Wat heb je vrijdag dan ?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:28 schreef erikje14 het volgende:
hmm, vrijdag gaat ook door hoor ik net, we zullen zien
Echt wel!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
Kop op, je komt er wel overheen... Zoooooooo leuk ben ik nu ook weer niet
Jullie probeerde elkaar te imponeren met iets wat je allebei niet leuk vond? Hoe ontstaat het idee danquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
[..]
opzich is een museum een goed idee als een van de 2 er maar gek op is, dit was wat minder doordacht
Blijf je in sub typen? Jammer dat het niet doorgaat.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:28 schreef erikje14 het volgende:
hmm, vrijdag gaat ook door hoor ik net, we zullen zien
Het gaat wel door volgens mijquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Blijf je in sub typen? Jammer dat het niet doorgaat.
Niet zo desperate Noukquote:
Als ik een man was, dan had ik het wel gewetenquote:
Ik merk hetquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:31 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ja, tussendoor even checken werkt eigenlijk niet
Mooi zo.quote:
Ik ben ook geen man, ik ben een Baas met hoofdletter B... KF kan wat van me lerenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als ik een man was, dan had ik het wel geweten![]()
We wilde ergens afpreken en na goed overleg met veel strepen bleef dit overquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:29 schreef kingmob het volgende:
[..]
Jullie probeerde elkaar te imponeren met iets wat je allebei niet leuk vond? Hoe ontstaat het idee dan
*proest*quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben ook geen man, ik ben een Baas met hoofdletter B... KF kan wat van me leren
Dat lijkt mij sterk, maar oke.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben ook geen man, ik ben een Baas met hoofdletter B... KF kan wat van me leren
ZIe je die lijn daar achter je, waar je zojuist overheen bent gestapt. Ja, dat was dus niet verstandigquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ook dat kan nog steeds hoor, it's up to youquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mooi zo.
Maar toch blijft het jammer dat je niet voor me gaat koken.
ja lul je maar onder het koken uitquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat kan nog steeds hoor, it's up to you.
Maar restaurant is wel een wat neutralere setting.
Dat krijgt KF ook altijdquote:
Ik ben heel slecht in blind daten. Ik hou dan in mijn achterhoofd dat er van me verwacht wordt dat ik iemand leuk vind en dan klap ik dichtquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:35 schreef UIO_AMS het volgende:
Nu we het toch over daten hebben: Ik vind blind daten helemaal niets. Op de één of andere manier heb ik altijd het gevoel in een soort sollicitatiegesprek beland te zijn. Het ontmoeten van vrouwen gaat bij mij vrijwel nooit via zo'n date. Het is altijd dat je ze tegenkomt bij een feest / een verjaardag / bij toeval en mocht het tot iets komen, spreek je later weer eens af.
Nou, als ie mexicaans kookt is dta best lekker eigenlijkquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja lul je maar onder het koken uit
Ik lul me nergens onderuit hoor, ik kook met alle plezierquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja lul je maar onder het koken uit
Niet eens dikgedrukt?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ok wanneer?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik lul me nergens onderuit hoor, ik kook met alle plezier.
Zelfde hier. Maar waarom probeer je dan mij toch steeds te laten blind daten.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:36 schreef Ripley het volgende:
Ik ben heel slecht in blind daten. Ik hou dan in mijn achterhoofd dat er van me verwacht wordt dat ik iemand leuk vind en dan klap ik dicht
Ik heb het nooit gedaan, dus ik weet dat niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:35 schreef UIO_AMS het volgende:
Nu we het toch over daten hebben: Ik vind blind daten helemaal niets. Op de één of andere manier heb ik altijd het gevoel in een soort sollicitatiegesprek beland te zijn. Het ontmoeten van vrouwen gaat bij mij vrijwel nooit via zo'n date. Het is altijd dat je ze tegenkomt bij een feest / een verjaardag / bij toeval en mocht het tot iets komen, spreek je later weer eens af.
gaat wel doorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Blijf je in sub typen? Jammer dat het niet doorgaat.
Ik begrijp je vraag niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:38 schreef kingmob het volgende:
Waarom ga je blind daten en niet gewoon? Idealisme?
Chocolade cakequote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:38 schreef Memento-Mori het volgende:
ik wil zo iets bakken, iemand tips?
Ik zou nooit blind datenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben heel slecht in blind daten. Ik hou dan in mijn achterhoofd dat er van me verwacht wordt dat ik iemand leuk vind en dan klap ik dicht
Dat is toch ook iemand die hier komt?quote:
Waarom vraag je niet eerst naar een foto en wat extra informatie voordat je gaat daten. Waarom specifieek een blind date? Iedereen kan wel een paar dingen bedenken die oppervlakkig zijn maar waarschijnlijk wel van belang qua selectie.quote:
Jaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:42 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zou nooit blind daten
Je bedoeld echt letterlijk dat je aan een date gekoppeld wordt die je nooit hebt gezien neem ik aan?
True that!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat kan nog steeds hoor, it's up to you.
Maar restaurant is wel een wat neutralere setting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |