abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69854917
Gaan we weer!

En mijn laatste post:
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:00 schreef freecell het volgende:
Wat een maag-omdraai-plaatje op de fp bij dat automutilatie-bericht trouwens. Ik werd er even naar van, maar vroeg me af of dat aan mij lag of niet?
pi_69854969
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:00 schreef freecell het volgende:
Wat een maag-omdraai-plaatje op de fp bij dat automutilatie-bericht trouwens. Ik werd er even naar van, maar vroeg me af of dat aan mij lag of niet?
Absoluut waar. Tis dat ik te lang geleden ontbeten heb, anders had ik er nog een keer van kunnen genieten

Bijzonder ongepast en stijlloos. Plus ik denk dat het onze zwakkere broeders en zusters op slechte ideeën kan brengen
pi_69855027
Welkom in Nederland waar niks meer als schokkend ervaren wordt. We raken afgestompt. Het doet mij niks. Blijkbaar de MOD's daar ook niet.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_69855030
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:04 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Absoluut waar. Tis dat ik te lang geleden ontbeten heb, anders had ik er nog een keer van kunnen genieten

Bijzonder ongepast en stijlloos. Plus ik denk dat het onze zwakkere broeders en zusters op slechte ideeën kan brengen
Dat bedoel ik.. Ik had dit plaatje 6 of 7 jaar geleden niet moeten zien in ieder geval...
pi_69855167
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:06 schreef freecell het volgende:
Dat bedoel ik.. Ik had dit plaatje 6 of 7 jaar geleden niet moeten zien in ieder geval...
Als ik labielerder zou zijn dan nu, zou ik ook zoiets hebben van: 'joah, best een goed plan, als de pijn in de binnenkant dan wegtrekt'...
pi_69855238
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:06 schreef freecell het volgende:

[..]

Hoezo, zet het dan aan tot zelf krassen?

Ik vind het ook wel een schokkend plaatje, maar ook op een bepaalde manier wel helder; ik heb niet zo'n beeld bij automutilatie, ofzo. Het is wel een fenomeen dat ik moeilijk te begrijpen vind (interessant artikel, trouwens!).

Ik ken alleen maar het uitdrukken van peuken op armen (heb ooit een zomer in de wasserette van een inrichting gewerkt ).
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 juni 2009 @ 11:15:08 #7
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_69855273
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Welkom in Nederland waar niks meer als schokkend ervaren wordt. We raken afgestompt. Het doet mij niks. Blijkbaar de MOD's daar ook niet.
Het doet mij ook niks.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_69855353
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:15 schreef borisz het volgende:

[..]

Het doet mij ook niks.
Ook niet als je bedenkt dat iemand die krast zo de weg kwijt is dat hij dit als enige manier ziet om zijn pijn te 'kanaliseren'?
pi_69855436
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:13 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Hoezo, zet het dan aan tot zelf krassen?

Ik vind het ook wel een schokkend plaatje, maar ook op een bepaalde manier wel helder; ik heb niet zo'n beeld bij automutilatie, ofzo. Het is wel een fenomeen dat ik moeilijk te begrijpen vind (interessant artikel, trouwens!).

Ik ken alleen maar het uitdrukken van peuken op armen (heb ooit een zomer in de wasserette van een inrichting gewerkt ).
Die kans zit er zeker wel in inderdaad. Als ik dit zie dan doet het zelfs nog een soort van *tjik!* in mijn maag. En het is al zo lang geleden. Ik word er een beetje verdrietig van dat er nog zoveel mensen zijn die zich NU zo voelen en als ik dat plaatje zie voel ik even exact hoe zij zich voelen. En daar zit hem het gevaar in, dat iemand die het herkent zich teveel in dat gevoel laat meeslepen.
pi_69855518
tvp, zo eens naar Uithoorn
pi_69855520
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
niet echt waar. Beetje generaliserend. Lein, Freecell en mijzelf bijvoorbeeld (en zo ken ik er meer die sommige dingen echt mijden ofzo) vinden dat dus niet normaal en zijn dus zeker niet afgestompt...

Hoewel ik het meer heb met dierenleed trouwens, er zijn dus ook bepaalde berichten die ik echt niet open...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 juni 2009 @ 11:27:36 #12
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_69855628
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:18 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ook niet als je bedenkt dat iemand die krast zo de weg kwijt is dat hij dit als enige manier ziet om zijn pijn te 'kanaliseren'?
Zou ik niet direct aan denken. Zo'n plaatje op zich zelf doet mij niks. Op mij hebben plaatjes nauwelijks invloed. Brengt mij iig niet op foute ideeën. Ik ben erg rationeel ingesteld misschien soms wel te . Maar als je emotioneel een wrak bent kan het mogelijk aanzetten tot ja.
pi_69855678
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:23 schreef DarkElf het volgende:
niet echt waar. Beetje generaliserend. Lein, Freecell en mijzelf bijvoorbeeld (en zo ken ik er meer die sommige dingen echt mijden ofzo) vinden dat dus niet normaal en zijn dus zeker niet afgestompt...

Hoewel ik het meer heb met dierenleed trouwens, er zijn dus ook bepaalde berichten die ik echt niet open...
Ik denk dat je geschokt raakt door dit soort plaatjes als je (no offence! kan het niet goed vertalen) niet helemaal stevig staat. Dit kan net het zetje zijn dat je om doet vallen. Als het ware. En als je niet geschokt raakt, sta je kennelijk stevig genoeg of kan je je niet voorstellen wat krassen met een mens doet.
pi_69855693
Dat het kan aanzetten tot zie ik zelf niet (gelukkig denk ik) maar ik vind het gewoon onnodig plastisch

Ik heb gewoon vaak bij plaatjes dat ik denk: is dat nou écht nodig?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_69855734
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:27 schreef borisz het volgende:

[..]

Zou ik niet direct aan denken. Zo'n plaatje op zich zelf doet mij niks. Op mij hebben plaatjes nauwelijks invloed. Brengt mij iig niet op foute ideeën. Ik ben erg rationeel ingesteld misschien soms wel te . Maar als je emotioneel een wrak bent kan het mogelijk aanzetten tot ja.
Moh ik vind dit een beetje een harde uitspraak Ik vind mezelf geen emotioneel wrak hoor, maar krijg wel een beetje de kras-kriebels van dat plaatje.
pi_69855756
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:27 schreef borisz het volgende:

[..]

Oh, ik heb me er zelf nooit mee bezig gehouden, en het zou mij nergens toe aanzetten of wat dan ook. Maar dat zegt niet dat ik het niet schokkend vind dat anderen wel krassen. Daaom vind ik het ook een naar plaatje, omdat ik weet dat het gebeurt. Noem het een beetje empathie voor mensen met psychische problemen

Freecell, kan me wel voorstellen hoor, dat het als ervaringsdeskundige toch even slikken is
pi_69855849
Aanzetten tot niet meer, wel geweest inderdaad. Voor mij is het meer als iemand die altijd door zijn papa met een riem geslagen is en die dan ineens precies zo'n riem in de winkel ziet ofzo.

Lekker voorbeeld weer
pi_69855880
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:34 schreef freecell het volgende:
Aanzetten tot niet meer, wel geweest inderdaad. Voor mij is het meer als iemand die altijd door zijn papa met een riem geslagen is en die dan ineens precies zo'n riem in de winkel ziet ofzo.

Lekker voorbeeld weer
sloeg je vader jou met een riem?
pi_69855988
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:35 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

sloeg je vader jou met een riem?
Mijn vader?
Ken je de man? Zo ja: foei! Z nee, het zij je vergeven

Mijn vader zou me echt nooit iets aandoen gelukkig
pi_69855997
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:29 schreef DarkElf het volgende:
Dat het kan aanzetten tot zie ik zelf niet (gelukkig denk ik) maar ik vind het gewoon onnodig plastisch

Ik heb gewoon vaak bij plaatjes dat ik denk: is dat nou écht nodig?
Nou ja, ik vind het plaatje hier -voor mijn eigen beeldvorming- niet zo misplaatst. Zeker i.c.m. dat artikel; ik denk dat het plaatje wel wat weergeeft van wat de onderzoeker zegt. Voor mij, dan.

Maar als andere mensen er kras-neigingen van krijgen, is het misschien niet zo'n handige foto.
pi_69856058
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:38 schreef freecell het volgende:
Mijn vader?
Ken je de man? Zo ja: foei! Z nee, het zij je vergeven

Mijn vader zou me echt nooit iets aandoen gelukkig
Ik heb m één keer zijdelings toevallig gezien. En m de hand geschud. Maar meer dan dat niet Ik schrok al want ik vond m er wel sympathiek uitzien

Gelukkig is je paps een lievvie.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 11:44:33 #22
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_69856174
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:23 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Het is niet een beetje genaraliserend, maar in grote lijnen is er weing dat in Nederland nog als schokkend wordt ervaren.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 juni 2009 @ 11:46:55 #23
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_69856259
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:31 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Oh, ik heb me er zelf nooit mee bezig gehouden, en het zou mij nergens toe aanzetten of wat dan ook. Maar dat zegt niet dat ik het niet schokkend vind dat anderen wel krassen. Daaom vind ik het ook een naar plaatje, omdat ik weet dat het gebeurt. Noem het een beetje empathie voor mensen met psychische problemen

Freecell, kan me wel voorstellen hoor, dat het als ervaringsdeskundige toch even slikken is
Daar heb ik me dan weer niet echt mee bezig gehouden . Het maakt mij iig weinig uit of dat plaatje er nu wel staat of niet staat.

Oh er vloog een kraai tegen mijn raam aan . Het beest leeft nog.
pi_69856275
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Het is niet een beetje genaraliserend, maar in grote lijnen is er weing dat in Nederland nog als schokkend wordt ervaren.
Is ook wel een beetje zo; het lijkt soms wel alsof het steeds groter, viezer en enger moet in bijvoorbeeld De Telegraaf. Maar dat wil niet zeggen dat ik (of DE, of Freecell, of Lein), dat niet smakeloos mag vinden.
pi_69856352
Ik ben fan van mijn ouders
En mijn mama heeft een fan-hyves omdat ze schrijfster is, zo tof
pi_69856360
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:47 schreef ColdFeet het volgende:
Is ook wel een beetje zo; het lijkt soms wel alsof het steeds groter, viezer en enger moet in bijvoorbeeld De Telegraaf. Maar dat wil niet zeggen dat ik (of DE, of Freecell, of Lein), dat niet smakeloos mag vinden.
De Telegraaf

En verder * Leintjeuh mee eens is
pi_69856400
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:49 schreef freecell het volgende:
Ik ben fan van mijn ouders
En mijn mama heeft een fan-hyves omdat ze schrijfster is, zo tof
Ik ben ook fan van mijn ouders Alleen zijn ze niet beroemd. Wel 'anders' en tof

Oh, en m'n moeder heeft wel Hyves. Alleen geen fan-hyves
  dinsdag 9 juni 2009 @ 11:52:41 #28
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_69856470
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:46 schreef borisz het volgende:

[..]

Daar heb ik me dan weer niet echt mee bezig gehouden . Het maakt mij iig weinig uit of dat plaatje er nu wel staat of niet staat.

Oh er vloog een kraai tegen mijn raam aan . Het beest leeft nog.
Al weg gevlogen?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 11:54:52 #29
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_69856552
quote:

[..]

Dat zeg ik ook niet,
Voor mij hoeft het ook allemaal niet. Het doet me verder weinig. Ik vind het alleen smakeloos. Het lijkt afentoe wel of 'de nederalnder' meer en meer Tokkie wordt.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 juni 2009 @ 11:56:35 #30
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_69856605
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:52 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Al weg gevlogen?
Ja dat beest is inmiddels weer weggevlogen.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 juni 2009 @ 12:01:48 #32
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_69856815
quote:

[..]

Eens. Televaag is echt een ramp. Maar de televaag valt nog mee met dat soort kranten in bijvoorbeeld Engeland of Duitsland(Bild Zeitung).
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:54 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet,
Voor mij hoeft het ook allemaal niet. Het doet me verder weinig. Ik vind het alleen smakeloos. Het lijkt afentoe wel of 'de nederalnder' meer en meer Tokkie wordt.
Ja dat is helaas zo. Alles moet snel snel snel. Tijd voor een goed interview en inhoudelijk goede programma's is alleen mogelijk om 0.00(Casa Luna) of Zomergasten. Alles moet op DWDD snelheid er niet meer nagedacht wordt. Zie de vele spoeddebatten in de tweede kamer. Alles moet met de waan van de dag.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 12:32:34 #33
3878 Vork
Manisch creatief
pi_69857858
quote:
Is ook wel een beetje zo; het lijkt soms wel alsof het steeds groter, viezer en enger moet in bijvoorbeeld De Telegraaf.
Ja vooral de toon. Hoe groter (en lelijker) het lettertype en de foto, hoe minder het me eigenlijk doet. Als we gaan tellen hoe vaak een vervoeging van het woord schokken in een schreeuwende krantenkop wordt gebruikt, dan zou een buitenstaander kunnen concluderen dat ons land in een permanente shocktoestand verkeert.

Persoonlijk doen nare berichtgevingen mij ook nog maar weinig. Ik vind het al snel ver genoeg van m'n bed denk ik. Dit heeft ongetwijfeld veel met de nieuws-intensiteit te maken, want iedereen kan tegenwoordig op ieder moment van de dag bij een hele hoop nieuws komen. We worden ook ieder jaar aan meer informatie blootgesteld, wat we in minder tijd opnemen. Blijkbaar doet het mij daardoor ook steeds minder iets, tenzij het echt een privékwestie betreft. Ik zal vast niet de enige zijn en dat zal wel weer de reden zijn om elkaar steeds meer te gaan lopen overschreeuwen in de media. Dat Telegraaf/SBS toontje waarbij de woorden als schokkend, exclusief en onthullend met bakken tegelijk over ons worden uitgestort stoort me intussen wel. Meer dan de inhoud van het bericht.
pi_69857939
Mèh, hier in Vlaanderen hebben ze ook nogal een handje van de emo-journalistiek Zowel bij grote drama's (kinderen omgekomen bij brand -> dramatisch interview met familie), als bij kleinere (bijstandsmoeder die langzaam invalide raakt). van die traaaanentrekkende verhalen erbij. Bah.
pi_69858151
ik ga straks iets bakken
pi_69858192
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 12:42 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga straks iets bakken
Wat ga je bakken?
pi_69858479
Tof! Een taart?
pi_69858825
ik weet t nog niet.. hebben jullie tips?
pi_69858863
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:03 schreef Memento-Mori het volgende:
kokostaaaaart
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:21:04 #40
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_69859458
Bakken!

Ik mag volgende week met vaderdag pas weer. Mijn moeder vond het wat te gortig worden met al die baksels .
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_69859539
Zijn doktersassistentes over het algemeen zo dom? of ligt het aan mijn praktijk... zucht
pi_69859666
quote:
pi_69859676
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Zijn doktersassistentes over het algemeen zo dom? of ligt het aan mijn praktijk... zucht
Details?
pi_69859693
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Het ligt aan jouw praktijk, vrees ik.

Muis, dat is zo het voordeel van een echtgenoot-tevens-vuilnisbak: het komt hier altijd wel op
pi_69859758
Oh en MeMo: Ikea heeft fijne muffinblikken. Goeie aanschaf Als je een beetje routine hebt, schuif je zo'n plaat vol lekkers in een paar minuutjes in de oven. Handig als je visite hebt

Heb je een hapjespan met anti-aanbaklaag? Dan stem ik voor banana maple toffee cake: simpel en verrukkelijk
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:45:01 #46
148689 Muis006
pi_69860286
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:28 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Het ligt aan jouw praktijk, vrees ik.

Muis, dat is zo het voordeel van een echtgenoot-tevens-vuilnisbak: het komt hier altijd wel op
Mijn vriend zei gisteren nog: "Wij hebben een perfecte cakerelatie. You like to bake 'em, I love to eat 'em."
pi_69860316
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:28 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Details?
Ik heb een talgbultje op mn arm en die wil ik weglaten halen. Vorig jaar zat dat bultje er en wist ik niet dat t een talgbultje was dus belde ik om n afspraak te maken om t weg te laten halen, afspraak staat. Word ik een dag later terug gebeld dat er maar 1 v/d 3 huisartsen zich ermee bezig houdt en er een nieuwe afspraak moet maken. (toen bleek de HA op zich ook niet heel slim want ik moest eerst komen om het te laten beoordelen, noemde ze het een vetbultje, afspraak gemaakt, lag ik open was het een tagbult, die heeft ze om n vage reden niet verwijderd maar alleen de talg eruit gedrukt, ging flink ontsteken, ontsteking over: nog steeds een bult)

Paar weken terug opnieuw gebeld want ik wil dat ding toch verwijderd hebben, het zit op mn onderarm en raakt vaak geirriteerd en het is gewoon heel erg lelijk, krijg er vaak opmerkingen over. Diegene die toen opnam zei letterlijk: ik heb hier geen verstand van, de dokter belt u wel terug , kan dit op dit nummer? Nooit iets gehoord uiteraard....

Afgelopen vrijdag opnieuw gebeld, had zelf aangegeven al dat de vorige keer maar 1 HA dat deed dus dat ze daar rekening mee hield. Gister op spreekuur geweest, kon de huisarts kijken of zij het zelf kunnen weghalen, dat kon. Moest van HA een afspraak maken aan de balie omdat daar wat langer voor nodig is. Ene muts maakt de afspraak en vraagt aan de ander hoeveel tijd daarvoor gerekend moet worden en zij zegt: een half uur. Ik zou vandaag om 16uur de afspraak hebben, word ik net door de dienstdoende huisarts gebeld dat de afspraak voor 10 min ingepland staat dus nu maar met de huisarts zelf (een andere dan van gister) een afspraak gemaakt morgen tussen 13 en 13.30
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 juni 2009 @ 13:46:41 #48
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_69860360
quote:
18 cent euroshopperbroodje .

Dan besmeren met kruidenkaas . Heerlijk

Oh dat bedoelde je niet . Wel een lekkere lunch.
pi_69860935
Nou ja, hopellijk ben je er dan morgen vanaf, MeMo
pi_69861118
Mja tis ook geen ramp, wel vervelend, zo moeilijk is het allemaal niet toch? om ietsgoed in te plannen
pi_69861294
Boh. De regen is overgewapperd naar Vlaanderen
pi_69861746
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:14 schreef ColdFeet het volgende:
Boh. De regen is overgewapperd naar Vlaanderen
Goedzo, hier is het nu droog.
pi_69862285
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:09 schreef Memento-Mori het volgende:
Mja tis ook geen ramp, wel vervelend, zo moeilijk is het allemaal niet toch? om ietsgoed in te plannen
Je wéét het niet natuurlijk
Maar wel irritant inderdaad
pi_69862586
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:09 schreef Memento-Mori het volgende:
Wel als je bijv. een doktersass. in opleiding bent of nog niet vaak met dit bijltje/bultje gehakt hebt.. er zijn vaak een aantal factoren waardoor dingen toch anders gepland moeten worden.
Maar ik begrijp dat het naar de patient toe vaak wat warrig overkomt.
Wat ik slecht hieraan vind is dat ze beloven terug te bellen en dat niet gebeurd.
pi_69863022
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:21 schreef Muis006 het volgende:
Bakken!

Ik mag volgende week met vaderdag pas weer. Mijn moeder vond het wat te gortig worden met al die baksels .
Ik ga een chocoladewhiskeytaart maken voor vaderdag. . Een variatie op het gebruikelijke flesje whiskey dat ik 'm geef bij zulke gelegenheden.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_69863093
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:59 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik ga een chocoladewhiskeytaart maken voor vaderdag. . Een variatie op het gebruikelijke flesje whiskey dat ik 'm geef bij zulke gelegenheden.
Hahaha Dat zou ik heel tof vinden als ik papa was
pi_69863118
Hoe maak je een chocolade-whiskytaart?
pi_69863131
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:01 schreef freecell het volgende:

[..]

Hahaha Dat zou ik heel tof vinden als ik papa was
Als het me nou ook nog lukt om er ergens een Feyenoordlogo op te fabriceren, is het helemaal een schot in de roos denk ik!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 15:02:36 #59
148689 Muis006
pi_69863140
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:02 schreef ColdFeet het volgende:
Dat!!!!!!!!!!!!
pi_69863351
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:02 schreef ColdFeet het volgende:
250 gr boter, in klontjes
200 gr gehakte pure chocolade
375 gr fijne kristalsuiker
125 ml whiskey
1 el oploskoffie
185 gr bloem
60 gr zelfrijzend bakmeel
40 gr ongezoet cacaopoeder
2 eieren, licht geklopt
3 el whiskey, extra

voor het glazuur:
80 ml slagroom
90 gr gehakpte pure chocolade

Oven voorverwarmen op 160 gr. Bakvorm van 20x20 prepareren.

Boter, chocolade, suiker en whiskey in een pan. oploskoffie oplossen in 125 ml heet water, in de pan gieten. Mengsle op laag vuur verwarmen tot een glad mengsel is ontstaan.

zeef de bloem, bakmeel en cacaopoeder boven een grote kom. Schenk het botermengsel erbij, alles net door elkaar kloppen. Klop de eieren erdoor. Schenk in de bakvorm.

Baktijd ong. 1 uur en 15 minuten of tot gaar. Schenk de extra whiskey over de warme taart. Laat 20 minuten in de vorm staan, afstorten en volledig laten afkoelen.

Voor het glazuur: slagroom in kleine pan tegen de kook aanbrengen. Van het vuur afhalen, choco toevoegen. Roer tot een glad geheel. Laat beetje afkoelen en opstijven, daarna taart bestrijken.
pi_69863594
Lekker véél whisky ook Goed recept

Even een gelegenheid afwachten, want Meneer vindt whisky maar vies
pi_69863895
Ik vind whiskey ook vies! En er zit oploskoffie in, en je weet hoe ik over koffie denk. . Maar ik weet wel dat m'n ouders er van gaan houden. .
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 juni 2009 @ 15:24:55 #63
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_69863958
Ik heb nog nooit whisky gedronken .
pi_69864208
Ik zal 'm eens maken en mijn ervaringen delen

Maar vanavond eerst amaretto-cupcakes bakken
  dinsdag 9 juni 2009 @ 15:32:59 #65
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_69864250
Whiskey is wel oke. Ik vind eigenlijk alle dranken met veel alcohol niet zo heel bijzonder.
pi_69864277
CF, hoe maakte jij nou precies die peach cosmo's? .
pi_69864407
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
CF, hoe maakte jij nou precies die peach cosmo's? .
4 shotjes wodka, 1 creme de peche (bij gewone cosmo's is dat triple sec of cointreau), het sap van een limoen en cranberrysap naar smaak. Ik geloof dat dat officieel 4 of 6 shots was, maar ik vond het originele recept te straf.

Leuk om een bevroren framboos in je cocktailglas te gooien
pi_69864519
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:36 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

4 shotjes wodka, 1 creme de peche (bij gewone cosmo's is dat triple sec of cointreau), het sap van een limoen en cranberrysap naar smaak. Ik geloof dat dat officieel 4 of 6 shots was, maar ik vond het originele recept te straf.

Leuk om een bevroren framboos in je cocktailglas te gooien
Dank je wel! Ik vond 't erg lekker. .
pi_69864599
Moet je ook eens gewone proberen, dat is ook heel erg lekker!
pi_69864620
Cosmo's

Ow en schoonmaaknichtje komt zo keuken poetsen hoezee!
pi_69864649
Oh, jij komt ook naar de meet, Freecell?
pi_69865167
nm niet goed gelezen
  dinsdag 9 juni 2009 @ 15:54:27 #73
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_69865208
Hmmm. Choco-whiskytaart, daar zouden mijn kinderen ook welkom mee zijn op vaderdag. :
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_69865900

t goot net keihard, natuurlijk net toen ik mijn voiture uit moest omdat ik thuis was

Maar goed, Spaans was weer heel erg leuk Nog 4 lessen hierna en dan is het grote vakantie zeg maar..
Als ik na de vakantie het nog leuk denk te vinden ga ik voor de 2e keer verlengen

Nu thee en een koekje en straks denk ik maar eens lekker in bad ...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:58:48 #75
148689 Muis006
pi_69868014
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:09 schreef DarkElf het volgende:

t goot net keihard, natuurlijk net toen ik mijn voiture uit moest omdat ik thuis was

Maar goed, Spaans was weer heel erg leuk Nog 4 lessen hierna en dan is het grote vakantie zeg maar..
Als ik na de vakantie het nog leuk denk te vinden ga ik voor de 2e keer verlengen

Nu thee en een koekje en straks denk ik maar eens lekker in bad ...
Tut tut
pi_69868061
mi coche dan mieperd
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_69868319
Isa en ik zijn tot de conclusie gekomen dat alle oogartsen in Nederland waarschijnlijk zijn gaan werken in prive-klinieken en de hele dag alleen maar ogen laseren.
Zelfs in Assen is er pas plek in september

gelukkig gaat morgen mijn huisarts maar even een belrondje doen.
pi_69868462
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 14:48 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Wel als je bijv. een doktersass. in opleiding bent of nog niet vaak met dit bijltje/bultje gehakt hebt.. er zijn vaak een aantal factoren waardoor dingen toch anders gepland moeten worden.
Maar ik begrijp dat het naar de patient toe vaak wat warrig overkomt.
Wat ik slecht hieraan vind is dat ze beloven terug te bellen en dat niet gebeurd.
Ja en dat muts A nog zegt dat er 30minuten voor ingepland moet worden en muts B dat 2 seconden later alsnog niet goed invoert.
pi_69871277
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:07 schreef Den_Haag het volgende:
Isa en ik zijn tot de conclusie gekomen dat alle oogartsen in Nederland waarschijnlijk zijn gaan werken in prive-klinieken en de hele dag alleen maar ogen laseren.
Zelfs in Assen is er pas plek in september

gelukkig gaat morgen mijn huisarts maar even een belrondje doen.
Probeer anders de oogkliniek van het HAGA in Den Haag, of het oogziekenhuis in Rotterdam
pi_69873827
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 18:42 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Probeer anders de oogkliniek van het HAGA in Den Haag, of het oogziekenhuis in Rotterdam
Tried that first one 13 weken

Oogziekenhuis Rotje zal ik nog proberen. Maar voor het meedenken
  dinsdag 9 juni 2009 @ 20:11:44 #81
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_69874389
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 19:54 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Tried that first one 13 weken

Oogziekenhuis Rotje zal ik nog proberen. Maar voor het meedenken
oogziekenhhuis R´dam is wel goed D_H
pi_69874809
zal morgen eens bellen. zie op hun website ook 6 weken staan
pi_69875003
In mijn ziekenhuis :
Oogheelkunde 2 wkn. 0251-265660
(rode kruisziekenhuis Beverwijk)
  dinsdag 9 juni 2009 @ 20:29:53 #84
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_69875047
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 20:28 schreef Bluezz het volgende:
In mijn ziekenhuis :
Kom je er wel met slechts 1 oog uit terug.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 9 juni 2009 @ 20:30:18 #85
148689 Muis006
pi_69875068
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 20:29 schreef golfer het volgende:

[..]

Kom je er wel met slechts 1 oog uit terug.
Een blinde zou ervoor tekenen!
pi_69875089
pi_69875555
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 20:28 schreef Bluezz het volgende:
In mijn ziekenhuis :
verzorgt worden door Bluezzz
  dinsdag 9 juni 2009 @ 20:47:17 #88
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_69875613
muis in de CUL SC
pi_69875785
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 20:45 schreef Den_Haag het volgende:

verzorgt worden door Bluezzz
Kleedt u zich maar vast uit hoor Haagse meneer
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_69875789
Griekse Yoghurt
Ja doei.
pi_69875845
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 20:47 schreef kaasplankje het volgende:
muis in de CUL SC
Lein onder kaas's account

@Bluezz, je wil vast wel een andere dienst draaien
pi_69875880
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 20:47 schreef kaasplankje het volgende:
muis in de CUL SC
Lein!

Ja doei.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 21:00:41 #93
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_69876112
helemaal niet!
pi_69876185
oh, jammer

ik ga weer bankhangen
Ja doei.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 21:07:52 #95
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_69876387
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 21:02 schreef motorbloempje het volgende:
oh, jammer

ik ga weer bankhangen
Ja, ik ben het maar

maarre nou veel plezier dan
pi_69877110
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 20:53 schreef Den_Haag het volgende:
Lein onder kaas's account
Echt niet
  dinsdag 9 juni 2009 @ 21:26:04 #97
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_69877126
ik ga naar bed
pi_69877276
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 21:26 schreef kaasplankje het volgende:
ik ga naar bed
Ik ook. Zonder jou
  dinsdag 9 juni 2009 @ 21:33:52 #99
148689 Muis006
pi_69877432
Kaas en Lein laffen mij gewoon allebei!

Ik ben zeer laffable.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 21:38:59 #100
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_69877632

Confidence through competence
pi_69877666
tv kijken gaat
pi_69877892
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 21:38 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
pi_69881351
slaap lekker allemaal
pi_69883717
Iedereen naar bed?

Gezellig gehad bij mijn ouders en nu ben ik dus nog klaarwakker, maar wilde morgenvroeg bij een vriendin koffie drinken dus kan ik niet tot diep in de nacht wakker blijven.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 10 juni 2009 @ 00:46:31 #105
55709 Stereotomy
pi_69884246
En je hoeft ook niet te werken?

Heb gestudeerd en salsapasjes doorgenomen. Morgen ga ik afdansen.

M'n partner zei al sarcastisch: 'Als we maar niet met van die nummers op onze ruggen hoeven te gaan dansen' - krijgen we net een mailtje binnen dat we 15 minuten voor aanvang aanwezig moeten zijn om onze rugnummers op te halen.

Zal me benieuwen.
  woensdag 10 juni 2009 @ 00:48:36 #106
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_69884286
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 00:46 schreef Stereotomy het volgende:

Heb gestudeerd en salsapasjes doorgenomen. Morgen ga ik afstuderen.
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 10 juni 2009 @ 00:49:39 #107
55709 Stereotomy
pi_69884308
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 00:48 schreef golfer het volgende:

[..]

Op wat spleetogen na lijk je mijn ouders wel
pi_69886296
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 00:49 schreef Stereotomy het volgende:
Op wat spleetogen na lijk je mijn ouders wel
Voel je je aangesproken? Dan zit er een kern van waarheid in! Ik ben alweer meer dan een uur uit bed, en eerste vaak voor vandaag is ook al gedaan. Vandaag zal een goede dag worden!

D_H laat maar horen of ik doktervriendje van papa moet bellen.
  woensdag 10 juni 2009 @ 07:19:35 #109
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_69886454
Lein!

morning, lekker geslapen babe? Ik heb de tomtom van jullie nog, ik durfde m niet in het dashboardkastje achter te laten in de stad en nu ligt ie nog hier.. vergeten

Dan hoef je niet te zoeken dus
pi_69886464
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 06:22 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

D_H laat maar horen of ik doktervriendje van papa moet bellen.
even vandaag afwachten wat de huisarts kan regelen.
pi_69886466
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 07:19 schreef kaasplankje het volgende:
Lein!

morning, lekker geslapen babe? Ik heb de tomtom van jullie nog, ik durfde m niet in het dashboardkastje achter te laten in de stad en nu ligt ie nog hier.. vergeten

Dan hoef je niet te zoeken dus
maar hoe komt lein naar jou zonder TomTom?
pi_69886513
Goeiemorgen heb heerlijk geslapen.

Zo eerst eens een smoothie eten, bramen/blauwe bes/yoghurt/ pietsie honing..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_69886596
Goedemorgen gij-lieden!
Hier vandaag een bijzonder hectische dag.
Over 10 minuten komt de oppas-uk, die gaat rond tienen weer weg, dan slaapt mijn hummel, daarna moet ik naar oma (85 vandaag) met hummel, op de fiets. Ik hoop dus dat het weer beter wordt, haha, gelukkig heeft HIJ een regenscherm en een waterdicht jasje, ik niet ik heb alleen een kindje tegen de regen.
Daarna op de terugreis wat boodschappen doen met een inmiddels bekaf kind. Daarna naar huis, kind in bed, even bijkomen, de oppas opvangen en instrueren (dat pikken 15-jarigen nog ) en daarna uit eten met oma en Tara's moeder, haar man en TARA's broertje. Tara's mama was namelijk gisteren ook nog eens 20 jaar getrouwd.

Ow en morgen om 9:00 bij mijn ouders zijn, baby droppen, opgehaald worden voor trouwerij en pas om LAAAAAT weer terug bij mijn ouders, blijven we daar maar slapen. Daarna 's avonds een feestje.
Te veel feestjes
pi_69887735
feestbeest
pi_69888291
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 07:21 schreef Den_Haag het volgende:
maar hoe komt lein naar jou zonder TomTom?
Ben niet dom hoor
pi_69888314
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 07:50 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen gij-lieden!
Hier vandaag een bijzonder hectische dag.
Over 10 minuten komt de oppas-uk, die gaat rond tienen weer weg, dan slaapt mijn hummel, daarna moet ik naar oma (85 vandaag) met hummel, op de fiets. Ik hoop dus dat het weer beter wordt, haha, gelukkig heeft HIJ een regenscherm en een waterdicht jasje, ik niet ik heb alleen een kindje tegen de regen.
Daarna op de terugreis wat boodschappen doen met een inmiddels bekaf kind. Daarna naar huis, kind in bed, even bijkomen, de oppas opvangen en instrueren (dat pikken 15-jarigen nog ) en daarna uit eten met oma en Tara's moeder, haar man en TARA's broertje. Tara's mama was namelijk gisteren ook nog eens 20 jaar getrouwd.

Ow en morgen om 9:00 bij mijn ouders zijn, baby droppen, opgehaald worden voor trouwerij en pas om LAAAAAT weer terug bij mijn ouders, blijven we daar maar slapen. Daarna 's avonds een feestje.
Te veel feestjes
Klinkt gezellig!
pi_69888378
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 09:38 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ben niet dom hoor
dat zeg ik ook niet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_69888721
Klinkt als een drukke dag FC maar ook leuk

Hoop idd dat het weer beter wordt voor je, hier is t prut maar goed das zowat aan de andere kant van Nederland volgens mij toch?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_69888792
Zo!
Fase 1 voltooid, oppas-uk weer weg, boodschappen gedaan, baby in bed!
Rust tot 11:00
pi_69888833
Het was in ieder geval droog toen ik met 2 baby's naar de winkel liep
pi_69888963
nou dat scheelt al weer
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_69888987
ik moet straks met een poezebeest in de auto... en gillen dat ie doet dan
en daar kan ik me toch slecht tegen , kan ik helemaal nerveus van worden zoiets

misschien moet ik oordopjes indoen of hem in de kofferbak doen zoals de mr voorstelde
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_69889011
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 09:41 schreef Den_Haag het volgende:
dat zeg ik ook niet
SPOILER
Er is weinig mis met mijn richtingsgevoel! Waar baseer je die stelling op?
pi_69889059
Ow DE, dat is inderdaad iets wat op je zenuwen werkt
Kofferbak werkt vermoedelijk nog harder op je zenuwen trouwens

Moet je naar de dierenarts?
pi_69889089
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:06 schreef freecell het volgende:
Ow DE, dat is inderdaad iets wat op je zenuwen werkt
Kofferbak werkt vermoedelijk nog harder op je zenuwen trouwens

Moet je naar de dierenarts?
hij gaat naar de kapper
(tis een langharige pers dus die moet eens in de zoveel tijd)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_69889110
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:07 schreef DarkElf het volgende:
hij gaat naar de kapper
(tis een langharge pers dus die moet eens in de zoveel tijd)
Komt de kapper niet aan huis bij jullie?
pi_69889142
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:05 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik heb net zoveel richtingsgevoel als een postduif uit Tsernobyl
pi_69889188
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:07 schreef DarkElf het volgende:

[..]

hij gaat naar de kapper
(tis een langharige pers dus die moet eens in de zoveel tijd)
Arm beest
Blijft hij wel zitten dan?

voor en na foto's?
pi_69889203
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:08 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Komt de kapper niet aan huis bij jullie?
Nope nog nooit een kattenkapper gesproken die dat doet.
tis hier in de buurt al heel wat dat we een katenkapper gevonden hebben trouwens, die zijn dun gezaaid. Hondenkappers geen probleem, maar katten? dus nu we er 1 hebben ga ik er graag heen.
en er is er wel 1 hier die ook haalt en brengt maar daar was ik niet tevreden over de knipkunsten...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_69889238
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:10 schreef freecell het volgende:

[..]

Arm beest
Blijft hij wel zitten dan?

voor en na foto's?
Oh ja tis een echte pers dus alle aandacht en gefriemel vindt hij heerlijk

zal eens zien of ik nog ergens iets heb..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 10 juni 2009 @ 10:17:56 #131
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_69889398
Onze kat heeft zichzelf weer kaal gelikt. Wat een ramp is het toch. Gelukkig gaat het langzaam weer de oude kant op.
pi_69889586
dit is zoals hij gewoon is: klik

en da kan je hem of laten plukken (das de ondervacht ertussen uit halen zodat het lichter is en minder klit, of je kn hem laten scheren (standje teddybeer noem ik het maar ) en dan is hij dus heel dun en vreemd even maar goed... hij gebruikt medicijnen en sinds hij die gebruikt laat zijn vachtje sneller los met kammen dus de ene keer doe ik scheren, 4 maanden later plukken en nu denk ik weer scheren..)

Kan er alleen geen foto van vinden nu.. maar tis niet zo extreem als je op internet kan vinden iig
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_69889976
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:05 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

links=rechts

Ga van de zomer trouwens een weekje ontspannen op Madeira. Boeking is bevestigd
  woensdag 10 juni 2009 @ 10:36:50 #134
3878 Vork
Manisch creatief
pi_69889981
De mijne heeft nu eindelijk weer een volledig aangegroeide vacht. Jammer genoeg verhaart dat beest nog wel als een gek. Hmm. Hoe zou een volledig kort vlot kapsel bij een doorsnee Europese korthaar (zo'n zwarte) eigenlijk staan?
pi_69890094
een kort vlot kapsel ,
(krijg meteen vrouwen van 40+ op crocs, driekwartbroek, leuk montuurtje en hip rood haar visoenen als je zoiets opschrijft )

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_69890111
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:36 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

links=rechts

Ga van de zomer trouwens een weekje ontspannen op Madeira. Boeking is bevestigd
Via Eliza?

Leuk hoor Madeira Willen wij ook nog.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 10 juni 2009 @ 10:41:00 #137
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_69890115
Ola

Oe en katten die verharen zooooooooo irritant, de mijne zijn ook zo lekker bezig pff
maargoed het zou ooit toch moeten stoppen ! zou je denken he.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_69890127
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:36 schreef Den_Haag het volgende:
links=rechts
Ik ben echt niet de enige die daar last van heeft hoor En meestal gaat t goed
  woensdag 10 juni 2009 @ 10:50:50 #139
3878 Vork
Manisch creatief
pi_69890400
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:40 schreef DarkElf het volgende:
een kort vlot kapsel ,
(krijg meteen vrouwen van 40+ op crocs, driekwartbroek, leuk montuurtje en hip rood haar visoenen als je zoiets opschrijft )

Dat is ook exact het beeld dat ik heb bij vrouwen met een kort vlot kapsel, of een pittig of praktisch kapsel. En met mij heel Fok intussen geloof ik. Volgens mij is de overgang naar zo'n kort kapsel voor veel vrouwen het punt waarop het libido zo laag is, dat dat niet meer goed komt. Maargoed, ik heb wel een geholpen poes van middelbare kattenleeftijd, dus wat dat betreft zou ze rijp zijn voor een kort vlot kapsel, wat ze voor kattenbegrippen uiteraard allang heeft.
pi_69890413

wat een knuffelkat

Ben wel benieuwd naar resultaat
pi_69890473
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:40 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Via Eliza?

Leuk hoor Madeira Willen wij ook nog.
Yep. het lijkt me echt een mooi eiland. en best veel te zien.
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:41 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

kusjekroel
  woensdag 10 juni 2009 @ 10:53:34 #142
3878 Vork
Manisch creatief
pi_69890476
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:41 schreef Leintjeuh het volgende:
Jij en een hele hoop vrouwen die ik ken hebben daar inderdaad last van. Misschien mannen ook wel, maar die geven dat waarschijnlijk toch niet toe.
pi_69890525
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:50 schreef Vork het volgende:

[..]

Dat is ook exact het beeld dat ik heb bij vrouwen met een kort vlot kapsel, of een pittig of praktisch kapsel. En met mij heel Fok intussen geloof ik. Volgens mij is de overgang naar zo'n kort kapsel voor veel vrouwen het punt waarop het libido zo laag is, dat dat niet meer goed komt. Maargoed, ik heb wel een geholpen poes van middelbare kattenleeftijd, dus wat dat betreft zou ze rijp zijn voor een kort vlot kapsel, wat ze voor kattenbegrippen uiteraard allang heeft.

Whahaha

Toch snap ik het*praktische* kapsel inmiddels wel, gezien er elke dag wel 2 keer een baby aan mijn middellange haar hangt.
Ik heb het vandaag van nood maar in een jaren 70 kapsel geduwd
  woensdag 10 juni 2009 @ 10:59:43 #144
3878 Vork
Manisch creatief
pi_69890652
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:54 schreef freecell het volgende:
Ik heb het vandaag van nood maar in een jaren 70 kapsel geduwd
Dat zegt nog helemaal niets over hoe praktisch dat dan is. Heb je een afro?
pi_69890741
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:53 schreef Den_Haag het volgende:
kusjekroel

Ga maar bij Isa slijmen, gladjakker.
pi_69890835
San las once y cinco, tijd om mijn huiswerk te doen dus

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_69890891
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:59 schreef Vork het volgende:

[..]

Dat zegt nog helemaal niets over hoe praktisch dat dan is. Heb je een afro?
nee dit:

Heel handig wel

en foto's maken van je eigen achterkant is lastig.
*schouder terug op plek duwt*
pi_69890995
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:03 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ga maar bij Isa slijmen, gladjakker.
pi_69893010
Is er nog iemand hier? Ik heb een beetje motivatie nodig Dingen voor project zijn voor vandaag klaar, voorwerken kan niet. Ik kan wel nog aan een ander ding gaan werken maar ik heb
  • Vreselijk geen zin
  • Keelpijn
  • Moeheid
  • Hoofdpijn
    *zucht*

Schop?
  • pi_69893071
    hoi

help!

ik moet alleen eten vanavond

het moet gezond zijn

en iets wat niet al te moeilijk is maar wel origineel..

met biefstuk ofzo
    Ja doei.
    pi_69893090
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 12:09 schreef Leintjeuh het volgende:
    Is er nog iemand hier? Ik heb een beetje motivatie nodig Dingen voor project zijn voor vandaag klaar, voorwerken kan niet. Ik kan wel nog aan een ander ding gaan werken maar ik heb
  • Vreselijk geen zin
  • Keelpijn
  • Moeheid
  • Hoofdpijn
    *zucht*

Schop?
  • kus!
    Ja doei.
    pi_69893521
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 12:10 schreef motorbloempje het volgende:
    hoi

help!

ik moet alleen eten vanavond

het moet gezond zijn

en iets wat niet al te moeilijk is maar wel origineel..

met biefstuk ofzo
    Noodlesoep met biefstukreepjes, rundvleesboullion, peultjes/sugarsnaps, wortelreepjes en rode peper-snipseltjes? En natuurlijk veel noodles
    pi_69893597
    is dat 'mager' ? ja he?
    Ja doei.
    pi_69893829
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 12:23 schreef motorbloempje het volgende:
    is dat 'mager' ? ja he?
    Biefstuk is mager. Boullion niet erg vet maar ook niet super mager. En hoe meer groente je erin mikt, hoe gezonderder het wordt
    pi_69893890
    klinkt wel als iets wat ik in m'n hoofd had...

zou ik dan de biefstuk in de oven kunnen doen? Zo'n klein stukje?
    Ja doei.
    pi_69894004
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 12:32 schreef motorbloempje het volgende:
    klinkt wel als iets wat ik in m'n hoofd had...

zou ik dan de biefstuk in de oven kunnen doen? Zo'n klein stukje?
    Ik zou de biefstuk in reepjes doen. En die in de kokende boullion mikken

Ik heb honger. Valt het op? Ik heb alleen geen zin in brood met filet a.
      woensdag 10 juni 2009 @ 12:38:12 #157
    55709 Stereotomy
    pi_69894086
    Wil je hartig of zoet, Lein?
    pi_69894133
    biefstuksoep
      Moderator / Redactie Sport woensdag 10 juni 2009 @ 12:40:14 #159
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_69894152
    Middag

Inmiddels weer een hoop artikelen verder. Kunnen we beginnen met een paper schrijven.
    pi_69894277
    mm that reminds me; maak wel eens een lekkere noodlesoep met biefstukreepjes, boulon, en heel veel groenten ... ook weer eens doen
    ♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
    pi_69894464
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 12:38 schreef Stereotomy het volgende:
    Wil je hartig of zoet, Lein?
    Ik wil noodlesoep Met biefstukreepjes

Nee ik weet niet wat ik wil. Buik zegt: Pastaaaaaaaaaaaaa. Maar dat gaan we niet doen. wat MOET ik nou Ik word gek van mezelf
    pi_69894555
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 12:35 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik ben erg voor het eerst aanbakken van de biefstuk. Maillardreactie jeweets Anders krijg je van dat laffe gekookte vlees.

MoBlo: neem boekweitnoedels: gezonder en lekkerder dan 'gewone'!
    pi_69894722
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 12:50 schreef ColdFeet het volgende:
    Ik ben erg voor het eerst aanbakken van de biefstuk. Maillardreactie jeweets
    WIENS oude fiets?
      woensdag 10 juni 2009 @ 12:57:10 #164
    148689 Muis006
    pi_69894802
    He Lein, lekker ding

Je mag je biefstukreepjes wel in mijn bouillon gooien
    pi_69894817
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 12:55 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

WIENS oude fiets?
    Deze! Geeft lekkere kleur en smaak aan vlees. En dat loop je mis als je de biefstuk kookt.
    pi_69894885
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 12:57 schreef Muis006 het volgende:
    He Lein, lekker ding

Je mag je biefstukreepjes wel in mijn bouillon gooien

pi_69895013
    Babes, help. Ik wil iets eten. Volkoren maanzaad boterhammen met sweet onions filet Americain vallen af. Ik heb TREK. Appeltje stilt de trek niet Er is hier een winkelcentrum 3 scheten verderop. Redt mij voordat ik gekke dingen ga eten.
    pi_69895459
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 12:35 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

rauw?

boekweitnoodles, waar verkopen ze die?
    Ja doei.
    pi_69895580
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 13:16 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

rauw?

boekweitnoodles, waar verkopen ze die?
    Nee, niet rauw, dat mag niet van CF
    pi_69895649
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 13:19 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Nee, niet rauw, dat mag niet van CF
    Zonde van de smaak!
    Boekweitnoedels koop je bij een goedgesorteerde supermarkt, een toko of een natuurvoedingswinkel.
    pi_69895670
    dan zal de ah XL ze wel hebben

en dan even in de grill pan? (de biefstuk dus)
    Ja doei.
    pi_69896018

Wel zorgen dat de pan warm is. rood vlees
    pi_69896046
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 13:22 schreef motorbloempje het volgende:
    dan zal de ah XL ze wel hebben

en dan even in de grill pan? (de biefstuk dus)
    Oeh ja, lekker!
    pi_69896470
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 13:32 schreef Den_Haag het volgende:

Wel zorgen dat de pan warm is. rood vlees
    Amen. Rood vlees! Heerlijk! Bruin aan de buitenkant, heet en sappig rood aan de binnenkant!
      woensdag 10 juni 2009 @ 13:46:49 #175
    148689 Muis006
    pi_69896501
    In de zomer ben ik ook bruin aan de buitenkant, heet en sappig rood aan de binnenkant.
    pi_69896778
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 13:46 schreef Muis006 het volgende:
    In de zomer ben ik ook bruin aan de buitenkant, heet en sappig rood aan de binnenkant.
    Ben jij nou M of V , muis?
    pi_69897062
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 13:46 schreef Muis006 het volgende:
      woensdag 10 juni 2009 @ 14:04:09 #178
    148689 Muis006
    pi_69897191
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 13:54 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ben jij nou M of V , muis?
    IK ben een heerlijcke deerne
    pi_69897671
    * freecell knuffelt Lein!

Verdorie heb ik net de hummel op bed, gaan ze hierachter (letterlijk ACHTER zijn kamertje) een boom omzagen en schreeuwen en met dingen gooien
    pi_69897711
    Een deerne met zulke teksten
    pi_69897791
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 14:18 schreef Den_Haag het volgende:
    Een deerne met zulke teksten
    Een bezette deerne, dus haal je libido maar weer binnen boord
    pi_69897928
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 14:20 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

en de rest ook.

Welja, ze zetten ook nog een betonmolen aan

(stiekem is het vooral vervelend omdat het heel veel kabaal maakt op mijn enige echte rustmoment vandaag. L. slaapt er wel doorheen )
    pi_69897962
    quote:

[..]

mag ik nog wel van de teksten genieten
    pi_69898119
    quote:
    GMTAAAAHAAAAAAAAAAAAAAA
    pi_69898200
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 14:24 schreef freecell het volgende:
    Welja, ze zetten ook nog een betonmolen aan

(stiekem is het vooral vervelend omdat het heel veel kabaal maakt op mijn enige echte rustmoment vandaag. L. slaapt er wel doorheen )
    Oordoppen in, heb je nergens last van. Alleen van het kabaal van je eigen lijf. Je kloppende hart, je stromende bloed.
    pi_69898217
    OH en ik ga NU lekekr naar huis. Heb er geen zin meer in en het grootste deel is af. Alleen nog morgen schijtesvroeg opstaan en een dagje kantoren, daarna is het weekend
      woensdag 10 juni 2009 @ 14:35:52 #187
    148689 Muis006
    pi_69898323
    Jullie zijn echt geniaal
    pi_69898533
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 14:35 schreef Muis006 het volgende:
    Jullie zijn echt geniaal
    Wat nu weer?
    pi_69898555
    Maar jullie zijn toch ook geniaal?
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_69898581
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 14:42 schreef Isabeau het volgende:
    Maar jullie zijn toch ook geniaal?
    Jij hoort bij jullie
    pi_69898635
    "Wij zijn ook geniaal" klinkt zo arrogant
    pi_69898734
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 14:45 schreef Isabeau het volgende:
    "Wij zijn ook geniaal" klinkt zo arrogant
    jij mag dat
    pi_69898790
    Op de één of andere manier heb ik vannacht zitten wiki'en over 'massacres'. Daar word je niet vrolijk van
    De nazi's hebben aardig veel van dat op hun geweten buiten de concentratiekampen om
    Dorpje in Frankrijk helemaal weggevaagd Alle mannen, vrouwen en kinderen vermoord. Ik geloof iets van 42 kinderen onder de 2 bijv. En er zijn 6 mensen die het hadden overleefd (gelukkig onder lijken van anderen terecht gekomen en weg kunnen komen op ongezien moment).
    En dan nog iets in een Oekraiens stadje waar ze in 2 dagen meer dan 30.000 bewoners in een ravijn hebben geschoten. Daar is 1 vrouw uit ontsnapt omdat ze zich al op de lijken voor haar liet vallen voor ze door de kogels werd geraakt en toen doodstil is blijven liggen (weer bedekt met andere doden) tot het donker was en iedereen weg was.

En toen ging ik slapen
    pi_69898806
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 14:35 schreef Muis006 het volgende:
    Jullie zijn echt geniaal
    Moet jij zeggen
    pi_69898861
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 14:49 schreef Isabeau het volgende:
    Op de één of andere manier heb ik vannacht zitten wiki'en over 'massacres'. Daar word je niet vrolijk van
    De nazi's hebben aardig veel van dat op hun geweten buiten de concentratiekampen om
    Dorpje in Frankrijk helemaal weggevaagd Alle mannen, vrouwen en kinderen vermoord. Ik geloof iets van 42 kinderen onder de 2 bijv. En er zijn 6 mensen die het hadden overleefd (gelukkig onder lijken van anderen terecht gekomen en weg kunnen komen op ongezien moment).
    En dan nog iets in een Oekraiens stadje waar ze in 2 dagen meer dan 30.000 bewoners in een ravijn hebben geschoten. Daar is 1 vrouw uit ontsnapt omdat ze zich al op de lijken voor haar liet vallen voor ze door de kogels werd geraakt en toen doodstil is blijven liggen (weer bedekt met andere doden) tot het donker was en iedereen weg was.

En toen ging ik slapen
    Wáárom kijk je dat soort dingen voor het slapengaan?
    En waarom vertel je het aan mij
    pi_69898947
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 14:49 schreef Isabeau het volgende:

En toen ging ik slapen
    Gek heh, dat je dan niet kan slapen?
    pi_69898968
    Omdat ik er mee zit en even kwijt moest en géén idee waarom ik zoiets ga lezen voor het slapen gaan! Ik wilde weten waarom de mammoet nou was uitgestorven! (jacht door mensen, toen had je nog geen WNF)
    pi_69899014
    waar je maar van in slaap komt
    pi_69899038
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 14:55 schreef Isabeau het volgende:
    Omdat ik er mee zit en even kwijt moest en géén idee waarom ik zoiets ga lezen voor het slapen gaan! Ik wilde weten waarom de mammoet nou was uitgestorven! (jacht door mensen, toen had je nog geen WNF)
    Haha, nou dat heb je dan in ieder geval ook geleerd

En je mag het best kwijt hoor Maar dat soort dingen moet je gewoon niet lezen
    pi_69899162
    Ik zit de paringsrituelen van de moderne jeugd te observeren. In de tram. Players en aandachtshoeren! Vreselijk. Ik was niet zo als puber hoor.
    pi_69899193
    of bookmark het desnoods voor ooit later als de zon schijnt...

zo slaap je idd nooit rustig isa
    ♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
    pi_69899251
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 15:01 schreef Leintjeuh het volgende:
    Ik zit de paringsrituelen van de moderne jeugd te observeren. In de tram. Players en aandachtshoeren! Vreselijk. Ik was niet zo als puber hoor.
    Wheh
    Volgens mij viel ik ook wel mee.
    pi_69899276
    Als puber dan hè? Nu ben ik verschrikkelijk

* freecell lonkt
    pi_69899354
    Ik ben nu zeker heel flauw als ik vraag 'maar wist je dat niet?', Isabeau?

Misschien dat ik door de regio waar ik geboren ben iets meer heb meegekregen... Bijvoorbeeld dat dorp in Tsjechie waar alle kinderen vermoord zijn, hoe heet het ook alweer?

Edit: ik bedoel Lidice.
    pi_69899364
    nou we hebben het dus weer overleefd, de kat en ik (hij was zowaar niet al te hysterisch in de auto)

Oh ja en de jeugd van tegenwoordig, is wel lachen, zie dingen bij mijn nichtje van 13 die ik echt nog helemaal niet deed/dacht of zo toen... Blijkbaar gaat t allemaal anders nu, god ik ben oud
    ♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
    pi_69899370
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 15:05 schreef freecell het volgende:
    Als puber dan hè? Nu ben ik verschrikkelijk

* freecell lonkt
    Pas maar op, straks bespringt D_H je, die heeft m door Muis toch al op stand-by staan
    pi_69899393
    ♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
    pi_69899441
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 15:07 schreef ColdFeet het volgende:

Misschien dat ik door de regio waar ik geboren ben iets meer heb meegekregen... Bijvoorbeeld dat dorp in Tsjechie waar alle kinderen vermoord zijn, hoe heet het ook alweer?
    Ik wist het ook niet hoor
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 15:08 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Pas maar op, straks bespringt D_H je, die heeft m door Muis toch al op stand-by staan

Ik kan me de mannen wel van het lijf houden. Zelfs in het donker Eén lantarenpaal voorbij en ze laten me weer los
    pi_69899464
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 15:08 schreef DarkElf het volgende:
    nou we hebben het dus weer overleefd, de kat en ik (hij was zowaar niet al te hysterisch in de auto)

Oh ja en de jeugd van tegenwoordig, is wel lachen, zie dingen bij mijn nichtje van 13 die ik echt nog helemaal niet deed/dacht of zo toen... Blijkbaar gaat t allemaal anders nu, god ik ben oud
    In mijn tijd ging het ook allemaal anders! Zullen we maar een clubje oprichten om achter de geraniums breiend sherry te drinken?
    pi_69899503
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 15:07 schreef ColdFeet het volgende:

Ik wist van Putten en van alle concentratiekampen en dergelijke. Maar bijv niet van al die andere steden en dorpen in WOII. Of van het feit dat ze ergens meer dan 20.000 militairen hebben gedood in plaats van krijgsgevangen gemaakt (Griekenland geloof ik).

En Putten doet mijn agnosticisme wankelen, mijn opa moest daar doorheen fietsen (met smokkelwaar uit Duitsland ) om thuis te komen op het moment dat ze daar al die mannen aan het oppakken waren. Hij hoorde een stem in zijn hoofd en die vertelde hem dat hij vooral niet de normale weg naar huis moest nemen en is toen 20 km omgefietst naar een doodongeruste oma die het nieuws over Putten al had gehoord. Maar ja, leuk zo'n stem in je hoofd, maar hadden die honderden mannen en jongens van Putten zelf dat niet ook ff kunnen krijgen
    pi_69899506
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 15:10 schreef freecell het volgende:
    Ik kan me de mannen wel van het lijf houden. Zelfs in het donker Eén lantarenpaal voorbij en ze laten me weer los
    Ik zeg maar effe niks
    pi_69899546
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 15:11 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

In mijn tijd ging het ook allemaal anders! Zullen we maar een clubje oprichten om achter de geraniums breiend sherry te drinken?
    ik kan niet breien, maar ik wil best achter de geraniums zuipen met je hoor
    ♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
    pi_69899598
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 15:13 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik zeg maar effe niks
    verstandig
    pi_69899607
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 15:14 schreef DarkElf het volgende:
    ik kan niet breien, maar ik wil best achter de geraniums zuipen met je hoor
    Ik leer je wel breien. Sjaals en pannenlappen.
    pi_69899848
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 15:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik wist van Putten en van alle concentratiekampen en dergelijke. Maar bijv niet van al die andere steden en dorpen in WOII. Of van het feit dat ze ergens meer dan 20.000 militairen hebben gedood in plaats van krijgsgevangen gemaakt (Griekenland geloof ik).
    Dat laatste wist ik ook niet. Maar wel van massamoord zoals in Lidice of Oradour.

Het merkwaardige is dat ze volgens mij bij Putten nog steeds niet weten waarom die aanslag werd uitgevoerd
    pi_69900008
    Putten was een vergeldingsactie toch? Tenminste dat heb ik altijd begrepen. Dat er ergens in die buurt een Duitse soldaat was omgelegd en daarom dit als afschrikmiddel om dat nooit weer te doen. Zoiets.
    pi_69900191
    Dat is wel wat ze je op school ook vertellen ja.
    ♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
    pi_69900237
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 15:30 schreef freecell het volgende:
    Putten was een vergeldingsactie toch? Tenminste dat heb ik altijd begrepen. Dat er ergens in die buurt een Duitse soldaat was omgelegd en daarom dit als afschrikmiddel om dat nooit weer te doen. Zoiets.
    Nah, er was een aanslag gepleegd op een of andere hooggeplaatste militair. Maar ze weten eigenlijk niet zo goed wie dat nou had bedacht, van die aanslag. Enzo
      woensdag 10 juni 2009 @ 15:40:36 #219
    148689 Muis006
    pi_69900334
    Ik vind die slachtingen in bijvoorbeeld Oradour echt niets meer met oorlogvoeren te maken hebben. Puur sadisme
    pi_69900515
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 15:40 schreef Muis006 het volgende:
    Ik vind die slachtingen in bijvoorbeeld Oradour echt niets meer met oorlogvoeren te maken hebben. Puur sadisme
    Mja de hele Jodenvervolging (en ook homo's, roma's, ouderen en psychiatrische patiënten) had niks met oorlogsvoering te maken. Was gewoon pure haat en vernietigingsdrang
    pi_69901523
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 15:46 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Mja de hele Jodenvervolging (en ook homo's, roma's, ouderen en psychiatrische patiënten) had niks met oorlogsvoering te maken. Was gewoon pure haat en vernietigingsdrang
    Eh nee. Dat had te maken met zuivering en Survival of the Fittest (maar dan door Duitsers uitgelegd). Er lag geen haat in het doden van psychiatrisch patiënten, men vond echt dat ze iets goeds deden. Ik las een verklaring van een kampcommandant van een concentratiekamp die op Neurenberg had gezegd toch wel moeite te hebben gehad met het doden van al die kleine kinderen, maar ja, dan voelde hij zich weer schuldig want er was hem juist verteld dat de kinderen het belangrijkst waren om te doden want die konden zich anders weer voortplanten. Bij de meeste Duitsers was er meestal geen haat, ze deden 'gewoon hun werk'. Hoe moeilijk dat ook voor te stellen is Alhoewel één en ander bij veel Duitsers vast wel makkelijker werd gemaakt door een bepaalde afkeer (homo's, zigeuners?) of jarenlange jaloezie, afgunst en toch vast bij sommigen ook echt haat (tegen de joden).
      woensdag 10 juni 2009 @ 16:21:40 #222
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_69901880
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 16:12 schreef Isabeau het volgende:

Bij de meeste Duitsers was er meestal geen haat, ze deden 'gewoon hun werk'. Hoe moeilijk dat ook voor te stellen is Alhoewel één en ander bij veel Duitsers vast wel makkelijker werd gemaakt door een bepaalde afkeer (homo's, zigeuners?) of jarenlange jaloezie, afgunst en toch vast bij sommigen ook echt haat (tegen de joden).
    En ze haben das vooral achteraf allemaal niet gewust.
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_69903886
    Nog 2 1/2 uur weken... ik heb geen zin meer
    pi_69904013
    hm.. hoi!

wat een serieuze praat hier!

Heb geen boekweitnoodles gevonden, dus heb 'chinese mie' meegenomen, gemaakt van Tarwebloem.

Zit nu te twijfelen of ik 't hiermee zal gaan eten, of met rijst..

verder kogelbiefstuk en peultjes en worteltjes en er ligt ook nog een scala aan andere groenten (paprika, courgette, champignon, ui, broccoli) in de koelkast.. zo maar's besluiten wat ik wil, trek!
    Ja doei.
      woensdag 10 juni 2009 @ 17:20:50 #225
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_69904100
    Hier wordt het vanavond weer een maaltijdje van de toko.
    Poef.....gone! ©golfer
      Moderator / Redactie Sport woensdag 10 juni 2009 @ 17:30:43 #226
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_69904386
    Tentamen Statistiek III gehaald
    pi_69904408
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 17:30 schreef borisz het volgende:
    Nice

Lekker joh, MoBlo. Ik zou best een steak opkunnen, nu Heb nog 3 homemade rundvleesbapao's in m'n tas
    pi_69904447
    quote:
    wat fijn! Gefeliciteerd!
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 17:31 schreef ColdFeet het volgende:

[..]
    Lekker joh, MoBlo. Ik zou best een steak opkunnen, nu Heb nog 3 homemade rundvleesbapao's in m'n tas
    ik ook

René houdt er niet van, dus dit is voor het eerst in TIJDEN dat ik biefstuk eet héééérlijk
    Ja doei.
    pi_69904764
    quote:

Lekker moblo, biefstuk, ben ik dol op en de mr gelukkig ook geniet ervan!
    ♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
    pi_69904816
    ga 'm zo lekker invrijven met wat peper, zout en knoflook

er zitten 2 stukken in, en ik neem lekker de grootste de andere vries ik in voor een volgende keer
    Ja doei.
    pi_69904841
    Ik heb net een gegrilde tomaten soepje gemaakt. lekker en simpel, heb geen puf voor meer dan dat.
    ♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
    pi_69904864
    ooooow lekker
    Ja doei.
      Moderator / Redactie Sport woensdag 10 juni 2009 @ 17:48:47 #233
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_69904906
    Dank .

Ik ben bezig met een pasta met restjes groenten en gehakt in tomatensaus .
    pi_69904949
    heeft iemand wel eens kipfilet gemarineerd in yoghurt met kruiden?
    ik las dat ergens (yoghurt met komijn) maar .. yoghurt...?
    ♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
    pi_69905003
    nee, wel van gehoord ja
    Ja doei.
    pi_69905027
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 17:50 schreef DarkElf het volgende:
    heeft iemand wel eens kipfilet gemarineerd in yoghurt met kruiden?
    ik las dat ergens (yoghurt met komijn) maar .. yoghurt...?

Wordt het lekker mals van! Wel uitkijken met bakken; het schift snel, yoghurt.
    pi_69905105
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 17:52 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wordt het lekker mals van! Wel uitkijken met bakken; het schift snel, yoghurt.
    aha ok nou morgen dan maar eens proberen. Moet je het niet eerst wat afdeppen? Wilde het gaan grillen.

Lekker met een kikkererwten (staan nu in water) salade met veel koriander en feta en chilipeper
    ♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
    pi_69905248
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 17:54 schreef DarkElf het volgende:

[..]

aha ok nou morgen dan maar eens proberen. Moet je het niet eerst wat afdeppen? Wilde het gaan grillen.

Lekker met een kikkererwten (staan nu in water) salade met veel koriander en feta en chilipeper
    Och, ik veegde het er gewoon een beetje af met de houten lepel. Dan heet bakken en van het vuur af een kloddertje ongebruikte marinade erdoor.
    pi_69905306
    morgen eens prutsen dan
    ♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
    pi_69906788
    vanavond pasta. maar nu eerst carbs verbraden

borisz, feli!
      woensdag 10 juni 2009 @ 18:54:01 #241
    55709 Stereotomy
    pi_69907017
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 18:47 schreef Den_Haag het volgende:
    vanavond pasta. maar nu eerst carbs verbraden
    Ga je een tosti eten?

Borisz, feli!
      woensdag 10 juni 2009 @ 19:11:21 #242
    16266 MissHobje
    Dat zou ik ook zeggen!
    pi_69907715
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 17:14 schreef ColdFeet het volgende:
    Nog 2 1/2 uur weken... ik heb geen zin meer
    Ik nog 3 1/2 bluh
    [b]Hobbelicious is back!
    [/b]
      woensdag 10 juni 2009 @ 19:13:18 #243
    3878 Vork
    Manisch creatief
    pi_69907791
    Ah, ik heb nog voor 6 1/2 uur aan werk.
    pi_69907811
    We have a winner
    pi_69907865
    gefeliciteerd Vork!

en ik ga je nog even laten weten wat we aan kunnen raden om te doen vrijdag

we kunnen natuurlijk ook in de stad afspreken? Doen we een Nijmeegs biertje en zorg ik dat 't eten enzo grotendeels klaarstaat dat kan gelukkig
    Ja doei.
      woensdag 10 juni 2009 @ 19:15:40 #246
    3878 Vork
    Manisch creatief
    pi_69907900
    Wat heb ik gewonnen?
    Een pot sterke koffie? Da's mooi, dan ga ik gelijk even ophalen.
      woensdag 10 juni 2009 @ 19:16:27 #247
    3878 Vork
    Manisch creatief
    pi_69907937
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 19:14 schreef motorbloempje het volgende:
    gefeliciteerd Vork!

en ik ga je nog even laten weten wat we aan kunnen raden om te doen vrijdag

we kunnen natuurlijk ook in de stad afspreken? Doen we een Nijmeegs biertje en zorg ik dat 't eten enzo grotendeels klaarstaat dat kan gelukkig
    Is goed, dan neem ik een Arnhems biertje voor jullie mee
      woensdag 10 juni 2009 @ 19:22:01 #248
    16266 MissHobje
    Dat zou ik ook zeggen!
    pi_69908153
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 19:13 schreef Vork het volgende:
    Ah, ik heb nog voor 6 1/2 uur aan werk.
    Dèm.. dat is dan wel weer jammer
    Verder weer beetje op de rit enzo?
    [b]Hobbelicious is back!
    [/b]
      woensdag 10 juni 2009 @ 19:29:07 #249
    3878 Vork
    Manisch creatief
    pi_69908428
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 19:22 schreef MissHobje het volgende:
    Dèm.. dat is dan wel weer jammer
    Verder weer beetje op de rit enzo?
    Als ik vanavond flink doorwerk en mijn planning is realistisch en haalbaar gebleven dan ga ik morgen niet wakker, maar wel zeer tevreden naar m'n stage. Dus ja, soort van.

Goed, ik ben nu weer weg, avondje zwoegen.
      woensdag 10 juni 2009 @ 20:54:20 #250
    16266 MissHobje
    Dat zou ik ook zeggen!
    pi_69912219
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 19:29 schreef Vork het volgende:

[..]

Als ik vanavond flink doorwerk en mijn planning is realistisch en haalbaar gebleven dan ga ik morgen niet wakker, maar wel zeer tevreden naar m'n stage. Dus ja, soort van.

Goed, ik ben nu weer weg, avondje zwoegen.
    Heel veel succes ff doorbijten
    [b]Hobbelicious is back!
    [/b]
      Moderator / Redactie Sport woensdag 10 juni 2009 @ 20:54:56 #251
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_69912249
    TDF forum is open
    pi_69913097
    zo, de mr is thuis (was naar zijn zusje) dus die zal ik eens een grote kom soep geven..

soep is zo...
    ♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
    pi_69913464
    Vork, het is niet ongebruikelijk dat de laatste fase van je afstuderen sucks. Nog even doorbikkelen en het zit erop
    pi_69914035
    doorbijten Vork!

De ogen zijn echt goed ontstoken. kan geen eens meer een ui snijden.

Wel lekkere pasta gemaakt
    pi_69914185
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 21:36 schreef Den_Haag het volgende:
    doorbijten Vork!

De ogen zijn echt goed ontstoken. kan geen eens meer een ui snijden.

Wel lekkere pasta gemaakt
    Heeft je huisarts een oogarts gevonden voor je?
    pi_69914252
    huisarts nog niet gesproken. ga morgenochtend nogmaals naar de huisarts bellen
      woensdag 10 juni 2009 @ 21:41:59 #257
    16266 MissHobje
    Dat zou ik ook zeggen!
    pi_69914300
    beterschapjes D_H
    [b]Hobbelicious is back!
    [/b]
    pi_69914563
    heeft je verzekering al gezocht voor je?
    ♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
    pi_69915348
    well...

trusten .
    ♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
    pi_69916091
    Trusten, Elf!

Wat bedoel je DH, je kunt geen ui meer snijden?
    pi_69916210
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 22:23 schreef ColdFeet het volgende:
    Trusten, Elf!

Wat bedoel je DH, je kunt geen ui meer snijden?
    niet zonder dat mijn ogen zoveel pijn doen dat ik ze dicht moet doen. heb twee sjalotjes gesneden en daarna kon ik niet meer.

Van de verzekering heb ik niks meer gehoord.
    pi_69916525
    thanx Hobs
    pi_69916672
    Wat een narigheid
    pi_69917550
    en de oogdruppels zijn ook nog eens op
      woensdag 10 juni 2009 @ 22:55:16 #265
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_69917664
    Moeten we alvast een inzameling voor een hond gaan houden voor je, D_H
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_69917776
    kan
    of ik neem een blindgeleide bluezz
    pi_69919743
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 22:57 schreef Den_Haag het volgende:
    kan
    of ik neem een blindgeleide bluezz
    Nee, je moet eerst met Beverwijk bellen en dan je ogen pas dichtdoen
    Dan kan je binnen 2 weken geholpen worden. Als je wilt kan ik morgen even kijken of er nog eerder een gaatje is.
      woensdag 10 juni 2009 @ 23:48:59 #268
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_69919772
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 23:48 schreef Bluezz het volgende:

Als je wilt kan ik morgen even kijken of er nog eerder een gaatje is.
    D_H en gaatjes.
    Poef.....gone! ©golfer
      donderdag 11 juni 2009 @ 01:43:58 #269
    55709 Stereotomy
    pi_69921803
    Pas goed op je ogen, D_H. 't is een dooddoener om te zeggen dat je daar maar twee van hebt, maar 't is natuurlijk wel zo.

En mijn partner had gewoon een 8 resp. 8.5! En zij de gehele week maar miepen dat ze zo zenuwachtig was etc.

Ach, zoals ik in een ander topic al zei: enige taak van de man tijdens het dansen is de vrouw zo mooi mogelijk laten dansen. Al het andere is bijzaak.

[ Bericht 0% gewijzigd door Stereotomy op 11-06-2009 01:54:26 ]
      donderdag 11 juni 2009 @ 07:32:39 #270
    195834 kaasplankje
    Nu met maar 8% vet!
    pi_69923074
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 01:43 schreef Stereotomy het volgende:
    Pas goed op je ogen, D_H. 't is een dooddoener om te zeggen dat je daar maar twee van hebt, maar 't is natuurlijk wel zo.

[ afbeelding ]

En mijn partner had gewoon een 8 resp. 8.5! En zij de gehele week maar miepen dat ze zo zenuwachtig was etc.

Ach, zoals ik in een ander topic al zei: enige taak van de man tijdens het dansen is de vrouw zo mooi mogelijk laten dansen. Al het andere is bijzaak.
    Goed gedaan dude
    ik zie een metafoor
    pi_69923159
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 23:48 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Nee, je moet eerst met Beverwijk bellen en dan je ogen pas dichtdoen
    Dan kan je binnen 2 weken geholpen worden. Als je wilt kan ik morgen even kijken of er nog eerder een gaatje is.
    THanx Bluezz, zal straks ff de huisarts bellen en dan weet ik meer

@Steer, zijn waarschijnlijk hogere cijfers dan op de uni
      donderdag 11 juni 2009 @ 08:45:32 #272
    16266 MissHobje
    Dat zou ik ook zeggen!
    pi_69923802
    Goedemorgen.. nouja goed wat een graftakkenweer en ik ben veeeeeeeeeeeeeeels te vroeg wakker op mijn vrije dag..
    Laploppie bed mee in gesleept.. series lurken dan maar
    [b]Hobbelicious is back!
    [/b]
    pi_69926348
    Lekker blijven liggen Hobs. Voor het weer hoef je er niet uit

Huisarts hij heeft voor nu maandag een afspraak weten te regelen bij de kliniek in Rijswijk
    pi_69926926
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 10:15 schreef Den_Haag het volgende:

Huisarts hij heeft voor nu maandag een afspraak weten te regelen bij de kliniek in Rijswijk
    Gelukkig maar, en nu de hele tijd je ogen dicht houden!
    pi_69926970
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 20:54 schreef borisz het volgende:
    TDF forum is open
    En dat is?
      donderdag 11 juni 2009 @ 10:45:41 #276
    3878 Vork
    Manisch creatief
    pi_69927346
    Grmbl. Heb ik gisteren nog zo hard zitten werken aan m'n scriptie, ben ik m'n hoofdvraag en subvragen een beetje uit het oog verloren. Nu kan ik een subvraag niet beantwoorden en om dat wel te kunnen moet ik de hele structuur van het verslag aanpassen. Komt dit bekend voor? Of ben ik de enige die zo chaotisch te werk gaat?
      Moderator / Redactie Sport donderdag 11 juni 2009 @ 10:46:27 #277
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_69927368
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 10:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

En dat is?
    Tour De France forum.

Mooi DH
      donderdag 11 juni 2009 @ 10:51:13 #278
    16266 MissHobje
    Dat zou ik ook zeggen!
    pi_69927508
    quote:

Goed nieuws voor jou

Oh en ik lig nog heerlijk hoor.. koffietje erbij bakje yoghurt/muesli
    [b]Hobbelicious is back!
    [/b]
    pi_69927709
    Koffie!
      donderdag 11 juni 2009 @ 11:36:16 #280
    16266 MissHobje
    Dat zou ik ook zeggen!
    pi_69929207
    Vork dat sucks behoorlijk, succes met omvormen dan
    [b]Hobbelicious is back!
    [/b]
      Moderator / Redactie Sport donderdag 11 juni 2009 @ 11:36:49 #281
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_69929237
    3 voor finance . Was al ingecalculeerd.

Die mogen we herren over drie weken.
      donderdag 11 juni 2009 @ 11:42:48 #282
    16266 MissHobje
    Dat zou ik ook zeggen!
    pi_69929465
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 11:36 schreef borisz het volgende:
    3 voor finance . Was al ingecalculeerd.

Die mogen we herren over drie weken.
    Toch balen zeg, succes met je her dan!

Zo en de regen is over buiten.. (ik ga nu onder de warme regen )
    [b]Hobbelicious is back!
    [/b]
    pi_69929544
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 10:45 schreef Vork het volgende:
    Grmbl. Heb ik gisteren nog zo hard zitten werken aan m'n scriptie, ben ik m'n hoofdvraag en subvragen een beetje uit het oog verloren. Nu kan ik een subvraag niet beantwoorden en om dat wel te kunnen moet ik de hele structuur van het verslag aanpassen. Komt dit bekend voor? Of ben ik de enige die zo chaotisch te werk gaat?
    Lichtelijk, ja
    Laat je niet gek maken: je bent volgens mij al best ver. Nog even doorbikkelen en chagrijnen, en dan ben je afgestudeerd
    pi_69929647
    quote:

Yeah!! En lekker dichtbij, hier was het over 10 dgn hoorde ik net
    pi_69929699

wat fijn D-H dat je maandag terecht kan, zou ook echt belachelijk zijn als je zo 7 weken verder zou moeten..

Ik weet er niets van Vork maar succes!

Pffff wat een weer en chaos net op de ring van Antwerpen! (moest naar de nefroloog) Gelukkig had ik de grote auto van de mr bij me ipv mijn kleine koekblikje Dat scheelt toch echt wel..
    ♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
      donderdag 11 juni 2009 @ 11:51:07 #286
    3878 Vork
    Manisch creatief
    pi_69929823
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 11:48 schreef DarkElf het volgende:
    Ik weet er niets van Vork maar succes!
    Iets met social marketing en non-profit organisaties. Dat is verder (helaas) ook helemaal niet zo boeiend, dus dat mag je weer vergeten.

En ja CF, het is inderdaad bijna af. Een algemene richtlijn voor scritpies is geloof ik zo'n 15000 woorden. Die heb ik wel, ik moet alleen nu de juiste dingen op de juiste plaats en wijze naar elkaar toe schrijven en ik mis nog een conclusie hier of daar. Helaas blijkt dat nu wel het lastigste te zijn.
    pi_69930499
    Vork, chaotisch is mn tweede naam geloof ik Dus nee, je bent niet de enige. Maar of je daar blij mee moet zijn is een tweede

D_H goed dat je maandag al terecht kunt, 7 weken wachttijd is toch rete-belachelijk?

Hobs, ik ben jaloers op je! Lig je nog lekker in je mandje? Ik ben alweer vanaf kwart voor 5 op En vandaag valt dat me, net als gister trouwens, erg zwaar. Ondanks 2 flinke bakken koffie voel ik me nog steeds moe

Verder: kusjekroel all around
    pi_69930885
    kwart voor vijf, arme lein

Mijn kookboeken ( 2 van Ainsley en het toetjesboek van Gordon) zijn binnen

Oh ja rijd ik op de ring, ketst een vrachtwagen naast me zo een micra aan de kant Hándig!
    ♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
    pi_69931211
    Bij amazon besteld, DE?
    Ik wil Bake van Rachel Allen Heb sowieso nog een wishlist van een halve meter
      Moderator / Redactie Sport donderdag 11 juni 2009 @ 12:32:19 #290
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_69931417
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 11:42 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Toch balen zeg, succes met je her dan!

Zo en de regen is over buiten.. (ik ga nu onder de warme regen )
    Wel weer postitief nieuws voor het vak M&O 2.5 heb ik een 6,6
    pi_69931438
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 12:25 schreef ColdFeet het volgende:
    Bij amazon besteld, DE?
    Ik wil Bake van Rachel Allen Heb sowieso nog een wishlist van een halve meter
    yep, zondagmiddag besteld.

Staan lekkere dingen in zag ik al en mijn wishlist is ook wel groot ja, zulke dingen groeien ook
    eigenlijk alleen maar ondanks dat je wel af en toe wat koopt ..

Denk dat ik volgende keer eens wat van Rick Stein ga bestellen en zag ook leuke 'beginners' boeken
    voor Indiaas.. Ben ik ook wel benieuwd naar.Gelukkig zijn Engelse boeken niet zo duur

Rachel Allen is zeker leuk zag haar van het weekend op tv en zodoende zat ik ineens op amazon ..
    Ik vind haar zelf alleen iets te gezinsgericht (zo lijkt het) en daar heb ik weer minder mee.
    (heb ik ook met dat kleurenboek van Tessa Kiros)
    ♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
    pi_69931662
    Borisz, als je vragen hebt over Finance

ben al weer gevraagd om bijles te geven op Nyenrode. straks gaat het nog een carriere worden.
      donderdag 11 juni 2009 @ 13:12:44 #293
    16266 MissHobje
    Dat zou ik ook zeggen!
    pi_69932793
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 12:07 schreef Leintjeuh het volgende:
    Vork, chaotisch is mn tweede naam geloof ik Dus nee, je bent niet de enige. Maar of je daar blij mee moet zijn is een tweede

D_H goed dat je maandag al terecht kunt, 7 weken wachttijd is toch rete-belachelijk?

Hobs, ik ben jaloers op je! Lig je nog lekker in je mandje? Ik ben alweer vanaf kwart voor 5 op En vandaag valt dat me, net als gister trouwens, erg zwaar. Ondanks 2 flinke bakken koffie voel ik me nog steeds moe

Verder: kusjekroel all around
    he Leinemeis dat sucks zeg zo vroeg pfff weet precies hoe je je voelt, trek dat soort dagen ook slecht en thankgod heb ik voorlopig geen ochtenddiensten.
    dikke knuf terug ben inmiddels gedoucht en heb een leuk jurkje aangedaan (ik en jurkjes enzo )
    ff naar de markt brb.
    [b]Hobbelicious is back!
    [/b]
    pi_69933946
    Gelukkig ga ik over 1 uur en 42 minuten stoppen voor deze week. Maandag weer een dag
    pi_69933961
    Wat ga je in het weekend doen, Lein?
    pi_69933967
    Goedemiddag! Ik geniet hier butien van mijn kopje koffie en de vogeltjes
    Was gezellig bij mijn broer, die een beetje een player is geworden (ik knik braaf op al zijn vrouwenveroveringsverhalen en denk ondertussen )

DH, goed dat je maandag terecht kan, ik had net iets voor je gevonden: oogziekenhuis zonnestraal 0888 777777 waar ze beweren bij spoed dezelfde dag nog plek te hebben.

Allemaal een fijne dag
    pi_69933998
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 13:39 schreef Isabeau het volgende:
    oogziekenhuis zonnestraal
    pi_69934045
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 12:32 schreef DarkElf het volgende:

[..]

yep, zondagmiddag besteld.

Staan lekkere dingen in zag ik al en mijn wishlist is ook wel groot ja, zulke dingen groeien ook
    eigenlijk alleen maar ondanks dat je wel af en toe wat koopt ..

Denk dat ik volgende keer eens wat van Rick Stein ga bestellen en zag ook leuke 'beginners' boeken
    voor Indiaas.. Ben ik ook wel benieuwd naar.Gelukkig zijn Engelse boeken niet zo duur

Rachel Allen is zeker leuk zag haar van het weekend op tv en zodoende zat ik ineens op amazon ..
    Ik vind haar zelf alleen iets te gezinsgericht (zo lijkt het) en daar heb ik weer minder mee.
    (heb ik ook met dat kleurenboek van Tessa Kiros)
    Nou, inderdaad! Verder een prachtig boek en ik heb er ook al heel wat dingen uit gemaakt, maar elke keer die kinderen in elk begeleidend verhaaltje was ik al gauw zat.
    pi_69934062
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 13:40 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik kon een grijns ook niet onderdrukken
    pi_69934335
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 13:38 schreef ColdFeet het volgende:
    Wat ga je in het weekend doen, Lein?
    Chillen met kaas denk ik En uitslapen En lekker in de zon hangen als het goed weer is
    pi_69934391
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 13:41 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Nou, inderdaad! Verder een prachtig boek en ik heb er ook al heel wat dingen uit gemaakt, maar elke keer die kinderen in elk begeleidend verhaaltje was ik al gauw zat.
    Daar word ik bij Jamie O ook altijd zo schijtziek van IK HOEF NIET TE WETEN DAT DIT JE VROUWS FAVORIETE SNACK WAS TOEN ZE ZWANGER WAS VAN DE TWEEDE

Verder ben ik niet gefrustreerd of chagrijnig, hoor
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')