scherp zijn? wie wat waar?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:41 schreef djayzz het volgende:
[..]
En dan heb je het nog niet eens over scherp zijn
zekerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:42 schreef rival het volgende:
[..]
Andere dingen gedaan
Jullie hebben je wel vermaakt toch
Tsja, wel eerst 27 jaar aan een muur gebouwd eej, dus afbreken zal niet zo heel makkelijk gaanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:39 schreef Howl het volgende:
[..]
Sociaal zijn is niet iets wat vanzelf komt. Als je niet oefent en jezelf achter je muurtje verschuilt, dan blijft het niets. Maar goed, look who's talking. Ik ben zo een beetje de oudste hier en mij lukt het ook niet.
psychologie, afdeling sociale fobie/angst stoornis?? ik heb er baat bij gehadquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:44 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Tsja, wel eerst 27 jaar aan een muur gebouwd eej, dus afbreken zal niet zo heel makkelijk gaan
Trouwens, motorrrijden is ook niet zo'n sociale bezigheid, meer hard wegrijden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik besef me ook weldegelijk dat ik zelf zal moeten veranderen, maar hoe en wat is moeilijk...
we hebben toch net een stappenplan voor je bedacht? schrijf dat op, en voer het uit! niet nadenken, gewoon doen. (even het niet serieuze gedeelte wegfilteren dat snap je ook wel he)quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:44 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Tsja, wel eerst 27 jaar aan een muur gebouwd eej, dus afbreken zal niet zo heel makkelijk gaan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik besef me ook weldegelijk dat ik zelf zal moeten veranderen, maar hoe en wat is moeilijk...
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:44 schreef erikje14 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb met net toch nog opgegeven voor vrijdag, dus eerst dat maar bekijken/overlevenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
we hebben toch net een stappenplan voor je bedacht? schrijf dat op, en voer het uit! niet nadenken, gewoon doen. (even het niet serieuze gedeelte wegfilteren dat snap je ook wel he)
en ja, het is moeilijk, ja je zult je soms kut voelen, maar ook heel trots zijn als er iets lukt.
Niet zo stressen.. heb gewoon een leuke tijd!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:47 schreef lichtekooi het volgende:
Hij is juist wel leuk. Toen ik hem zag werd ik helemaal week en wilde ik alleen nog maar bij hem zijn en nu ook en ik ben ook bang dat hij dat niet heeft.
Bij mijn vriendin gisteren had ik alleen gedronken omdat ik zo zenuwachtig ben! Als ik hem nooit meer zie, kan ik nog dromen...
Goed bezig!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:50 schreef erikje14 het volgende:
[..]
ik heb met net toch nog opgegeven voor vrijdag, dus eerst dat maar bekijken/overleven
En daarom moet je het niet proberen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:44 schreef erikje14 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geniet er van, wat er uiteindelijk gebeurd gebeurd toch wel....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:47 schreef lichtekooi het volgende:
Hij is juist wel leuk. Toen ik hem zag werd ik helemaal week en wilde ik alleen nog maar bij hem zijn en nu ook en ik ben ook bang dat hij dat niet heeft.
Bij mijn vriendin gisteren had ik alleen gedronken omdat ik zo zenuwachtig ben! Als ik hem nooit meer zie, kan ik nog dromen...
Ik heb vroegerrrr toen ik nog een klein bengeltje was,quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
Dat heb ik vaker gehoort van vrouwen, na de rit was dehelaas een
of
![]()
Ik heb geen motorrijbewijs.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:50 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Tsja, is wel eens lekker ontsnappen
Kom je een rondje meerijden
ligt aan de motor... die van hem is idd erugquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
Dat heb ik vaker gehoort van vrouwen, na de rit was dehelaas een
of
![]()
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb vroegerrrr toen ik nog een klein bengeltje was.bij mijn broer vaak voor of achterop gezeten.
Tof.
![]()
[..]
Ik heb geen motorrijbewijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |