Dat zit je wel dwars hequote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:15 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je twijfelt toch niet aan de "serieusheid" van box? hij is al een half uur wakker!
Autoquote:
eerste keer ooit dat ik wat afgesproken heb zowaar....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Seriously box, denk je echt dat ik dat bedoel? Ik bedoel over Erik zelf, hij heeft blijkbaar wat moeite met afspreken met dames en dan is de bios wel een goede optie voor hem.
Ik date niet. Daten doe je als je iemand leuk vind en wil kijken of daar potentieel op relatiegebied in ziet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
JIj ging toch bij HW eten? was dat geen date dan?
wanneer is/was dat eigenlijk?? en indien het was hoe was het?
leuk joh vage zinnen typen!
Welkomstdansje!quote:
Het was jouw voorstel om brommers te kiek'n. En dan nu opeens terugkrabbelen met vage cirkelredeneringen. Internetheld.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:14 schreef Kluts het volgende:
Ik ben bang dat de reputatie ervan je worst inmiddels voorbij gesneld is.
Dat dus! Daten is zo overrated!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik date niet. Daten doe je als je iemand leuk vind en wil kijken of daar potentieel op relatiegebied in ziet.
Daar ik op dit moment geen relatie wil, is daten dus zinloos.
En als ik een steakje ga eten met HW is dat gewoon gezellig.
Denk ik.
Precies, heel goed. Laat ze maar lekker lullen, ik begrijp dat de bios voor jou een goede optie is. Maar vertel eens, hoe heb je haar leren kennen enz?!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:19 schreef erikje14 het volgende:
eerste keer ooit dat ik wat afgesproken heb zowaar....![]()
Daten?quote:
quote:
Hoi!quote:
Liefffffquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:20 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het was jouw voorstel om brommers te kiek'n. En dan nu opeens terugkrabbelen met vage cirkelredeneringen. Internetheld.
Dat hou ik nog even voor mezelf.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Precies, heel goed. Laat ze maar lekker lullen, ik begrijp dat de bios voor jou een goede optie is. Maar vertel eens, hoe heb je haar leren kennen enz?!
Hehehe mijn eerste date was in een museumquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:19 schreef erikje14 het volgende:
[..]
eerste keer ooit dat ik wat afgesproken heb zowaar....![]()
Wat is daar mis mee. Gaat om de gezamelijke interesse lijkt me. Ik heb een date naar de world press tentoonstelling gehad, was erg geslaagdquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hehehe mijn eerste date was in een museummaar het brengt je iig over een drempel heen
Museum vind ik niet eens een slecht idee hoor.. Ik ga heel graag naar een museum waar zij helemaal wild van is. Ik hou van enthousiaste mensen en dingen doen waar iemand gek op isquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hehehe mijn eerste date was in een museummaar het brengt je iig over een drempel heen
Mijn eerste date was in de bios.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
Terecht!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:22 schreef automatic_ het volgende:
Liefffff
Ik ben zo blij, dus ik dans mee
Damn, afwijzingquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nee, jij bent geen high potential voor mijmaar koffie lijkt me wel weer eens gezellig!
Hmmmm, oké. Iets zegt me dat het via Fok! is?!quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hmmmm, oké. Iets zegt me dat het via Fok! is?!
Mijn insteak hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik date niet. Daten doe je als je iemand leuk vind en wil kijken of daar potentieel op relatiegebied in ziet.
Daar ik op dit moment geen relatie wil, is daten dus zinloos.
En als ik een steakje ga eten met HW is dat gewoon gezellig.
Denk ik.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:24 schreef kingmob het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee. Gaat om de gezamelijke interesse lijkt me. Ik heb een date naar de world press tentoonstelling gehad, was erg geslaagd
Al deden we allebei alsof het spontaan was ontstaan
opzich is een museum een goed idee als een van de 2 er maar gek op is, dit was wat minder doordachtquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Museum vind ik niet eens een slecht idee hoor.. Ik ga heel graag naar een museum waar zij helemaal wild van is. Ik hou van enthousiaste mensen en dingen doen waar iemand gek op isOok al is zij gek op paardrijden en ben ik doodsbenauwd voor die beesten, dan lijkt mij een tochtje door het bos op een paard ook een goed plan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |