde berichten die ik echt niet open...
Moh ik vind dit een beetje een harde uitspraakquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Zou ik niet direct aan denken. Zo'n plaatje op zich zelf doet mij niks. Op mij hebben plaatjes nauwelijks invloed. Brengt mij iig niet op foute ideeën. Ik ben erg rationeel ingesteld misschien soms wel te. Maar als je emotioneel een wrak bent kan het mogelijk aanzetten tot ja.
Oh, ik heb me er zelf nooit mee bezig gehouden, en het zou mij nergens toe aanzetten of wat dan ook. Maar dat zegt niet dat ik het niet schokkend vind dat anderen wel krassen. Daaom vind ik het ook een naar plaatje, omdat ik weet dat het gebeurt. Noem het een beetje empathie voor mensen met psychische problemenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Zou ik niet direct aan denken. Zo'n plaatje op zich zelf doet mij niks. Op mij hebben plaatjes nauwelijks invloed. Brengt mij iig niet op foute ideeën. Ik ben erg rationeel ingesteld misschien soms wel te. Maar als je emotioneel een wrak bent kan het mogelijk aanzetten tot ja.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:34 schreef freecell het volgende:
Aanzetten tot niet meer, wel geweest inderdaad. Voor mij is het meer als iemand die altijd door zijn papa met een riem geslagen is en die dan ineens precies zo'n riem in de winkel ziet ofzo.
Lekker voorbeeld weer
Mijn vader?quote:
Nou ja, ik vind het plaatje hier -voor mijn eigen beeldvorming- niet zo misplaatst. Zeker i.c.m. dat artikel; ik denk dat het plaatje wel wat weergeeft van wat de onderzoeker zegt. Voor mij, dan.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:29 schreef DarkElf het volgende:
Dat het kan aanzetten tot zie ik zelf niet (gelukkig denk ik) maar ik vind het gewoon onnodig plastisch
Ik heb gewoon vaak bij plaatjes dat ik denk: is dat nou écht nodig?
Ik heb m één keer zijdelings toevallig gezien. En m de hand geschud. Maar meer dan dat nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:38 schreef freecell het volgende:
Mijn vader?
Ken je de man? Zo ja: foei!Z nee, het zij je vergeven
Mijn vader zou me echt nooit iets aandoen gelukkig
Het is niet een beetje genaraliserend, maar in grote lijnen is er weing dat in Nederland nog als schokkend wordt ervaren.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
niet echt waar. Beetje generaliserend. Lein, Freecell en mijzelf bijvoorbeeld (en zo ken ik er meer die sommige dingen echt mijden ofzo) vinden dat dus niet normaal en zijn dus zeker niet afgestompt...
Hoewel ik het meer heb met dierenleed trouwens, er zijn dus ook bepaalde berichten die ik echt niet open...
Daar heb ik me dan weer niet echt mee bezig gehoudenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, ik heb me er zelf nooit mee bezig gehouden, en het zou mij nergens toe aanzetten of wat dan ook. Maar dat zegt niet dat ik het niet schokkend vind dat anderen wel krassen. Daaom vind ik het ook een naar plaatje, omdat ik weet dat het gebeurt. Noem het een beetje empathie voor mensen met psychische problemen
Freecell, kan me wel voorstellen hoor, dat het als ervaringsdeskundige toch even slikken is
Is ook wel een beetje zo; het lijkt soms wel alsof het steeds groter, viezer en enger moet in bijvoorbeeld De Telegraaf. Maar dat wil niet zeggen dat ik (of DE, of Freecell, of Lein), dat niet smakeloos mag vinden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Het is niet een beetje genaraliserend, maar in grote lijnen is er weing dat in Nederland nog als schokkend wordt ervaren.
De Telegraafquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:47 schreef ColdFeet het volgende:
Is ook wel een beetje zo; het lijkt soms wel alsof het steeds groter, viezer en enger moet in bijvoorbeeld De Telegraaf. Maar dat wil niet zeggen dat ik (of DE, of Freecell, of Lein), dat niet smakeloos mag vinden.
Ik ben ook fan van mijn oudersquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:49 schreef freecell het volgende:
Ik ben fan van mijn ouders
En mijn mama heeft een fan-hyves omdat ze schrijfster is, zo tof
Al weg gevlogen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Daar heb ik me dan weer niet echt mee bezig gehouden. Het maakt mij iig weinig uit of dat plaatje er nu wel staat of niet staat.
Oh er vloog een kraai tegen mijn raam aan. Het beest leeft nog.
Dat zeg ik ook niet,quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is ook wel een beetje zo; het lijkt soms wel alsof het steeds groter, viezer en enger moet in bijvoorbeeld De Telegraaf. Maar dat wil niet zeggen dat ik (of DE, of Freecell, of Lein), dat niet smakeloos mag vinden.
Eens. Televaag is echt een ramp. Maar de televaag valt nog mee met dat soort kranten in bijvoorbeeld Engeland of Duitsland(Bild Zeitung).quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja dat is helaas zo. Alles moet snel snel snel. Tijd voor een goed interview en inhoudelijk goede programma's is alleen mogelijk om 0.00(Casa Luna) of Zomergasten. Alles moet op DWDD snelheid er niet meer nagedacht wordt. Zie de vele spoeddebatten in de tweede kamer. Alles moet met de waan van de dag.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:54 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet,
Voor mij hoeft het ook allemaal niet. Het doet me verder weinig. Ik vind het alleen smakeloos. Het lijkt afentoe wel of 'de nederalnder' meer en meer Tokkie wordt.
Ja vooral de toon. Hoe groter (en lelijker) het lettertype en de foto, hoe minder het me eigenlijk doet. Als we gaan tellen hoe vaak een vervoeging van het woord schokken in een schreeuwende krantenkop wordt gebruikt, dan zou een buitenstaander kunnen concluderen dat ons land in een permanente shocktoestand verkeert.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:47 schreef ColdFeet het volgende:
Is ook wel een beetje zo; het lijkt soms wel alsof het steeds groter, viezer en enger moet in bijvoorbeeld De Telegraaf.
kokostaaaaartquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:03 schreef Memento-Mori het volgende:
ik weet t nog niet.. hebben jullie tips?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:03 schreef Memento-Mori het volgende:
Details?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Zijn doktersassistentes over het algemeen zo dom? of ligt het aan mijn praktijk... zucht
Het ligt aan jouw praktijk, vrees ik.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Zijn doktersassistentes over het algemeen zo dom? of ligt het aan mijn praktijk... zucht
Mijn vriend zei gisteren nog: "Wij hebben een perfecte cakerelatie. You like to bake 'em, I love to eat 'em."quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het ligt aan jouw praktijk, vrees ik.
Muis, dat is zo het voordeel van een echtgenoot-tevens-vuilnisbak: het komt hier altijd wel op
Ik heb een talgbultje op mn arm en die wil ik weglaten halen. Vorig jaar zat dat bultje er en wist ik niet dat t een talgbultje was dus belde ik om n afspraak te maken om t weg te laten halen, afspraak staat. Word ik een dag later terug gebeld dat er maar 1 v/d 3 huisartsen zich ermee bezig houdt en er een nieuwe afspraak moet maken. (toen bleek de HA op zich ook niet heel slim want ik moest eerst komen om het te laten beoordelen, noemde ze het een vetbultje, afspraak gemaakt, lag ik open was het een tagbult, die heeft ze om n vage reden niet verwijderd maar alleen de talg eruit gedrukt, ging flink ontsteken, ontsteking over: nog steeds een bult)quote:
18 cent euroshopperbroodjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:03 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:14 schreef ColdFeet het volgende:
Boh. De regen is overgewapperd naar Vlaanderen
Je wéét het niet natuurlijkquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:09 schreef Memento-Mori het volgende:
Mja tis ook geen ramp, wel vervelend, zo moeilijk is het allemaal niet toch? om ietsgoed in te plannen
Wel als je bijv. een doktersass. in opleiding bent of nog niet vaak met dit bijltje/bultje gehakt hebt.. er zijn vaak een aantal factoren waardoor dingen toch anders gepland moeten worden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:09 schreef Memento-Mori het volgende:
Mja tis ook geen ramp, wel vervelend, zo moeilijk is het allemaal niet toch? om ietsgoed in te plannen
Ik ga een chocoladewhiskeytaart maken voor vaderdag.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:21 schreef Muis006 het volgende:
Bakken!
Ik mag volgende week met vaderdag pas weer. Mijn moeder vond het wat te gortig worden met al die baksels.
Hahahaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ga een chocoladewhiskeytaart maken voor vaderdag.. Een variatie op het gebruikelijke flesje whiskey dat ik 'm geef bij zulke gelegenheden.
Als het me nou ook nog lukt om er ergens een Feyenoordlogo op te fabriceren, is het helemaal een schot in de roos denk ik!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:01 schreef freecell het volgende:
[..]
HahahaDat zou ik heel tof vinden als ik papa was
250 gr boter, in klontjesquote:
4 shotjes wodka, 1 creme de peche (bij gewone cosmo's is dat triple sec of cointreau), het sap van een limoen en cranberrysap naar smaak. Ik geloof dat dat officieel 4 of 6 shots was, maar ik vond het originele recept te straf.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
CF, hoe maakte jij nou precies die peach cosmo's?.
Dank je wel! Ik vond 't erg lekker.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
4 shotjes wodka, 1 creme de peche (bij gewone cosmo's is dat triple sec of cointreau), het sap van een limoen en cranberrysap naar smaak. Ik geloof dat dat officieel 4 of 6 shots was, maar ik vond het originele recept te straf.
Leuk om een bevroren framboos in je cocktailglas te gooien
Tut tutquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:09 schreef DarkElf het volgende:
t goot net keihard, natuurlijk net toen ik mijn voiture uit moest omdat ik thuis was
Maar goed, Spaans was weer heel erg leukNog 4 lessen hierna en dan is het grote vakantie zeg maar..
Als ik na de vakantie het nog leuk denk te vinden ga ik voor de 2e keer verlengen
Nu thee en een koekjeen straks denk ik maar eens lekker in bad ...
Ja en dat muts A nog zegt dat er 30minuten voor ingepland moet worden en muts B dat 2 seconden later alsnog niet goed invoert.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wel als je bijv. een doktersass. in opleiding bent of nog niet vaak met dit bijltje/bultje gehakt hebt.. er zijn vaak een aantal factoren waardoor dingen toch anders gepland moeten worden.
Maar ik begrijp dat het naar de patient toe vaak wat warrig overkomt.
Wat ik slecht hieraan vind is dat ze beloven terug te bellen en dat niet gebeurd.
Probeer anders de oogkliniek van het HAGA in Den Haag, of het oogziekenhuis in Rotterdamquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:07 schreef Den_Haag het volgende:
Isa en ik zijn tot de conclusie gekomen dat alle oogartsen in Nederland waarschijnlijk zijn gaan werken in prive-klinieken en de hele dag alleen maar ogen laseren.
Zelfs in Assen is er pas plek in september
gelukkig gaat morgen mijn huisarts maar even een belrondje doen.
Tried that first onequote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Probeer anders de oogkliniek van het HAGA in Den Haag, of het oogziekenhuis in Rotterdam
oogziekenhhuis R´dam is wel goed D_Hquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:54 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Tried that first one13 weken
Oogziekenhuis Rotje zal ik nog proberen. Maarvoor het meedenken
Kom je er wel met slechts 1 oog uit terug.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:28 schreef Bluezz het volgende:
In mijn ziekenhuis :
Oogheelkunde 2 wkn. 0251-265660
(rode kruisziekenhuis Beverwijk)
Een blinde zou ervoor tekenen!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Kom je er wel met slechts 1 oog uit terug.
verzorgt worden door Bluezzzquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:28 schreef Bluezz het volgende:
In mijn ziekenhuis :
Oogheelkunde 2 wkn. 0251-265660
(rode kruisziekenhuis Beverwijk)
Kleedt u zich maar vast uit hoor Haagse meneerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:46 schreef Stereotomy het volgende:
Heb gestudeerd en salsapasjes doorgenomen. Morgen ga ik afstuderen.![]()
![]()
Voel je je aangesproken? Dan zit er een kern van waarheid in! Ik ben alweer meer dan een uur uit bed, en eerste vaak voor vandaag is ook al gedaan. Vandaag zal een goede dag worden!quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:49 schreef Stereotomy het volgende:
Op wat spleetogen na lijk je mijn ouders wel
even vandaag afwachten wat de huisarts kan regelen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 06:22 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
D_H laat maar horen of ik doktervriendje van papa moet bellen.
maar hoe komt lein naar jou zonder TomTom?quote:Op woensdag 10 juni 2009 07:19 schreef kaasplankje het volgende:
Lein!
morning, lekker geslapen babe?Ik heb de tomtom van jullie nog, ik durfde m niet in het dashboardkastje achter te laten in de stad en nu ligt ie nog hier..
vergeten
Dan hoef je niet te zoeken dus
quote:Op woensdag 10 juni 2009 07:21 schreef Den_Haag het volgende:
maar hoe komt lein naar jou zonder TomTom?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 07:50 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen gij-lieden!
Hier vandaag een bijzonder hectische dag.
Over 10 minuten komt de oppas-uk, die gaat rond tienen weer weg, dan slaapt mijn hummel, daarna moet ik naar oma (85 vandaag) met hummel, op de fiets. Ik hoop dus dat het weer beter wordt, haha, gelukkig heeft HIJ een regenscherm en een waterdicht jasje, ik nietik heb alleen een kindje tegen de regen.
Daarna op de terugreis wat boodschappen doen met een inmiddels bekaf kind. Daarna naar huis, kind in bed, even bijkomen, de oppas opvangen en instrueren (dat pikken 15-jarigen nog) en daarna uit eten met oma en Tara's moeder, haar man en TARA's broertje. Tara's mama was namelijk gisteren ook nog eens 20 jaar getrouwd.
Ow en morgen om 9:00 bij mijn ouders zijn, baby droppen, opgehaald worden voor trouwerij en pas om LAAAAAT weer terug bij mijn ouders, blijven we daar maar slapen. Daarna 's avonds een feestje.
Te veel feestjes
dat zeg ik ook nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:41 schreef Den_Haag het volgende:
dat zeg ik ook nietEr is weinig mis met mijn richtingsgevoel! Waar baseer je die stelling op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij gaat naar de kapperquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:06 schreef freecell het volgende:
Ow DE, dat is inderdaad iets wat op je zenuwen werkt
Kofferbak werkt vermoedelijk nog harder op je zenuwen trouwens
Moet je naar de dierenarts?
Komt de kapper niet aan huis bij jullie?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:07 schreef DarkElf het volgende:
hij gaat naar de kapper![]()
(tis een langharge pers dus die moet eens in de zoveel tijd)
Ik heb net zoveel richtingsgevoel als een postduif uit Tsernobylquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Er is weinig mis met mijn richtingsgevoel! Waar baseer je die stelling op?
Arm beestquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hij gaat naar de kapper![]()
(tis een langharige pers dus die moet eens in de zoveel tijd)
Nope nog nooit een kattenkapper gesproken die dat doet.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Komt de kapper niet aan huis bij jullie?
Oh ja tis een echte pers dus alle aandacht en gefriemel vindt hij heerlijkquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:10 schreef freecell het volgende:
[..]
Arm beest
Blijft hij wel zitten dan?
voor en na foto's?
links=rechtsquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Er is weinig mis met mijn richtingsgevoel! Waar baseer je die stelling op?
Via Eliza?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:36 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
links=rechts![]()
Ga van de zomer trouwens een weekje ontspannen op Madeira. Boeking is bevestigd![]()
Dat is ook exact het beeld dat ik heb bij vrouwen met een kort vlot kapsel, of een pittig of praktisch kapsel. En met mij heel Fok intussen geloof ik. Volgens mij is de overgang naar zo'n kort kapsel voor veel vrouwen het punt waarop het libido zo laag is, dat dat niet meer goed komt. Maargoed, ik heb wel een geholpen poes van middelbare kattenleeftijd, dus wat dat betreft zou ze rijp zijn voor een kort vlot kapsel, wat ze voor kattenbegrippen uiteraard allang heeft.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:40 schreef DarkElf het volgende:
een kort vlot kapsel ,
(krijg meteen vrouwen van 40+ op crocs, driekwartbroek, leuk montuurtje en hip rood haar visoenen als je zoiets opschrijft )
Yep. het lijkt me echt een mooi eiland. en best veel te zien.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Via Eliza?
Leuk hoor MadeiraWillen wij ook nog.
kusjekroelquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben echt niet de enige die daar last van heeft hoorEn meestal gaat t goed
Jij en een hele hoop vrouwen die ik ken hebben daar inderdaad last van. Misschien mannen ook wel, maar die geven dat waarschijnlijk toch niet toe.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:41 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ben echt niet de enige die daar last van heeft hoorEn meestal gaat t goed
quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:50 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat is ook exact het beeld dat ik heb bij vrouwen met een kort vlot kapsel, of een pittig of praktisch kapsel. En met mij heel Fok intussen geloof ik. Volgens mij is de overgang naar zo'n kort kapsel voor veel vrouwen het punt waarop het libido zo laag is, dat dat niet meer goed komt. Maargoed, ik heb wel een geholpen poes van middelbare kattenleeftijd, dus wat dat betreft zou ze rijp zijn voor een kort vlot kapsel, wat ze voor kattenbegrippen uiteraard allang heeft.
Dat zegt nog helemaal niets over hoe praktisch dat dan is. Heb je een afro?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:54 schreef freecell het volgende:
Ik heb het vandaag van nood maar in een jaren 70 kapsel geduwd
nee dit:quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:59 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat zegt nog helemaal niets over hoe praktisch dat dan is. Heb je een afro?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
![]()
Ga maar bij Isa slijmen, gladjakker.
kus!quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:09 schreef Leintjeuh het volgende:
Is er nog iemand hier? Ik heb een beetje motivatie nodigDingen voor project zijn voor vandaag klaar, voorwerken kan niet. Ik kan wel nog aan een ander ding gaan werken maar ik heb
Vreselijk geen zin Keelpijn Moeheid Hoofdpijn
*zucht*
Schop?
Noodlesoep met biefstukreepjes, rundvleesboullion, peultjes/sugarsnaps, wortelreepjes en rode peper-snipseltjes? En natuurlijk veel noodlesquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:10 schreef motorbloempje het volgende:
hoi
help!
ik moet alleen eten vanavond
het moet gezond zijn
en iets wat niet al te moeilijk is maar wel origineel..
met biefstuk ofzo
Biefstuk is mager. Boullion niet erg vet maar ook niet super mager. En hoe meer groente je erin mikt, hoe gezonderder het wordtquote:
Ik zou de biefstuk in reepjes doen. En die in de kokende boullion mikkenquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:32 schreef motorbloempje het volgende:
klinkt wel als iets wat ik in m'n hoofd had...
zou ik dan de biefstuk in de oven kunnen doen? Zo'n klein stukje?
Ik wil noodlesoepquote:
Ik ben erg voor het eerst aanbakken van de biefstuk. Maillardreactie jeweetsquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik zou de biefstuk in reepjes doen. En die in de kokende boullion mikken![]()
Ik heb honger. Valt het op? Ik heb alleen geen zin in brood met filet a.
WIENS oude fiets?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:50 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben erg voor het eerst aanbakken van de biefstuk. Maillardreactie jeweets![]()
quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:57 schreef Muis006 het volgende:
He Lein, lekker ding![]()
Je mag je biefstukreepjes wel in mijn bouillon gooien
rauw?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik zou de biefstuk in reepjes doen. En die in de kokende boullion mikken![]()
Ik heb honger. Valt het op? Ik heb alleen geen zin in brood met filet a.
Nee, niet rauw, dat mag niet van CFquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
rauw?
boekweitnoodles, waar verkopen ze die?![]()
Zonde van de smaak!quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee, niet rauw, dat mag niet van CF
Oeh ja, lekker!quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:22 schreef motorbloempje het volgende:
dan zal de ah XL ze wel hebben
en dan even in de grill pan?(de biefstuk dus)
Amen. Rood vlees! Heerlijk! Bruin aan de buitenkant, heet en sappig rood aan de binnenkant!quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:32 schreef Den_Haag het volgende:
Wel zorgen dat de pan warm is. rood vlees
Ben jij nou M of V , muis?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:46 schreef Muis006 het volgende:
In de zomer ben ik ook bruin aan de buitenkant, heet en sappig rood aan de binnenkant.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:46 schreef Muis006 het volgende:
In de zomer ben ik ook bruin aan de buitenkant, heet en sappig rood aan de binnenkant.
en de rest ook.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Een bezette deerne, dus haal je libido maar weer binnen boord
mag ik nog wel van de teksten genietenquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:20 schreef ColdFeet het volgende:
Oordoppen in, heb je nergens last van. Alleen van het kabaal van je eigen lijf. Je kloppende hart, je stromende bloed.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:24 schreef freecell het volgende:
Welja, ze zetten ook nog een betonmolen aan
(stiekem is het vooral vervelend omdat het heel veel kabaal maakt op mijn enige echte rustmoment vandaag. L. slaapt er wel doorheen)
jij mag datquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:45 schreef Isabeau het volgende:
"Wij zijn ook geniaal" klinkt zo arrogant
Wáárom kijk je dat soort dingen voor het slapengaan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:49 schreef Isabeau het volgende:
Op de één of andere manier heb ik vannacht zitten wiki'en over 'massacres'. Daar word je niet vrolijk van![]()
De nazi's hebben aardig veel van dat op hun geweten buiten de concentratiekampen om
Dorpje in Frankrijk helemaal weggevaagdAlle mannen, vrouwen en kinderen vermoord. Ik geloof iets van 42 kinderen onder de 2 bijv. En er zijn 6 mensen die het hadden overleefd (gelukkig onder lijken van anderen terecht gekomen en weg kunnen komen op ongezien moment).
En dan nog iets in een Oekraiens stadje waar ze in 2 dagen meer dan 30.000 bewoners in een ravijn hebben geschoten. Daar is 1 vrouw uit ontsnapt omdat ze zich al op de lijken voor haar liet vallen voor ze door de kogels werd geraakt en toen doodstil is blijven liggen (weer bedekt met andere doden) tot het donker was en iedereen weg was.
En toen ging ik slapen
Gek heh, dat je dan niet kan slapen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:49 schreef Isabeau het volgende:
Op de één of andere manier heb ik vannacht zitten wiki'en over 'massacres'. Daar word je niet vrolijk van![]()
De nazi's hebben aardig veel van dat op hun geweten buiten de concentratiekampen om
Dorpje in Frankrijk helemaal weggevaagdAlle mannen, vrouwen en kinderen vermoord. Ik geloof iets van 42 kinderen onder de 2 bijv. En er zijn 6 mensen die het hadden overleefd (gelukkig onder lijken van anderen terecht gekomen en weg kunnen komen op ongezien moment).
En dan nog iets in een Oekraiens stadje waar ze in 2 dagen meer dan 30.000 bewoners in een ravijn hebben geschoten. Daar is 1 vrouw uit ontsnapt omdat ze zich al op de lijken voor haar liet vallen voor ze door de kogels werd geraakt en toen doodstil is blijven liggen (weer bedekt met andere doden) tot het donker was en iedereen weg was.
En toen ging ik slapen
Haha, nou dat heb je dan in ieder geval ook geleerdquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:55 schreef Isabeau het volgende:
Omdat ik er mee zit en even kwijt moesten géén idee waarom ik zoiets ga lezen voor het slapen gaan! Ik wilde weten waarom de mammoet nou was uitgestorven! (jacht door mensen, toen had je nog geen WNF)
Whehquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik zit de paringsrituelen van de moderne jeugd te observeren. In de tram. Players en aandachtshoeren! Vreselijk. Ik was niet zo als puber hoor.
Pas maar op, straks bespringt D_H je, die heeft m door Muis toch al op stand-by staanquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:05 schreef freecell het volgende:
Als puber dan hè? Nu ben ik verschrikkelijk![]()
* freecell lonkt
Ik wist het ook niet hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:07 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben nu zeker heel flauw als ik vraag 'maar wist je dat niet?', Isabeau?![]()
Misschien dat ik door de regio waar ik geboren ben iets meer heb meegekregen... Bijvoorbeeld dat dorp in Tsjechie waar alle kinderen vermoord zijn, hoe heet het ook alweer?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Pas maar op, straks bespringt D_H je, die heeft m door Muis toch al op stand-by staan
In mijn tijd ging het ook allemaal anders! Zullen we maar een clubje oprichten om achter de geraniums breiend sherry te drinken?quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:08 schreef DarkElf het volgende:
nou we hebben het dus weer overleefd, de kat en ik (hij was zowaar niet al te hysterisch in de auto)
Oh ja en de jeugd van tegenwoordig, is wel lachen, zie dingen bij mijn nichtje van 13 die ik echt nog helemaal niet deed/dacht of zo toen... Blijkbaar gaat t allemaal anders nu, god ik ben oud
Ik wist van Putten en van alle concentratiekampen en dergelijke. Maar bijv niet van al die andere steden en dorpen in WOII. Of van het feit dat ze ergens meer dan 20.000 militairen hebben gedood in plaats van krijgsgevangen gemaakt (Griekenland geloof ik).quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:07 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben nu zeker heel flauw als ik vraag 'maar wist je dat niet?', Isabeau?![]()
Misschien dat ik door de regio waar ik geboren ben iets meer heb meegekregen... Bijvoorbeeld dat dorp in Tsjechie waar alle kinderen vermoord zijn, hoe heet het ook alweer?
Ik zeg maar effe niksquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:10 schreef freecell het volgende:
Ik kan me de mannen wel van het lijf houden. Zelfs in het donkerEén lantarenpaal voorbij en ze laten me weer los
ik kan niet breien, maar ik wil best achter de geraniums zuipen met je hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
In mijn tijd ging het ook allemaal anders! Zullen we maar een clubje oprichten om achter de geraniums breiend sherry te drinken?
Ik leer je wel breien. Sjaals en pannenlappen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:14 schreef DarkElf het volgende:
ik kan niet breien, maar ik wil best achter de geraniums zuipen met je hoor
Dat laatste wist ik ook niet. Maar wel van massamoord zoals in Lidice of Oradour.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wist van Putten en van alle concentratiekampen en dergelijke. Maar bijv niet van al die andere steden en dorpen in WOII. Of van het feit dat ze ergens meer dan 20.000 militairen hebben gedood in plaats van krijgsgevangen gemaakt (Griekenland geloof ik).
Nah, er was een aanslag gepleegd op een of andere hooggeplaatste militair. Maar ze weten eigenlijk niet zo goed wie dat nou had bedacht, van die aanslag. Enzoquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:30 schreef freecell het volgende:
Putten was een vergeldingsactie toch?Tenminste dat heb ik altijd begrepen. Dat er ergens in die buurt een Duitse soldaat was omgelegd en daarom dit als afschrikmiddel om dat nooit weer te doen. Zoiets.
Mja de hele Jodenvervolging (en ook homo's, roma's, ouderen en psychiatrische patiënten) had niks met oorlogsvoering te maken. Was gewoon pure haat en vernietigingsdrangquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:40 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind die slachtingen in bijvoorbeeld Oradour echt niets meer met oorlogvoeren te maken hebben. Puur sadisme
Eh nee. Dat had te maken met zuivering en Survival of the Fittest (maar dan door Duitsers uitgelegd). Er lag geen haat in het doden van psychiatrisch patiënten, men vond echt dat ze iets goeds deden. Ik las een verklaring van een kampcommandant van een concentratiekamp die op Neurenberg had gezegd toch wel moeite te hebben gehad met het doden van al die kleine kinderen, maar ja, dan voelde hij zich weer schuldig want er was hem juist verteld dat de kinderen het belangrijkst waren om te doden want die konden zich anders weer voortplanten. Bij de meeste Duitsers was er meestal geen haat, ze deden 'gewoon hun werk'. Hoe moeilijk dat ook voor te stellen isquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mja de hele Jodenvervolging (en ook homo's, roma's, ouderen en psychiatrische patiënten) had niks met oorlogsvoering te maken. Was gewoon pure haat en vernietigingsdrang
En ze haben das vooral achteraf allemaal niet gewust.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:12 schreef Isabeau het volgende:
Bij de meeste Duitsers was er meestal geen haat, ze deden 'gewoon hun werk'. Hoe moeilijk dat ook voor te stellen isAlhoewel één en ander bij veel Duitsers vast wel makkelijker werd gemaakt door een bepaalde afkeer (homo's, zigeuners?) of jarenlange jaloezie, afgunst en toch vast bij sommigen ook echt haat (tegen de joden).
Nicequote:
wat fijn! Gefeliciteerd!quote:
ik ookquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lekker joh, MoBlo. Ik zou best een steak opkunnen, nuHeb nog 3 homemade rundvleesbapao's in m'n tas
quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:50 schreef DarkElf het volgende:
heeft iemand wel eens kipfilet gemarineerd in yoghurt met kruiden?
ik las dat ergens (yoghurt met komijn) maar .. yoghurt...?
aha ok nou morgen dan maar eens proberen. Moet je het niet eerst wat afdeppen? Wilde het gaan grillen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wordt het lekker mals van! Wel uitkijken met bakken; het schift snel, yoghurt.
Och, ik veegde het er gewoon een beetje af met de houten lepel. Dan heet bakken en van het vuur af een kloddertje ongebruikte marinade erdoor.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
aha ok nou morgen dan maar eens proberen. Moet je het niet eerst wat afdeppen? Wilde het gaan grillen.
Lekker met een kikkererwten (staan nu in water) salade met veel koriander en feta en chilipeper
Ga je een tosti eten?quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:47 schreef Den_Haag het volgende:
vanavond pasta. maar nu eerst carbs verbraden![]()
Ik nog 3 1/2 bluhquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:14 schreef ColdFeet het volgende:
Nog 2 1/2 uur weken... ik heb geen zin meer
Is goed, dan neem ik een Arnhems biertje voor jullie meequote:Op woensdag 10 juni 2009 19:14 schreef motorbloempje het volgende:
gefeliciteerd Vork!
en ik ga je nog even laten weten wat we aan kunnen raden om te doen vrijdag
we kunnen natuurlijk ook in de stad afspreken?Doen we een Nijmeegs biertje en zorg ik dat 't eten enzo grotendeels klaarstaat
dat kan gelukkig
Dèm.. dat is dan wel weer jammerquote:
Als ik vanavond flink doorwerk en mijn planning is realistisch en haalbaar gebleven dan ga ik morgen niet wakker, maar wel zeer tevreden naar m'n stage. Dus ja, soort van.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:22 schreef MissHobje het volgende:
Dèm.. dat is dan wel weer jammer
Verder weer beetje op de rit enzo?
Heel veel succesquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:29 schreef Vork het volgende:
[..]
Als ik vanavond flink doorwerk en mijn planning is realistisch en haalbaar gebleven dan ga ik morgen niet wakker, maar wel zeer tevreden naar m'n stage. Dus ja, soort van.
Goed, ik ben nu weer weg, avondje zwoegen.
Heeft je huisarts een oogarts gevonden voor je?quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:36 schreef Den_Haag het volgende:
doorbijten Vork!
De ogen zijn echt goed ontstoken. kan geen eens meer een ui snijden.
Wel lekkere pasta gemaakt
niet zonder dat mijn ogen zoveel pijn doen dat ik ze dicht moet doen. heb twee sjalotjes gesneden en daarna kon ik niet meer.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:23 schreef ColdFeet het volgende:
Trusten, Elf!
Wat bedoel je DH, je kunt geen ui meer snijden?
Nee, je moet eerst met Beverwijk bellen en dan je ogen pas dichtdoenquote:
D_H en gaatjes.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:48 schreef Bluezz het volgende:
Als je wilt kan ik morgen even kijken of er nog eerder een gaatje is.
Goed gedaan dudequote:Op donderdag 11 juni 2009 01:43 schreef Stereotomy het volgende:
Pas goed op je ogen, D_H.'t is een dooddoener om te zeggen dat je daar maar twee van hebt, maar 't is natuurlijk wel zo.
[ afbeelding ]
En mijn partner had gewoon een 8 resp. 8.5!![]()
En zij de gehele week maar miepen dat ze zo zenuwachtig was etc.
Ach, zoals ik in een ander topic al zei: enige taak van de man tijdens het dansen is de vrouw zo mooi mogelijk laten dansen. Al het andere is bijzaak.![]()
![]()
![]()
THanx Bluezz, zal straks ff de huisarts bellen en dan weet ik meerquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, je moet eerst met Beverwijk bellen en dan je ogen pas dichtdoen![]()
Dan kan je binnen 2 weken geholpen worden. Als je wilt kan ik morgen even kijken of er nog eerder een gaatje is.
Gelukkig maar, en nu de hele tijd je ogen dicht houden!quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:15 schreef Den_Haag het volgende:
Lekker blijven liggen Hobs. Voor het weer hoef je er niet uit
Huisarts![]()
![]()
hij heeft voor nu maandag een afspraak weten te regelen bij de kliniek in Rijswijk
En dat is?quote:
Goed nieuws voor jouquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:15 schreef Den_Haag het volgende:
Huisarts![]()
![]()
hij heeft voor nu maandag een afspraak weten te regelen bij de kliniek in Rijswijk
Toch balen zeg, succes met je her dan!quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:36 schreef borisz het volgende:
3 voor finance. Was al ingecalculeerd.
Die mogen we herren over drie weken.
Lichtelijk, jaquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:45 schreef Vork het volgende:
Grmbl. Heb ik gisteren nog zo hard zitten werken aan m'n scriptie, ben ik m'n hoofdvraag en subvragen een beetje uit het oog verloren. Nu kan ik een subvraag niet beantwoorden en om dat wel te kunnen moet ik de hele structuur van het verslag aanpassen. Komt dit bekend voor? Of ben ik de enige die zo chaotisch te werk gaat?
Yeah!! En lekker dichtbij, hier was het over 10 dgn hoorde ik netquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:15 schreef Den_Haag het volgende:
Huisarts![]()
![]()
Iets met social marketing en non-profit organisaties. Dat is verder (helaas) ook helemaal niet zo boeiend, dus dat mag je weer vergeten.quote:
Wel weer postitief nieuws voor het vak M&O 2.5 heb ik een 6,6quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:42 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Toch balen zeg, succes met je her dan!
Zo en de regen is over buiten.. (ik ga nu onder de warme regen)
yep, zondagmiddag besteld.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:25 schreef ColdFeet het volgende:
Bij amazon besteld, DE?
Ik wil Bake van Rachel AllenHeb sowieso nog een wishlist van een halve meter
he Leinemeisquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:07 schreef Leintjeuh het volgende:
Vork, chaotisch is mn tweede naam geloof ikDus nee, je bent niet de enige. Maar of je daar blij mee moet zijn is een tweede
D_H goed dat je maandag al terecht kunt, 7 weken wachttijd is toch rete-belachelijk?![]()
Hobs, ik ben jaloers op je! Lig je nog lekker in je mandje? Ik ben alweer vanaf kwart voor 5 opEn vandaag valt dat me, net als gister trouwens, erg zwaar. Ondanks 2 flinke bakken koffie voel ik me nog steeds moe
![]()
Verder: kusjekroel all around
Nou, inderdaad! Verder een prachtig boek en ik heb er ook al heel wat dingen uit gemaakt, maar elke keer die kinderen in elk begeleidend verhaaltje was ik al gauw zat.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
yep, zondagmiddag besteld.
Staan lekkere dingen in zag ik alen mijn wishlist is ook wel groot ja, zulke dingen groeien ook
eigenlijk alleen maar ondanks dat je wel af en toe wat koopt..
Denk dat ik volgende keer eens wat van Rick Stein ga bestellen en zag ook leuke 'beginners' boeken
voor Indiaas.. Ben ik ook wel benieuwd naar.Gelukkig zijn Engelse boeken niet zo duur
Rachel Allen is zeker leukzag haar van het weekend op tv en zodoende zat ik ineens op amazon ..
Ik vind haar zelf alleen iets te gezinsgericht (zo lijkt het) en daar heb ik weer minder mee.
(heb ik ook met dat kleurenboek van Tessa Kiros)
Ik kon een grijns ook niet onderdrukkenquote:
Daar word ik bij Jamie O ook altijd zo schijtziek vanquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, inderdaad! Verder een prachtig boek en ik heb er ook al heel wat dingen uit gemaakt, maar elke keer die kinderen in elk begeleidend verhaaltje was ik al gauw zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |