Aahh wat een lief kindjequote:
Als die neger en vrouw gezamenlijk hand in hand renden ja, dit is pure slavernij.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:19 schreef Afvoerput het volgende:
Dat heet een multiculturele samenleving.
Hoezo ... ze is toch volledig vrij om de andere kant op te lopen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:22 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Als die neger en vrouw gezamenlijk hand in hand renden ja, dit is pure slavernij.
Dat is wat ze je willen wijsmaken inderdaadquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:32 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Hoezo ... ze is toch volledig vrij om de andere kant op te lopen.
Multicultureel of niet, waren de rollen omgekeerd geweest, was het schandalig en grof bevondenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:19 schreef Afvoerput het volgende:
Dat heet een multiculturele samenleving.
Op welke wijze wordt de neger verplicht dat te doen dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:33 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat is wat ze je willen wijsmaken inderdaad
Hypnose man, hypnose. Kijk naar de ogen van die vrouwquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:40 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Op welke wijze wordt de neger verplicht dat te doen dan?
quote:
Of jij mist het inzichtquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:42 schreef Zjummie het volgende:
[..]
Vooral dat laatste shot waarin haar billen zo mooi uitkomen in die joggingsbroek
![]()
TS let overduidelijk op de verkeerde dingen
Ik moest lachenquote:
Die was leuk hè!!!!!!!!!!!!!!!111111111111!!!!!!!!!!!!!!!! X"""""""""""Dquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:03 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
whhehehe woordgrapje!!8!!888!88!!!8!!!!8!88!8888
Waarom de realiteit ontvluchten ?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:46 schreef Zjummie het volgende:
[..]
Jij ziet beren op de weg. Ik houd liever het zicht op de leuke dingen
Wat gebeurt er pal voor m'n neus ? Dat vrouwtje dat achter een fiets aanloopt ?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Waarom de realiteit ontvluchten ?
Het gebeurt pal voor je neus, en ik ben niet de enige die
het een terechte klacht vind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |