abonnement Unibet Coolblue
pi_69850964
Wat zijn de risico´s en consequenties van rijden zonder rijbewijs? En hoe zit het met de inzittenden in de auto waarin iemand rijdt die geen rijbewijs heeft? Zijn die nog wel verzekerd?

[ Bericht 100% gewijzigd door Sjeen op 09-06-2009 17:22:23 (Dat doen we hier niet...) ]
pi_69850968
Mompelt iets met veiligheid en verkeersregels.
pi_69851021
Google stuk?
pi_69851030
Dan ben je niet verzekerd.
De risico's kan je dan zelf wel verszinnen.
pi_69851031
Zolang er niets gebeurt gaat het goed. Gebeurt er wel wat, dan heb je meer problemen dan je lief is.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
  dinsdag 9 juni 2009 @ 07:23:49 #6
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_69851032
de oorzaak is in ieder geval domheid
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_69851085
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 07:23 schreef Klonk het volgende:
de oorzaak is in ieder geval domheid
En ook dat is niet verzekerd, en veelal zelfs ongeneeslijk.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 07:33:41 #8
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_69851088
soort nieuwerwetse natuurlijke selectie
pi_69851097
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 07:07 schreef Shaienne het volgende:
Wat zijn de risico´s en consequenties van rijden zonder rijbewijs? En hoe zit het met de inzittenden in de auto waarin iemand rijdt die geen rijbewijs heeft? Zijn die nog wel verzekerd?
Als je iemand invalide rijdt, kan je beter nog een keer terugzetten. Doodrijden is een stuk goedkoper dan invalide.

Als je niet terugzet, kun je net zo goed stoppen met werken, want ze pakken je de rest van je leven alles af tot je net bijstand over hebt als je iemand 2 jaar het revalidatiecentrum in helpt.

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_69851218
Je bent ten eerste fuckign dom als je het doet, maar dat de vraag uberhaupt al in je op komt zegt genoeg.

Zoals sommige al noemen ben je gewoon niet verzekerd, als je dus een ongeluk veroorzaakt worden alle kosten op jou verhaalt, en dan is een ambulanceritje al snel 1500 euro, per dag ziekenhuis 1000 euro (exc. alle onderzoeken etc.), en als je iemand blijvend letsel toedoet, gaat het snel in de tonnen lopen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_69851324
ik zeg doen!
pi_69851352


[ Bericht 100% gewijzigd door Shaienne op 09-06-2009 16:49:32 ]
  † In Memoriam † dinsdag 9 juni 2009 @ 08:12:41 #13
135486 Manu82
How you doin'?
pi_69851379
Waarom haalt dat figuur z'n rijbewijs niet even als hij al dermate overtuigd is van zijn rijkunsten dat hij met jullie dochter durft te gaan rijden?
Some memories are best forgotten
Room 23
  dinsdag 9 juni 2009 @ 08:15:49 #14
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_69851412
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 08:09 schreef Shaienne het volgende:
okee, bedankt voor de antwoorden. Het gaat niet om mij, maar om mijn partner die al jaren zonder rijbewijs rijdt. Als hij in de problemen komt, kan mij niet zoveel schelen, maar hij rijdt ook met onze dochter in de auto en dat vind ik wel zorgelijk. Wij zijn niet getrouwd o.i.d., dus ik ben niet aansprakelijk als hij hierdoor schulden zou maken.
je partner heeft het iq van een pak hagelslag, met je dochter, zonder rijbewijs en dan het risico nemen
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_69851416
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 08:09 schreef Shaienne het volgende:
okee, bedankt voor de antwoorden. Het gaat niet om mij, maar om mijn partner die al jaren zonder rijbewijs rijdt. Als hij in de problemen komt, kan mij niet zoveel schelen, maar hij rijdt ook met onze dochter in de auto en dat vind ik wel zorgelijk. Wij zijn niet getrouwd o.i.d., dus ik ben niet aansprakelijk als hij hierdoor schulden zou maken.
en dat accepteer jij? Dan ben je in mijn ogen nog dommer dat hij is.
pi_69851425
De inzittenden zijn, wat ik lees in voorwaarden, ook niet verzekerd dan.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 9 juni 2009 @ 08:19:37 #17
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_69851443
dit zijn trouwens van die momenten dat ik hoop dat TS een relkloon is
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_69851464
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 08:17 schreef rene90 het volgende:
De inzittenden zijn, wat ik lees in voorwaarden, ook niet verzekerd dan.
ik vermoed dat de wagen waar hij mee rijdt op jouw naam verzekerd is? Ik weet niet bij wie jouw verzekering de schade komt verhalen; bij de chauffeur op dat moment of bij de verzekeringsnemer... volgens mij is het de verzekeringsnemer die mag betalen als hij zijn wagen uitleent & iemand anders er stomme dingen mee uitsteekt.
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_69851488
Idd, op wiens naam staat ie verzekerd dan? En uberhaupt op wiens naam staat de wagen?
pi_69851574
Slim om je dochter mee te laten gaan.
Ik heb twee kinderen, maar no way dat die bij iemand in de auto gaan die geen rjibewijs heeft

Zelfde als dat ze altijd de riem om moeten en niet bij iemand die dronken is in de auto terecht komen.
compact en kleverig.
pi_69851612
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 08:09 schreef Shaienne het volgende:
okee, bedankt voor de antwoorden. Het gaat niet om mij, maar om mijn partner die al jaren zonder rijbewijs rijdt. Als hij in de problemen komt, kan mij niet zoveel schelen, maar hij rijdt ook met onze dochter in de auto en dat vind ik wel zorgelijk. Wij zijn niet getrouwd o.i.d., dus ik ben niet aansprakelijk als hij hierdoor schulden zou maken.
Godverdomme wat ben jij een domme trut. Heb jij nou totaal geen verstand in je kop? Je partner laten rijden zonder rijbewijs is tot daar aan toe, maar met je dochter? Je bent het moederschap niet waard.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 08:34:26 #22
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_69851630
Heerlijk weer dit, zeker als je kijkt naar de post geschiedenis van TS.

Net alsof TS zelf niet zou worden geraakt als partner een ongeval krijgt. Het heeft hoe dan ook gevolgen voor je en die kunnen alleen maar negatief zijn.

Het geval wil dat als je de auto al niet verzekerd worden de andere premies dan wel betaald ? Ik bedoel een zorgverzekering is vaak duurder dan de auto verzekering. Ervaring zegt me dan waarschijnlijk niet.

Als de auto op de naam van TS staat, ga er dan maar vanuit dat ze bij jou aan de deur komen en hoe jij dat dan regelt met de bestuurder is niet het "pakki aon"van de verzekeraar.
Success, recognition, and conformity are the bywords of the modern world where everyone seems to crave the anesthetizing security of being identified with the majority.
Martin Luther King, Jr., Strength to Love, 1963.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 08:41:07 #23
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_69851738
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 08:34 schreef Cappy het volgende:
Heerlijk weer dit, zeker als je kijkt naar de post geschiedenis van TS.

-knip-

daar gaat mijn hoop op een relkloon, alleen maar in OUD
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_69851753
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 08:15 schreef Klonk het volgende:

[..]

je partner heeft het iq van een pak hagelslag, met je dochter, zonder rijbewijs en dan het risico nemen
Wat een mongool is die vent zeg. Maar behalve dat is het ook nog eens een misdrijf.
Op dinsdag 7 juli 2009 @ 09:30 schreef iemand het volgende:
Dan moet je het wel goed uitleggen. Als "je" naar de persoonvorm komt krijgt de uitgang alleen geen "t" als het jij betekent. ;)
pi_69851759
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 08:09 schreef Shaienne het volgende:
okee, bedankt voor de antwoorden. Het gaat niet om mij, maar om mijn partner die al jaren zonder rijbewijs rijdt. Als hij in de problemen komt, kan mij niet zoveel schelen, maar hij rijdt ook met onze dochter in de auto en dat vind ik wel zorgelijk. Wij zijn niet getrouwd o.i.d., dus ik ben niet aansprakelijk als hij hierdoor schulden zou maken.
Oh my fucking god, ik dacht dat ik in al die jaren dat ik al op Fok rondkijk bizarre dingen gezien had, maar de domheid van Shaienne is onovertreffelijk. Hulde, het is een meesterlijke prestatie om zo dom te zijn, lijkt me heerlijk, geen zorgen e.d. te hebben en je partner zonder rijbewijs gewoon met je kind te laten rijden en zeggen dat het je niks kan schelen als hij een ongeluk krijgt omdat je toch niet getrouwd bent

Het is bijna zo erg en dom dat dit wel een nepbericht moet zijn

Ouders als dit moeten trouwens uit de ouderlijke macht gezet worden, denk daar maar eens over na met al je posts in OUD
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')