Kijk ik denk dat jouw ouders nog bij elkaar zijn. Die van mij zijn dat niet meer sinds mijn 10de, daarom heb ik een iets andere manier van leren erop na gehouden dan jou. Eentje die 10x zo hard is, omdat ik zelf alles moet leren door keihard mijn neus te stoten. Dit omdat mijn ouders zichzelf belangrijker vonden dan mij en mijn zusje. Het frappante dan ook is dat de scheiding mijns inziens ontstaan is door een onbegrip dat is ontstaan door alcohol.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:03 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Verwend of niet, mijn ouders weten gewoon hoe ze ermee om moeten gaan, goede baan altijd gehad en ik ben precies hetzelfde...
Ik weet het goed gemaakt: Kom maar eens langs TSje misschien kan ik je wel helpen.
Jij hebt in je leven een zuivere start gehad en blijkbaar heb je ook nog ouders die jou kunnen helpen met het e.e.a En niet iedereen heeft van die progressive ouders als jij.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:03 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Verwend of niet, mijn ouders weten gewoon hoe ze ermee om moeten gaan, goede baan altijd gehad en ik ben precies hetzelfde...
Ik weet het goed gemaakt: Kom maar eens langs TSje misschien kan ik je wel helpen.
Ik heb ook vrienden die bijna de hele leven zonder ouders zijn opgegroeid en die zijn ook gewoon goed terecht gekomen, je bent heus niet de enige, maar als je goede kijk hebt op het leven kom je al een heel eind.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:06 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Kijk ik denk dat jouw ouders nog bij elkaar zijn. Die van mij zijn dat niet meer sinds mijn 10de, daarom heb ik een iets andere manier van leren erop na gehouden dan jou. Eentje die 10x zo hard is, omdat ik zelf alles moet leren door keihard mijn neus te stoten. Dit omdat mijn ouders zichzelf belangrijker vonden dan mij en mijn zusje. Het frappante dan ook is dat de scheiding mijns inziens ontstaan is door een onbegrip dat is ontstaan door alcohol.
Met alleen nadenken berijk je alleen niks. Geweldig voor je dat je zoveel hebt geleerd, maar DOE er ook iets mee buiten zeuren dat je teveel gepusht word.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:06 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Kijk ik denk dat jouw ouders nog bij elkaar zijn. Die van mij zijn dat niet meer sinds mijn 10de, daarom heb ik een iets andere manier van leren erop na gehouden dan jou. Eentje die 10x zo hard is, omdat ik zelf alles moet leren door keihard mijn neus te stoten. Dit omdat mijn ouders zichzelf belangrijker vonden dan mij en mijn zusje. Het frappante dan ook is dat de scheiding mijns inziens ontstaan is door een onbegrip dat is ontstaan door alcohol.
Eigen loodgieters ( Reactiesquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij hebt in je leven een zuivere start gehad en blijkbaar heb je ook nog ouders die jou kunnen helpen met het e.e.a En niet iedereen heeft van die progressive ouders als jij.
Trouwens in welke branche zit je?
Wat is nou precies het probleem?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:06 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Waaromquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:10 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Eigen loodgieters ( Reacties![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
) bedrijf.
Vooral mezelf bezighouden en ervoor zorgen dat ik de rust en motivatie heb om zo snel mogelijk verder te gaan.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:06 schreef lichtekooi het volgende:
Wat heb je eigelijk al die maanden gedaan? Naast leren en blowen natuurlijk.
Stoer hoor, het leven verslaan?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:21 schreef mediaconsument het volgende:
en durf ik te zeggen dat ik dmv een een flinke portie zelf/mensenkennis het leven ga verslaan.
Iedereen intrepreteert dingen in z'n leven anders he. Daarbij gaat iedereen anders met z'n verdriet om, en vooral als je nog zo jong bent.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:11 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Wat is nou precies het probleem?
Het is allemaal zielig, zwaar en moeilijk en je krijgt geen begrip en daarom drink en blow je en hou je amper geld over? So what?
Je kiest hier toch zelf voor of niet soms, kan het allemaal wel heerlijk kut gaan en alles tegen zitten, een beetje positiviteit in je donder kan ook geen kwaad hoor.
En ik spreek uit ervaring.
Het is KLB dan worden de normaalste dingen aangezien als.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom? Hoeveel personeel
? Trouwens stroomt het cash in deze tijd nog binnen?
Lees het topic eens door.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:11 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Wat is nou precies het probleem?
Het is allemaal zielig, zwaar en moeilijk en je krijgt geen begrip en daarom drink en blow je en hou je amper geld over? So what?
Je kiest hier toch zelf voor of niet soms, kan het allemaal wel heerlijk kut gaan en alles tegen zitten, een beetje positiviteit in je donder kan ook geen kwaad hoor.
En ik spreek uit ervaring.
Mijn ouders van af mijn 12de uit elkaar, ik heb nergens last van en al helemaal niet het gevoel dat mijn leven 10 keer zo hard isquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:06 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
En bedankt voor het aanbod overigens, echter is dit niet waar ik naar op zoek ben. Ik ben mijn ei weer kwijt, en dat doet goed!
En van de uitkering wiet kopen, en dan klagen dat je te weinig geldhebtquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:13 schreef padlarf het volgende:
[..]
Stoer hoor, het leven verslaan?![]()
En ondertussen thuis uitkering zitten te trekken en te blowen?![]()
![]()
Donder toch op man, lui stuk vreten!
En dan geen geld voor eten hebbenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:13 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Vooral mezelf bezighouden en ervoor zorgen dat ik de rust en motivatie heb om zo snel mogelijk verder te gaan.
Dingen als het mixen van muziek, kijken van series/films, lezen van fok en hier nodeloos op discussieren, wandelen, fietsen, trainen, letten op mijn eten tot aan het installeren van linux op de pc, kortom alles wat nodig is om een mens weer gemotiveerd en stressvrij te krijgen.
Tuurlijk is dat zo, snap ook best wel dat bepaalde dingen in je leven nogal een impact maken en er voor zorgen dat je in situaties komt waar je liever nooit in was beland en het zo anders over zou doen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Iedereen intrepreteert dingen in z'n leven anders he. Daarbij gaat iedereen anders met z'n verdriet om, en vooral als je nog zo jong bent.
Niet dat ik het drinken en blowen eens ben. Integendeel zelfs daar heeft ie zelf voor gekozen. Maar volgens mij heeft ts al zelf ondervonden dat dat niet de oplossing is.
Jij snapt me, ik heb veel geleerd van de periode dat ik dronk en blowde. Het heeft me uiteindelijk weer naar mezelf laten kijken, iets wat voor veel mensen een moeilijk verhaal is.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Iedereen intrepreteert dingen in z'n leven anders he. Daarbij gaat iedereen anders met z'n verdriet om, en vooral als je nog zo jong bent.
Niet dat ik het drinken en blowen eens ben. Integendeel zelfs daar heeft ie zelf voor gekozen. Maar volgens mij heeft ts al zelf ondervonden dat dat niet de oplossing is.
Alleen vandaag, door een onhandige misrekening lol.quote:
Kijk, wat ik denk dat de bron van mijn probleem is: Verantwoordelijkheid.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:22 schreef lichtekooi het volgende:
Je word niet begrepen omdat mensen in het echt ook zo denken: Doe iets en blijf niet hangen.
Jij voelt je daardoor weer op je nek gezeten en vind hen irritant, maar mensen in het echt zeggen dat omdat ze het beste voor je willen.
Ja ok.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:19 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Jij snapt me, ik heb veel geleerd van de periode dat ik dronk en blowde. Het heeft me uiteindelijk weer naar mezelf laten kijken, iets wat voor veel mensen een moeilijk verhaal is.
Ik heb mezelf dan ook goed in de hand gehouden en daar ben ik trots op, de problemen zijn te overzien en ik heb nooit hardere drugs ofzo gedaan dan wiet en hasj. Daarom merk ik dat uiteindelijk wat je eet, misschien wel het allerbelangrijkst is van alles wat je in je leven doet, hierdoor ben ik er ook achter dat ik gigantisch veel energie ben kwijtgeraakt door een licht darmprobleem wat mijn hele leven heeft gespeeld, maar waar ik nooit iets van begreep. 90% van de koppijn die ik heb gehad, kwam ook door dat feit, en warempel. Ik ben dat probleem aan het aanpakken, en mijn energie begint terug te keren.
Dit is wat ik volwassen worden noem. En daar heeft iedereen zijn eigen snelheid en manieren in.
Daarbij zijn drank en drugs alleen symptomen, geen oorzaak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |