Oh vandaar dat balkie liep te miepen over de spelling op internetfora.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:28 schreef dagdag het volgende:
[..]
ja en de dagen erna mochten we elkaar niet meer vertellen wat we gingen doen, bv ik ga eten ik ga naar buiten ik ga slapen
het schijnt zelfs dat het OM ons in de gaten hield
nee dat was laterquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh vandaar dat balkie liep te miepen over de spelling op internetfora.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:28 schreef dagdag het volgende:
[..]
ja en de dagen erna mochten we elkaar niet meer vertellen wat we gingen doen, bv ik ga eten ik ga naar buiten ik ga slapen
het schijnt zelfs dat het OM ons in de gaten hield
Ik.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:32 schreef dagdag het volgende:
[..]
nee dat was later![]()
wil er iemand trouwens weten hoeveel dagdagpunten hij heeft, dan zal ik even topic neerzetten
Hoeveel heb ik er?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:32 schreef dagdag het volgende:
[..]
nee dat was later![]()
wil er iemand trouwens weten hoeveel dagdagpunten hij heeft, dan zal ik even topic neerzetten
Ik. Onthoud bij het beoordelen wel dat ik feyenoordfan ben, ondanks het kutte voetbal. Daar verdien ik punten voorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:32 schreef dagdag het volgende:
[..]
nee dat was later![]()
ja en ?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik. Onthoud bij het beoordelen wel dat ik feyenoordfan ben, ondanks het kutte voetbal. Daar verdien ik punten voor
hey, nu snap ik meteen waarom ik drie sec geleden ben wezen ontwakenquote:
Topickiller.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:39 schreef Zotheid het volgende:
Het is weer lekker druk de afgelopen tijd.
alleen anti-duitsquote:
Hoiquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:37 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hey, nu snap ik meteen waarom ik drie sec geleden ben wezen ontwaken
En homo's en moslims dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |