Ik ging voor mij doen best laat slapen maar ik heb wel heerlijk geslapenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:31 schreef Houzer het volgende:
[..]
Jazeker, jij ook?
Jammer dat die wekker altijd zo vroeg gaat.
Kweenie hoor, maar 5:45 opstaan zal geen hobby van me worden...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ging voor mij doen best laat slapen maar ik heb wel heerlijk geslapen
En dat die wekker zo vroeg gaat vind ik totaal geen straf
Q! Dikke knuffel!quote:
Een hobby is anders J. Meteen zo overdrijven weer.!!!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:34 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kweenie hoor, maar 5:45 opstaan zal geen hobby van me worden...
Uitslapen is anders echt wel een hobby van mijquote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Q! Dikke knuffel!
[..]
Een hobby is anders J. Meteen zo overdrijven weer.!!!
Ik kan dat echt niet. Of tenminste niet lang.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:41 schreef Houzer het volgende:
[..]
Uitslapen is anders echt wel een hobbie van mij
Of een dag overslaanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kan dat echt niet. Of tenminste niet lang.
Dat heeft mijn dochter me wel afgeleerd. Ik kón het heel goed, maar nu echt niet meer.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kan dat echt niet. Of tenminste niet lang.
Dat heb ik echt nooit. Vroeger toen ik nog coma dronk wel jaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:43 schreef Houzer het volgende:
[..]
Of een dag overslaan
Dat je zaterdagochtend pas je bed in gaat en zondag middag wakker schrikt
Aaaaaaaaah wat lief. Papa heeft iets geleerd van Annaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat heeft mijn dochter me wel afgeleerd. Ik kón het heel goed, maar nu echt niet meer.
Ik tegenwoordig ook niet meer hoor, best balen als je wakker word en beseft dat je weekend voorbij is,quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nooit. Vroeger toen ik nog coma dronk wel ja
[..]
Aaaaaaaaah wat lief. Papa heeft iets geleerd van AnnaWat goed!
Doe ik eigenlijk ook weinig. Ja van de week wel maar was ik wat ziekjes.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:50 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik tegenwoordig ook niet meer hoor, best balen als je wakker word en beseft dat je weekend voorbij is,
maar je nog naar de wc moet kruipen zo gaar als je bent.
Het lekkerste blijft toch het middagdutje
Bijna J.quote:
Ik ben al mijn geld aan het sparen om naar Inglorious bastards te gaan in Augustus.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jaaaa, lieve mensen, gister naar Angels & Demons geweest.
Vermakelijke film, al is de ontknoping een beetje "".
Heul niet: Meh.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:46 schreef boem-dikkie het volgende:
JK is een lammetje.
Goftedomme. NOU EN!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Heul niet: Meh.
Met dank aan Metatron.
NOU, DUS DAT.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Goftedomme. NOU EN!
ik vond het wel een goede film met idd een beetje mager einde.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jaaaa, lieve mensen, gister naar Angels & Demons geweest.
Vermakelijke film, al is de ontknoping een beetje "".
Kankerweer:quote:
Gisteren in die serie two and a half man.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:43 schreef Houzer het volgende:
[..]
Of een dag overslaan
Dat je zaterdagochtend pas je bed in gaat en zondag middag wakker schrikt
Ja dat heb ik ook gezienquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:20 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Gisteren in die serie two and a half man.
Gast helemaal brak in z'n nest
What day is it?
Saturday
Ah, see you on Sunday.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:22 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook gezien
Die serie heerst harder dan ik hebben kan
Bertha
Dan moet je dat maar eens gaan doen. Geweldige serie.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:26 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik kijk dat nooit.
Ik dacht dat je elke week gezellie ging shoppen met Scandy en jerney voor nieuwe strings.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:58 schreef Jerruh het volgende:
jow dikke knal!.
ik hoor ook vrij weinig van scandy hoor...sowieso ben ik eigenlijk al te lang niet meer op (...) geweest.
Die baan wil ik welquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik dacht dat je elke week gezellie ging shoppen met Scandy en jerney voor nieuwe strings.
Hoooooooooooooo maar..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:51 schreef Houzer het volgende:
TERING DAS ECHT GEIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Christelijke scholen mogen homoseksuele docenten nog steeds weren als die zich duidelijk in strijd met de grondslag van de onderwijsinstelling gedragen. Dat staat in een nog vertrouwelijk advies van de Raad van State aan het kabinet, waarop het Nederlands Dagblad de hand wist te leggen.
Volgens de Raad heeft het bijzonder onderwijs een grote vrijheid om 'beroepsvereisten' te stellen, al mogen die niet leiden tot discriminatie. Eisen ten aanzien van gedrag in of buiten de school zijn daarom slechts toegestaan wanneer die hun basis heel helder hebben in de godsdienstige en levenbeschouwelijke aard van de school. Ze moeten wezenlijk, legitiem en gerechtvaardigd zijn met het oog op een houding van goede trouw en loyaliteit aan de godsdienstige of levensbeschouwelijke grondslag.
Volgens de Raad van State kan de zogenaamde 'enkele-feit-constructie' nu vervallen. In de bestaande Algemene Wet Gelijke Behandeling staat ook al dat scholen voor bijzonder onderwijs geen medewerkers mogen ontslaan vanwege het enkele feit van homoseksuele gerichtheid of een homseksuele relatie, maar in bepaalde gevallen wel onderscheid mogen maken op grond van 'bijkomende omstandigheden'. Nooit is helemaal duidelijk geworden waar de grens ligt.
Als het nou alleen strings waren waarvoor we gingen shoppen....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik dacht dat je elke week gezellie ging shoppen met Scandy en jerney voor nieuwe strings.
Anders moeten ze echt aan het werkquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:27 schreef Jarno het volgende:
Waarom wil iedereen overleggen over dingen waar ze allemaal de ballen van snappen om vervolgens in 3 uur beslissingen te nemen die ik in m'n eentje in 5 minuten ook wel had kunnen nemen? Djees.
als ik wat anders had , mocht je het zo hebbenquote:
Hommels zijn tof. Die moeten heel niet dood.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:40 schreef Houzer het volgende:
Die kunnen toch prikken?
Alles wat kan prikken trap ik deaud.
Ja en wespen en muggen zeker ook niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hommels zijn tof. Die moeten heel niet dood.
Van wespen heb ik meestal niet zo'n last.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:48 schreef Houzer het volgende:
Ja en wespen en muggen zeker ook niet.
Wat de sumo worstelaars zijn onder de sporters, zijn de hommels onder de insecten.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:54 schreef Houzer het volgende:
Wat de jostiband is onder de muzikanten, dat zijn hommels onder insecten.
DAT IS KEIZIELIG!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:40 schreef Houzer het volgende:
[..]
Die kunnen toch prikken?
Alles wat kan prikken trap ik deaud.
Maar dat is een weer een beetje tegenstrijdig met dat Marokkanen gedoe wat je net zei.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dan richt ik wel H.A.M. op.
Hommels Adorerende Mensen.
Ja. Hommels zijn tof.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:57 schreef Anosmie het volgende:
DAT IS KEIZIELIG!
Hommels prikken alleen als ze zich vreselijk bedreigd voelen. ALs je ze gewoon hun zoemende gang laat gaan doen ze niks. Behalve blommetjes bevruchten..
Nee, ja, nee, yeah, but, no, but, yeah, but.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Maar dat is een weer een beetje tegenstrijdig met dat Marokkanen gedoe wat je net zei.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, ja, nee, yeah, but, no, but, yeah, but.
Hommels zijn net Marokkaantjes, maar dan wel lief.
Zo bedoelde ik het.
Pak de axe en je aansteker snel.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Volgens mij zit er in onze tuin zelfs een hommelnest.
Er vliegen er altijd een stuk of 10 rond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |